LiveAgent nabízí telefonní podporu VoIP založenou na protokolu SIP jako součást svého virtuální řešení pro call centra.
Začněte poskytovat dokonalou telefonickou podporu ještě dnes – bez ohledu na vaši polohu. Poskytujte podporu z pohodlí domova, z kanceláře nebo dokonce na cestách pomocí naší nativní aplikace!
Softwarový telefon (softphone) nebo softwarový VoIP software pro call centra je nástroj, který umožňuje telefonní hovory přes internet namísto použití tradičních telefonních signálů od telekomunikačních společností.
Díky tomu, že se jedná o software, lze ho používat s počítači nebo mobilními telefony namísto specializovaného hardwaru nebo pevných telefonních linek.
LiveAgent je integrován s více než 35 mezinárodními partnery VoIP. Získejte SIP trunk za malý měsíční poplatek a rozlučte se s placením dalších minutových poplatků.
Používání softwaru softphone vám dává možnost pracovat odkudkoli. Odpovídejte na hovory z pohodlí domova, kanceláře nebo dokonce na cestách!
Technologie softphone poskytuje výhody, jako je zaznamenávání hovorů, nahrávání hovorů, přepojování hovorů, křišťálově čistý zvuk, stromy IVR a možnosti zpětného volání, aby byla podpora bezproblémová a nezapomenutelná.
Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku na trhu.
LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného nebo prioritního přiřazení.
Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.
LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zpětného volání.
Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy IVR a zprávy menu.
LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran.
Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.
Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informačních metrik, které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.
LiveAgent softphone software může ukládat neomezený počet nahrávek hovorů. Každý váš příchozí i odchozí hovor bude zaznamenán a uložen v systému LiveAgent.
Pokud budete někdy potřebovat přístup k nahrávkám pro zajištění kvality, školení agentů, předávání tiketů nebo pro právní účely, můžete tak učinit jediným kliknutím.
LiveAgent je možné integrovat s několika B2B VoIP řešeními a softphone klienty, kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP.
LiveAgent kombinujeexcelentní živý chat, tiketing a automatizaci, což umožňujeposkytovat výjimečnou podporu vašim zákazníkům
Peter Komornik, CEO
LiveAgent je založen na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.
Software softphone je pouze součástí komplexnějšího řešení, které umožňuje snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory, a zprávy na sociálních médiích.
LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 hodnocený helpdesk sfotware pro malé a střední podniky.
Náš software pro úspěch zákazníků se používá po celém světě a je dodáván s úplnou nebo částečnou mnohojazykovou podporu. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit každé speciální písmeno nebo písmenný přízvuk v aplikaci.
Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou s dostupnou a transparentní cenou. Neplaťte další poplatky jen za využívání call centra. Porovnejte naše vícekanálové řešení s ostatními poskytovateli na trhu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
Podívejte se na všechny partnery a integrace.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.