Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není nutná kreditní karta.
|
Dixa
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
UserLike nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Živý Chat v programu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
|
UserLike nabízí plán živého chatu za 30 $/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
UserLike nenabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
UserLike nenabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem v plánu Tiketů za příplatek 39 $/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
UserLike nabízí v plánu integraci Facebooku za 30 $/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
UserLike nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
UserLike nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
UserLike nenabízí integraci Viber.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
|
UserLike nenabízí znalostní základnu.
|
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
UserLike nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
UserLike nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 49 $/agent/měsíc.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
UserLike nabízí v plánu funkce API za 49 $/agent/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
UserLike nenabízí funkce IVR.
|
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
UserLike nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
UserLike nabízí neomezenou historii v plánu za 30 $/agent/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
UserLike nabízí neomezené webové stránky v plánu za 30 $/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
|
UserLike nabízí neomezené tlačítko chatu v plánu za 30 $/agent/měsíc.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
UserLike nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za 30 $/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
UserLike nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
UserLike nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Vytvářejte nezapomenutelné zážitky zákazníků, které zvyšují příjmy.
Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.
Zvyšte prodej tím, že udržíte své zákazníky věrné vaší značce.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Pokud jde o alternativy UserLike, existuje mnoho možností a LiveAgent je jednou z nich. Nabízí vícekanálový systém tiketů, který zpracovává každý důležitý zákaznický kanál, který moderní helpdesk potřebuje, aby lépe oslovil své zákazníky.
LiveAgent vyniká vícekanálovým tiketingem. Zahrnuje e-maily, živý chat, telefonní hovory, zákaznický portál a sociální média - Facebook, Instagram a Twitter. Můžete také připojit Viber.
LiveAgent nabízí více komunikačních kanálů za lepší cenu, takže si nemusíte kazit rozpočet.
LiveAgent stojí za přechod z ZenDesku podle uživatelů, protože nabízí pokročilou automatizaci, integrace se sociálními sítěmi, živý chat, snadné použití a všechny moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. LiveAgent také nabízí generování aliasů e-mailů pro snadnou připojení. Uživatelé vyzdvihli také skvělou hodnotu za peníze a dostupnost 24/7 týmu podpory.
LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce hodnocený softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Tento software pomáhá podnikům být blíže svým zákazníkům a poskytnout jim rychlejší a lepší podporu. Podle uživatelských recenzí je velmi cenově dostupný a jeho tým podpory je nápomocný kdykoli je třeba. Mnoho společností přešlo na LiveAgent z jiných helpdesků, jako ZenDesk, a jsou s ním velmi spokojeny.
Zendesk je služba pro řešení helpdesku používaná více než 170 000 zákazníky po celém světě s vynikající použitelností a bezproblémovou prací. Teamsupport je profesionální nástroj pro helpdesk s funkcemi pro správu zákazníků a analytiku. Freshdesk je další dobře vybavený nástroj pro helpdesk, který poskytuje výkonné funkce a možnosti přizpůsobení. Plány nabízejí různé funkce, včetně automatických reakcí a chatování v reálném čase.
Hledáte alternativu ConnectWise?
LiveAgent je skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky, který vám umožní lepší, rychlejší a přesnější podporu. Používání aplikace LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost a pomáhá s prodeji. Díky tomuto nástroji můžete poskytnout podporu zákazníkům kdekoli a také sledovat, co nejvíce potřebují. LiveAgent je také nákladově efektivní a nabízí mnoho skvělých funkcí, které pomáhají zvyšovat produktivitu.
Hledáte LiveHelpNow alternativu?
LiveAgent je obecně považován za lepší než Zendesk pro svou škálu funkcí a vynikající kundensupport. Uživatelé mají k dispozici živý chat, databázi, integrace se sociálními sítěmi a další moduly. LiveAgent je stabilní i na mobilních platformách a je k dispozici za velmi dostupné ceny. Uživatelé uvádějí, že pokročilá automatizace je velmi užitečná. LiveAgent je také schopen snadno organizovat tok e-mailů a podporuje tabulky ve svých e-mailech.
LiveAgent nabízí široké spektrum funkcí, jako je samoobsluha, integrace se sociálními sítěmi jako Facebook, Twitter, Instagram a Viber, znalostní databáze, online diskusní fórum a automatizace pracovních postupů. Na druhé straně Lucep nenabízí samoobsluhu, integraci se sociálními sítěmi a znalostní databázi, a nabízí omezené funkce automatizace a pravidel.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech