Hledáte alternativu Userlike?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Userlike na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

LiveAgent nabízí nejrychlejší widget živého chatu na trhu, vícekanálový systém tiketů a řadu funkcí a integrací, díky nimž bude vaše zákaznická podpora špičková. Překročte hranice úžasné chatovací platformy a poskytněte svému týmu podpory systém tiketů, který zvládne e-maily, zprávy živého chatu, sociální média, call centrum a zákaznický portál. Pokračujte ve čtení a zjistěte, proč je LiveAgent ideální alternativou Userliku. Naše bezplatná 14denní zkušební verze vám může ukázat, co dělá z LiveAgent skvělý software zákaznické podpory pro vaše podnikání.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ušetřete víces LiveAgentem

UserLike vs LiveAgent

Funkce Liveagent Dixa
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing.
UserLike nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat v programu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
UserLike nabízí plán živého chatu za 30 $/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
UserLike nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
UserLike nenabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem v plánu Tiketů za příplatek 39 $/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
UserLike nabízí v plánu integraci Facebooku za 30 $/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
UserLike nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
UserLike nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
UserLike nenabízí integraci Viber.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
UserLike nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
UserLike nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
UserLike nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 49 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
UserLike nabízí v plánu funkce API za 49 $/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
UserLike nenabízí funkce IVR.
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
UserLike nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
UserLike nabízí neomezenou historii v plánu za 30 $/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
UserLike nabízí neomezené webové stránky v plánu za 30 $/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
UserLike nabízí neomezené tlačítko chatu v plánu za 30 $/agent/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
UserLike nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za 30 $/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
UserLike nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
UserLike nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Efektivně zpracovávejte příchozí chaty

Vybudujte si loajalitu zákazníků a odpovídejte na jejich konverzace rychleji pomocí správného živého chatu. LiveAgent je mezi nimi nejrychlejší a zobrazuje rychlost chatu 2,5 sekundy. Zlepšete efektivitu agenta díky funkcím živého chatu, jako je zobrazení psaní v reálném čase, proaktivní pozvánky na chatvlastní tlačítka chatu. Zjistěte více o funkcích živého chatu nebo to vyzkoušejte ještě dnes a uvidíte, v čem je skvělý.

Zajistěte svým zákazníkům to nejlepší z chatu

Komunikace se zákazníkem prostřednictvím více kanálů

Budování vztahů se zákazníky systémem tiketů, který zpracovává každý kanál, který vaši zákazníci používají. Odpovídejte na e -maily, řešte problémy prostřednictvím živého chatu, přijímejte hovory se zákazníky, pište články na zákaznický portál a buďte sociální na Facebooku, Twitteru, a Instagramu. LiveAgent si poradí i s Viberem. Poskytujte spokojenost zákazníků všude a používejte pouze jeden software helpdesku.
Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Poskytujte zákaznické služby z každého kanálu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Uživatelsky přívětivá a výkonná sada nástrojů

Každý komunikační kanál, který můžete pomocí LiveAgent pokrýt, je zálohován obchodními nástroji a funkcemi, které vám mohou pomoci dokončit vaši práci. Filtrujte dotazy zákazníků, sledujte zpětnou vazbu, pomocí tagů udržujte věci seřazené nebo pomocí funkcí gamifikace zlepšujte výkon a zapojení agentů. Podívejte se na celý seznam funkcí a zjistěte, jak můžete zlepšit svůj pracovní postup.
Pioneering software

Věděli jste?

LiveAgent, založený v roce 2006, byl prvním řešením na trhu, které nabízí možnosti živého chatu a helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe hodnoceným a recenzovaným řešením helpdesku na trhu, které obsluhuje více než 150 milionů uživatelů a 40 000 podniků po celém světě.
Věděli jste?
30%

Generujte vyšší příjmy

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky zákazníků, které zvyšují příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zvyšte hodnotu zákazníků

Zvyšte prodej tím, že udržíte své zákazníky věrné vaší značce.

Spokojenost zákazníků jde oběma směry

Zajištění velké spokojenosti zákazníků je jednou z našich hlavních priorit, a proto děláme vše pro to, abychom pro každého vytvořili úžasný zákaznický zážitek. To je možné díky naší nepřetržité podpoře dostupné prostřednictvím emailu, živého chatu, nebo telefonu. Kontaktujte nás kdykoli budete chtít vyřešit problém nebo se dozvědět něco nového o LiveAgent.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Jste připraveni zlepšit své interakce se zákazníky?

Začněte zlepšovat zákaznickou podporu a přidejte do svého helpdesku další komunikační kanály. Podívejte se na naše video z prohlídky a podívejte se na naše dostupné cenové plány. Pokud chcete zážitek LiveAgent, spusťte naši bezplatnou 14denní zkušební verzi. Slibujeme, že nejsou připojeny žádné povinnosti.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jaké jsou alternativy k UserLike?

Pokud jde o alternativy UserLike, existuje mnoho možností a LiveAgent je jednou z nich. Nabízí vícekanálový systém tiketů, který zpracovává každý důležitý zákaznický kanál, který moderní helpdesk potřebuje, aby lépe oslovil své zákazníky.

Proč je LiveAgent dobrou alternativou UserLiku?

LiveAgent vyniká vícekanálovým tiketingem. Zahrnuje e-maily, živý chat, telefonní hovory, zákaznický portál a sociální média - Facebook, Instagram a Twitter. Můžete také připojit Viber.

Jaké jsou výhody alternativy LiveAgent?

LiveAgent nabízí více komunikačních kanálů za lepší cenu, takže si nemusíte kazit rozpočet.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo