LiveAgent je nejlepší alternativou k Freshdesk na trhu, nabízí všechny nástroje potřebné k poskytování špičkové zákaznické podpory. Je to komplexní řešení s různými produktivními nástroji, včetně systému pro řešení požadavků, online chatu, call center, integrace se sociálními médii a znalostní báze. LiveAgent může zpracovávat požadavky z e-mailů, online chatu, call center, sociálních médií a znalostní báze. Nabízí také mobilní aplikace a dává prioritu spokojenosti zákazníků. Platforma je velmi hodnocena uživateli a nabízí 14denní zkušební verzi bez nutnosti poskytnout informace o platební kartě. Dále nabízí funkce, jako je automatizované směrování požadavků, portál zákazníka a správa smluv o úrovni služby (SLA). Navíc nabízí sdílenou týmovou doručovací schránku a vlastní webové formuláře a jeho funkce lze přizpůsobit potřebám týmů poskytujících zákaznickou podporu. Důraz platformy na spokojenost zákazníků je patrný z uživatelských hodnocení chválících jeho funkce a podporu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Začněte nyní | 14 dní zdarma
Podívejte se na to v akci
Zvažte LiveAgent jako hlavní řešení pro váštým zákaznické podpory/strong> pokud hledáte alternativu platforem zákaznické podpory. LiveAgent nabízí nástroje pro řešení zákaznických problémů a vytvoření lepšího vztahu se zákazníky.
Nabízíme více než 125 robustních funkcí, skvělé nástroje, a nespočet integrací, abychom vám pomohli řešit tikety zákaznické podpory rychle a snadněji. Využijte funkcí e-mailového tiketingu, živého chatu, call centra, sociálních médií nebo znalostní databáze pro vytvoření příjemné zkušenosti s naším softwarem a používejte vše najedné platformě.
Máte zatím zájem? Čtěte dál a zjistěte všechny výhody LiveAgentu nebo začněte vaše 14denní zkušební období zdarma. Bez závazků, nejsou vyžadované žádné informace o kreditní kartě.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
LiveAgent je komplexní řešení připravené řešit váš proces zákaznické podpory s množstvím nástrojů produktivity. Naše rozsáhlá škála funkcí vám pomůže řešit zákaznické tikety rychleji, zatím co eliminujete repetitivní úkoly a zvýšíte produktivitu vašich agentů.
Tiketovací systém přemění veškerou konverzaci se zákazníky jako například e-maily na tikety helpdesku, které mohou být vyřešeny agenty zákaznického servisu. Umístění widgetu živého chatu na vaše webové stránky se může vyplatit díky bezproblémovým konverzacím se zákazníky.
Ukažte světu skvělou zkušenost zákaznického servisu skrze sociální média jako Facebook, Twitter, nebo Instagram. Zlepšete váš management vztahu se zákazníky s LiveAgent call centrem nebo vytvořte zákaznický portál, také známý jako znalostní databáze.
Funkce | Liveagent Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta. |
Konkurence | Konkurence |
---|---|---|---|
Celkové hodnocení Celkové hodnocení softwaru od prověřených uživatelů Capterra. |
4.7 Obdržel celkové hodnocení 4.7 z 5 od prověřených uživatelů na Capterra. |
4.5 Obdržela celkové hodnocení 4.5 z 5 od prověřených uživatelů na Capterra. |
|
Snadnost použití Hodnocení snadnosti použití od ověřených uživatelů na webu Capterra. |
4.6 Hodnocení 4,6 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra. |
4.5 Ověření uživatelé na Capterra ohodnotili snadnost použití známkou 4,5 z 5. |
|
Zákaznický servis Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra. |
4.7 Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra. |
4.6 Hodnocení 4,6 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra. |
|
Poměr cena/výkon Hodnocení poměru ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na webu Capterra. |
4.7 Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra. |
4.4 Hodnoceno 4,4 z 5 pro hodnotu produktu vs. cena ověřenými uživateli na Capterra. |
|
Cena Cena softwaru v USD za agenta za měsíc. |
15$/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc. |
19$/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc. |
|
Upozornění / eskalace Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek. |
Nabízí upozornění a eskalace. | Nabízí upozornění a eskalace. | |
Automatizované směrování Automatizované směrování tiketů na konkrétní oddělení a agenty na základě předem definovaných podmínek. |
Nabízí automatizované směrování. | Nabízí automatizované směrování. | |
Management call centra Centralizovaný ovládací panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů. |
Nabízí management call centra. | Nabízí management call centra. | |
Správa front Systém, který se používá ke správě front volání. |
Nabízí management front. | Nabízí management front. | |
E-mail management Možnost propojit software tiketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru. |
Nabízí e-mail management. | Nabízí e-mail management. | |
Výkonnostní metriky Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí. |
Nabízí výkonnostní metriky. | Nabízí výkonnostní metriky. | |
Management znalostní databáze Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí. |
Nabízí management znalostní databáze. | Nabízí management znalostní databáze. | |
Multi-kanálová komunikace Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro tiketing. |
Nabízí multi-kanálovou komunikaci. | Nabízí multi-kanálovou komunikaci. | |
Chat v reálném čase Nativní widget živého chatu, který lze nasadit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase. |
Nabízí chat v reálném čase. | Nabízí chat v reálném čase. | |
Zprávy/analytika Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu. |
Nabízí zprávy/analytiku. | Nenabízí zprávy/analytiku. | |
Portál samoobsluhy Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze. |
Nabízí portál samoobsluhy. | Nabízí portál samoobsluhy. | |
Service Level Agreement (SLA) management Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další. |
Nabízí service level agreement (SLA) management. | Nabízí service level agreement (SLA) management. | |
Integrace se sociálními médii Integrace s populárními sociálními sítěmi jako Facebook. |
Nabízí integraci se sociálními médii. | Nabízí integraci se sociálními médii. | |
Tiket management Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí. |
Nabízí tiket management. | Nabízí tiket management. | |
Management pracovních procesů Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory. |
Nabízí management pracovních procesů. | Nabízí management pracovních procesů. |
/app/uploads/2020/10/Everything-under-one-roof.mp4
Už nemusíte řešit požadavky zákazníků pouze e-mailem. LiveAgent může udržovat výkon vašich agentů a pomocikompletovat zákaznickou cestu vašimi stránkami díky nejrychlejšímu widgetu živého chatu na trhu.
Připravte se na rychlejší odpovědi a řeště zákaznické požadavky rychle. Widget živého chatu není pouze efektivním nástrojemeffective zákaznické podporyale také přemění vaši uživatelskou komunitu na spokojené zákazníky.
V kombinaci s dalšími funkcemi LiveAgent, jako například konzervované odpovědi, psaní v reálném čase, a archivujte odpovědi, práci můžete dokončit díky LiveAgentnástrojům produktivity a aplikace.
Naše funkce vám umožňují provádět mnoho help desk aktivit a automatizovat úkony, které by jinak dělaly čas reakce mnohem delší. Eliminujte repetitivní úkoly a odpovídejte na běžné otázky s připravenými zprávami.
Pokud máte volný čas, neváhejte pomoci svým kolegům s obtížnými úkoly v rámci své práce ve sdílené multi-kanálové schránce. Vylepšete vaše pracovní procesy s se silnou automatizací pracovních procesů, pravidly, označeními, a interními poznámkami v tiketech zákaznické podpory. Ujistěte se, že sbíráte zpětnou vazbu od zákazníků abyste si udrželi skvělou práci.
Rozšiřte vaši interakci se zákazníky díky kanálům sociálních médií a propojte další software a nástroje třetích stran, abyste vytvořili bezproblémovou integraci s LiveAgent. Prozkoumejte funkce a nástroje LiveAgent a zjistěte, proč je oblíbenou volbou pro společnosti po celém světě.
Chcete jen tiketing zákaznické podpory nebo více kanálů pro komunikaci s klienty?
LiveAgent může být software pro zákaznickou podporu nebo software pro spolupráci, který odpovídá stylu a účelu vašeho týmu zákaznické podpory.
Pracujete ze schránky Gmail? Připojte všechny e-mailové adresy, které máte, do své týmové schránky LiveAgent a vyřizujte e-maily zákaznické podpory.
Sdílená schránka LiveAgent vám může sloužit jako dokonalý e-mailový klient. Používejte šablony e-mailů, nastavte pravidla pro přiřazování a zanechávejte agentům poznámky, abyste mohli efektivně obsluhovat miliony zákazníků.
Získejte přístup k živému chatu, který agentům zjednoduší komunikaci. Živý chat je také ideální volbou pro zákazníky, kteří chtějí rychle zodpovědět své dotazy.
Uveďte na své webové stránky tlačítko a zvyšte spokojenost zákazníků pomocí chatu. Získejte oznámení v reálném čase a sledujte, kolik lidí si prohlíží váš web.
Zajistěte hvězdnou zákaznickou podporu s vlastním call centrem. Telefonní hovory jsou součástí tiketovacího systému, takže můžete sledovat dotazy zákazníků.
LiveAgent zaznamenává všechny konverzace se zákazníky, včetně telefonních hovorů. Vytvářejte vlastní IVR a směrujte hovory na správné pracovníky zákaznického servisu.
Jedním z nových oblíbených zákaznických komunikačních kanálů jsou sociální média. Facebook, Twitter a Instagram jsou tu pro vás, abyste zlepšili svůj helpdesk.
Podniky využívají kanály sociálních médií k tomu, aby ukázaly lepší zákaznickou zkušenost, získaly loajalitu zákazníků a další aktivity v oblasti zákaznické podpory.
Platformy Help Desk využívají samoobslužné portály plné užitečných článků. Články znalostní databáze zvyšují možnosti samoobsluhy pro lidi, kteří chtějí najít odpovědi.
LiveAgent funguje dobře jako software znalostní databáze. Přidejte články znalostní databáze plné cenných znalostních zdrojů a archivy odpovědí, aby vaši zákazníci získali všechny výhody samoobslužných možností.
Uživatelské rozhraní aplikace LiveAgent je plné funkcí, které zvládají jednoduché procesy i masivní zátěž úloh. Součástí standardního helpdesku jsou aplikace pro zvýšení produktivity.
Správu tiketů zákaznické podpory usnadňuje integrace s nástroji třetích stran. LiveAgent se pak mění ve vícekanálový nástroj pro spolupráci k různým účelům.
LiveAgent je vícekanálový nástroj pro obsluhu zákazníků. Abychom našim zákazníkům poskytli co nejlepší servisní nástroj, nabízíme také mobilní aplikaci, díky které můžete poskytovat osobní zákaznický servis 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Pokud váš tým pro podporu zákazníků nemá přístup ke stolnímu počítači, může využít mobilní aplikaci, která je k dispozici uživatelům systémů Android i iOS.
V důsledku toho může vaše firma rychle vyřídit všechny požadavky zákazníků, což vede ke zlepšení hodnocení spokojenosti vašich zákazníků.
LiveAgent kombinuje excelentní živý chat, tiketing a automatizaci, která vám umožňuje poskytovat zákazníkům výjimečnou zákaznickou podporu.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu, sociálních médií nebo nám zavolat.
Jsme tu 24/7 vám pomohou s čímkoli, co se týká zákaznické podpory a služby LiveAgent. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes zdarma bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě a bez jakýchkoli závazků.
Chcete-li získat více informací, podívejte se na naše video průvodce s příklady použití nástrojů a efektivního pracovního postupu a zjistěte, co všechno LiveAgent nabízí.
Jsem připraven vyzkoušet LiveAgent Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U
Budete v dobrých rukou!
Porovnejte LiveAgent s ostatními systémy
LiveAgent nabízí software pro live chat a podporu na sociálních sítích. Je výbornou alternativou k Tidio s rychlou reakcí a implementací.
Srovnejte LiveAgent s jinými platformami
S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech