Freshdesk alternativa

LiveAgent je nejlepší alternativou k Freshdesk na trhu, nabízí všechny nástroje potřebné k poskytování špičkové zákaznické podpory. Je to komplexní řešení s různými produktivními nástroji, včetně systému pro řešení požadavků, online chatu, call center, integrace se sociálními médii a znalostní báze. LiveAgent může zpracovávat požadavky z e-mailů, online chatu, call center, sociálních médií a znalostní báze. Nabízí také mobilní aplikace a dává prioritu spokojenosti zákazníků. Platforma je velmi hodnocena uživateli a nabízí 14denní zkušební verzi bez nutnosti poskytnout informace o platební kartě. Dále nabízí funkce, jako je automatizované směrování požadavků, portál zákazníka a správa smluv o úrovni služby (SLA). Navíc nabízí sdílenou týmovou doručovací schránku a vlastní webové formuláře a jeho funkce lze přizpůsobit potřebám týmů poskytujících zákaznickou podporu. Důraz platformy na spokojenost zákazníků je patrný z uživatelských hodnocení chválících jeho funkce a podporu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo