Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zlepšete svůj marketing s pomocí od LiveAgent. 

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Potřebujete zlepšit svou marketingovou pověst?

Vytvoření dobrého prvního dojmu na internetu může zlepšit vaše marketingové a prodejní úsilí. Bez správných nástrojů to však může být náročné.

Zní vám to povědomě? Máte problém udržet si přehled, co se dotazů od zákazníků týče? Jsou vaše sociální kanály zaplaveny komentáři a zprávami, ve kterých se nedokážete vyznat?

Pokud jste odpověděli kladně, možná nastal čas investovat do helpdesk softwaru.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Jak zlepšit vaše marketingové strategie

Moderní zákazník je technicky zdatný člověk, který se nebojí provést důkladný audit vaší firmy. Před nákupem produktů si zákazníci prohlédnou vaše webové stránky, účty na sociálních sítích a recenze zveřejněné na internetu.

Klíč k úspěchu? Oceňte a odpovězte na všechny dotazy zveřejněné online – bez ohledu na použitý kanál (Instagram, Facebook, Twitter atd.).

Máte špatnou pověst?

Když jsou vaše sociální kanály zaplaveny komentáři bez odpovědi, vypadá to neprofesionálně. Chcete-li zlepšit svou marketingovou image, je nutné odpovídat na pozitivní i negativní zmínky na sociálních sítích.

Jak? S pomocí pokročilého helpdesk softwaru. Ten sleduje všechny interakce se zákazníky a převádí je do jedné sdílené schránky.

Helpdesk software jako záchrana

LiveAgent v mžiku zlepší vaše marketingové a prodejní úsilí. Zde je přehled toho, na co se můžete těšit, jakmile do svého každodenního pracovního procesu implementujete helpdesk software – a to je jen špička ledovce.

    Bezpečný, sdílený, univerzální schránka

  Zlepšená produktivita

   Vylepšená spokojenost zákazníků

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jak se váš marketing zlepší díky službě LiveAgent?

Kompletní přehled služeb

Zjistěte, na které komunikační kanály přichází nejvíce tiketů, a sledujte služby, které vaši zákazníci dostávají.

Řekněte sbohem ztraceným a nezodpovězeným tiketům

Získejte upozornění pokaždé, když obdržíte nový komentář, přímou zprávu, e-mail nebo telefonní hovor přímo v aplikaci LiveAgent.

Zlepšete úroveň produktivity

Využívejte funkce, jako jsou automatizační pravidla, vestavěné CRM, call centrum, interní chat a další. Tyto nástroje vám pomohou lépe pomáhat zákazníkům a ušetří vám drahocenný čas.

Kompletní historie tiketů od začátku do konce

Sledujte cestu zákazníka při řešení problému různými kanály a přitom zůstaňte ve stejném hybridním proudu tiketů.

Nezáleží na tom, zda vám zákazník poslal e-mail, následoval telefonát a konverzaci ukončil prostřednictvím Twitteru. Díky službě LiveAgent to všechno dává smysl.

Které sociální kanály jsou integrovány s LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

Služba LiveAgent lze integrovat se službami Facebook a Facebook Messenger. Všechny přímé zprávy, komentáře a zmínky o vaší značce se automaticky přesunou do vaší univerzální schránky.

Twitter - icon

Twitter

Integrace služby LiveAgent s Twitterem umožňuje uživatelům sledovat zmínky o značce, konkrétní klíčová slova a retweety.

Instagram - icon

Instagram

Díky integraci s Instagramem můžete odpovídat na všechny komentáře k fotografiím a označené zmínky o vaší značce.

Viber - icon

Viber

Díky integraci se službou Viber můžete snadno odpovídat na zprávy zákazníků.

Multilingual support in LiveAgent

Vícejazyčné překlady softwaru

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečně) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. LiveAgent se o vás postará.

Aplikace pro zákaznický servis na cestách

Zůstaňte v kontaktu se svými kolegy a buďte produktivnější na cestách! V mobilních aplikacích LiveAgent máte možnost řešit, přenášet a odpovídat na tikety a chaty, používat přednastavené filtry pro organizaci tiketů a zobrazovat značky, poznámky a oddělení přidružená ke každému tiketu.

Nyní je k dispozici v obchodě App Store a Google Play.

Robustní systém reportování & více

Robustní funkce reportingu a analýzy dat služby LiveAgent vám pomohou zlepšit a doladit stávající marketingové strategie a strategie zákaznických služeb.

Kompletní přehled, odkud vaše tikety přicházejí, jak dlouho trvá jejich vyřízení a kdo na ně odpovídá, vám umožní překlenout propast mezi službami, které poskytujete, a službami, které vaši zákazníci očekávají.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Další funkce, na které se můžete těšit:

Tagy, oddělení

Automaticky uspořádejte příchozí tikety do příslušných oddělení a označte je tagy, abyste na první pohled viděli obsah každého tiketu.

Nativní live chat

Pomocí nativní funkce live chatu LiveAgent můžete chatovat se zákazníky v reálném čase nebo interně chatovat se spolupracovníky při řešení dotazů zákazníků.

Věstavěné call centrum

Vytvářejte komplexní stromy IVR, směrujte hovory nebo umožněte zákazníkům vyžádat si zpětné volání. Podporován je také videochat, a to jak interní, tak se zákazníky.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

Proč je LiveAgent tím správným nástrojem pro zlepšení vašeho marketingu?

Nejlépe a nejvíce hodnocený

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Poměr ceny a hodnoty?

Bezkonkurenční. Vzhledem k obrovskému množství funkcí, které LiveAgent nabízí, je naše nabídka výhodná. Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes.

1 měsíc zdarma
Není vyžadována kreditní karta
a mnohem více
$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
Related Articles to Vylepšete marketing
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu

LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi

Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x