Co je tiketovací IT systém?
Tiketovací IT systém je součástí helpdesku, který zákazníkům usnadňuje získání pomoci a agentům rychlou odpověď. Když vám zákazníci mohou poslat e-mail, chatovat s vašimi agenty prostřednictvím live chatu nebo se s vaší společností spojit prostřednictvím jiného kanálu – veškerá komunikace je uložena v tiketech. Tiketovací IT systém spravuje všechny tikety, takže pomáhá pracovníkům zákaznického servisu s organizací a efektivní prací.
Frequently Asked Questions
Co je tiketovací IT systém?
Tiketovací IT systém je systém, který umožňuje organizacím řešit interní dotazy na IT podporu, a to díky správě a zefektivnění procesu řešení problémů. Agenti zpracovávají jednotlivé prvky nazývané tikety, které umožňují zjistit problém, s nímž se uživatel potýká.
Jak tiketovací IT systém funguje?
Tiketovací IT systém funguje tak, že vytvoříte tiket, který zaznamenává interakce ohledně požadavků na zákaznickou podporu či službu. Agent má přístup k tiketu a tudíž i ke komunikaci v jednom souvislém vlákně. Pokud chce tedy agent nebo klient upozornit na něco, co se objevilo již před několika vlákny, může tak bez problémů učinit. To rovněž pomáhá vrátit se zpět vyprávění.
Jak vypadá tiketovací IT systém v LiveAgentu?
Tiketovací IT systém společnosti LiveAgent je k dispozici v jednom panelu stejně jako ostatní nástroje nabízené společností LiveAgent. Díky tomu máte přístup k univerzální schránce, veškeré dotazy jsou seskupeny do tiketů a můžete snadno kontrolovat historii kontaktů daného zákazníka i přehledy, které umožňují analyzovat dosavadní činnost.
The Split Ticket function in IT ticketing software allows for faster and more efficient problem resolution by splitting tickets into two when multiple requests are made. This is illustrated with a customer example where two different departments are needed to solve the separate issues. The duplicate ticket can then be assigned to the appropriate department for resolution. LiveAgent offers a free 14-day trial for interested users.
LiveAgent je softwarové řešení pro technickou podporu, které umožňuje kategorizaci a organizaci tiketů, automatizaci práce a správu komunikačních kanálů. Lze přidávat označení, což zvyšuje efektivitu práce agentů a kvalitu zákaznického servisu. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru včetně VoIP a partnerský program. Nedávno registrovaným uživatelům nabízí možnost naplánování si demo verze.
Služba LiveAgent umožňuje efektivní správu dotazů zákazníků a komunikaci s nimi skrze otevřený systém ticketingu. Funkce jako propojení vláken, sledování a ukládání ticketů zefektivňují práci agentů a usnadňují obsluhu zákazníků. LiveAgent také nabízí různé stavy tiketů a přehledné reporty pro sledování časového řešení.
LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory a je vhodný pro firmy všech velikostí. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. LiveAgent také nabízí trial verzi zdarma a umožňuje spolupráci v reálném čase. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily. Po registraci LiveAgentu bude zpráva s přihlašovacími údaji odeslána na e-mailovou adresu. LiveAgent také nabízí chatovací službu a řídící panel. Na stránkách jsou využívány cookies. LiveAgent nabízí možnost naplánovat si schůzku jeden na jednoho a ukázat, jak může pomoci vaší společnosti.