Co je tiketovací IT systém?
Tiketovací IT systém je součástí helpdesku, který zákazníkům usnadňuje získání pomoci a agentům rychlou odpověď. Když vám zákazníci mohou poslat e-mail, chatovat s vašimi agenty prostřednictvím live chatu nebo se s vaší společností spojit prostřednictvím jiného kanálu – veškerá komunikace je uložena v tiketech. Tiketovací IT systém spravuje všechny tikety, takže pomáhá pracovníkům zákaznického servisu s organizací a efektivní prací.
Frequently Asked Questions
Co je tiketovací IT systém?
Tiketovací IT systém je systém, který umožňuje organizacím řešit interní dotazy na IT podporu, a to díky správě a zefektivnění procesu řešení problémů. Agenti zpracovávají jednotlivé prvky nazývané tikety, které umožňují zjistit problém, s nímž se uživatel potýká.
Jak tiketovací IT systém funguje?
Tiketovací IT systém funguje tak, že vytvoříte tiket, který zaznamenává interakce ohledně požadavků na zákaznickou podporu či službu. Agent má přístup k tiketu a tudíž i ke komunikaci v jednom souvislém vlákně. Pokud chce tedy agent nebo klient upozornit na něco, co se objevilo již před několika vlákny, může tak bez problémů učinit. To rovněž pomáhá vrátit se zpět vyprávění.
Jak vypadá tiketovací IT systém v LiveAgentu?
Tiketovací IT systém společnosti LiveAgent je k dispozici v jednom panelu stejně jako ostatní nástroje nabízené společností LiveAgent. Díky tomu máte přístup k univerzální schránce, veškeré dotazy jsou seskupeny do tiketů a můžete snadno kontrolovat historii kontaktů daného zákazníka i přehledy, které umožňují analyzovat dosavadní činnost.
Expert note
Tiketovací IT systém nabízí efektivní a moderní způsob řešení zákaznického servisu a podpory. S jeho pomocí mohou firmy uspokojit a udržet své zákazníky.

Vícekanálový zákaznický servis
Vícekanálový marketing přináší výhody pro podniky. Identifikujte preference a chování zákazníků, optimalizujte mobilní webové stránky a věnujte se sociálním médiím. Povzbuďte zákazníky k samoobsluze a používejte živý chat pro rychlou komunikaci. Ujistěte se, že systémy jsou integrované a poskytujte tradiční e-mailovou podporu. Připravte zaměstnance a zlepšujte obchodní procesy pro efektivní vícekanálový zákaznický servis.
Agentům často chybí kontext před hovorem, což znamená, že nemohou vést personalizované rozhovory. Efektivním řešením je použití výkonného IVR a poklesů hlasu. Při výběru číselníku je důležité zvážit požadavky call centra a velikost týmu. Prediktivní číselníky jsou produktivnější, ale výkonné číselníky zajišťují lepší zákaznickou zkušenost.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.