Tiketovací IT systém

Co je tiketovací IT systém?

Tiketovací IT systém je součástí helpdesku, který zákazníkům usnadňuje získání pomoci a agentům rychlou odpověď. Když vám zákazníci mohou poslat e-mail, chatovat s vašimi agenty prostřednictvím live chatu nebo se s vaší společností spojit prostřednictvím jiného kanálu – veškerá komunikace je uložena v tiketech. Tiketovací IT systém spravuje všechny tikety, takže pomáhá pracovníkům zákaznického servisu s organizací a efektivní prací.

IT tiketování LiveAgent

Frequently asked questions

Co je tiketovací IT systém?

Tiketovací IT systém je systém, který umožňuje organizacím řešit interní dotazy na IT podporu, a to díky správě a zefektivnění procesu řešení problémů. Agenti zpracovávají jednotlivé prvky nazývané tikety, které umožňují zjistit problém, s nímž se uživatel potýká.

 

Jak tiketovací IT systém funguje?

Tiketovací IT systém funguje tak, že vytvoříte tiket, který zaznamenává interakce ohledně požadavků na zákaznickou podporu či službu. Agent má přístup k tiketu a tudíž i ke komunikaci v jednom souvislém vlákně. Pokud chce tedy agent nebo klient upozornit na něco, co se objevilo již před několika vlákny, může tak bez problémů učinit. To rovněž pomáhá vrátit se zpět vyprávění.

 

Jak vypadá tiketovací IT systém v LiveAgentu?

Tiketovací IT systém společnosti LiveAgent je k dispozici v jednom panelu stejně jako ostatní nástroje nabízené společností LiveAgent. Díky tomu máte přístup k univerzální schránce, veškeré dotazy jsou seskupeny do tiketů a můžete snadno kontrolovat historii kontaktů daného zákazníka i přehledy, které umožňují analyzovat dosavadní činnost.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo