Hledáte alternativu služby Kustomer?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Kustomer na trhu.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Hledáte alternativu platformy zákaznických služeb Kustomer? Přejděte k LiveAgent a poskytujte prvotřídní zákaznickou podporu z naší vícekanálové platformy. Obohaťte interakci se zákazníky o  trochu lidského přístupu, zlepšete jejich zapojení a zároveň ušetřete na některém z našich cenově dostupných plánů. Vytvářejte tu nejlepší zákaznickou zkušenost pomocí správných nástrojů, které podpoří váš tým zákaznické podpory. Zvyšte produktivitu svých agentů pomocí našeho vícekanálového systému ticketingu. Čtěte dále a dozvíte se více o službě LiveAgent nebo si ji ještě dnes vyzkoušejte v bezplatné 14denní zkušební verzi.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ušetřete víces LiveAgentem

Kustomer vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent Kustomer
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketový software.
Kustomer nenabízí tiketový software.
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
LiveAgent nabízí live chat v tarifu Ticket+Chat za $29/měsíc.
Kustomer nabízí live chat za $89/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Kustomer nenabízí Call Centrum.
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí Self-Service portál v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí Self-Service portál za $89/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Facebooku. za $89/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Twitteru za $89/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Instagramu za $89/měsíc.
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Kustomer nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí bázi znalostí za $89/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Kustomer nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí automatizaci a pravidla za $89/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí funkce API za $139/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR .
Kustomer nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Kustomer nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezenou historii za $89/měsíc.
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Kustomer nabízí neomezené webové stránky za $89/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezená tlačítka chatu za $89/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezené tikety/e-maily za $89/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Kustomer nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Kustomer nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Sada nástrojů, která klade důraz na spokojenost zákazníků

Vytvořte výjimečnou zákaznickou zkušenost napříč oblíbenými kanály zákaznických služeb a předčete očekávání zákazníků. LiveAgent má ty pravé nástroje, které pomohou vašemu týmu zákaznické podpory poskytovat ty nejlepší zákaznické služby. Řešte problémy napříč kanály pomocí naší funkcemi nabité platformy pro správu emailů, která pokrývá e-maily, live chat, call centrum, bázi znalostí a sociální média – Facebook, Twitter a Instagram. Každá z nich je podporována pokročilými funkcemi, které zvyšují efektivitu agentů a pomáhají vám vytvořit výkonný help desk.

Výkonná sada nástrojů pro zákaznický servis, která pokrývá všechny oblasti

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Výkonný portál služeb zákazníkům stvořený vámi

Jediný nástroj, jako je báze znalostí, může mít zásadní vliv na celou zkušenost zákazníka. Báze znalostí pro zákazníky je skvělou funkcí pro zvýšení produktivity, která umožňuje vašim pokročilým zákazníkům řešit problémy samostatně pomocí užitečných článků. Náš WYSIWYG editor umožňuje snadno vytvářet užitečné články plné přínosných informací. Můžete si také přizpůsobit možnosti tvorbu vaší značky a vytvořit bázi znalostí, která bude reprezentovat vaše obchodní cíle a identitu. Báze znalostí je jednoduše pohodlná možnost samoobsluhy a nezbytná funkce pro každý helpdesk.
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalizovaný zákaznický portál s možností přizpůsobení

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Zlepšete dobu odezvy díky rozšířeným funkcím

Zkušenosti se službami zákazníka závisí na bezproblémové práci agenta s helpdesk softwarem. LiveAgent má vše, co potřebujete pro lepší management vztahů se zákazníky. Zvyšte průměrnou dobu odezvy pomocí nejrychlejšího widgetu pro live chat na trhu, propojte své sociální kanály a dokonce i Viber. Vše je podloženo základními funkcemi, které zajistí hladký průběh vašich pracovních procesů. Vytvářejte inteligentní automatizace, které třídí vaši komunikaci a ušetří vám kolizi agentů. Sledujte historii zákazníků, přidávejte tagy, poznámky, filtry nebo vytvářejte velké množství integrací, které propojí vaše pracovní postupy do jednotného rozhraní.

Univerzální moderní software vytvořen pro služby zákazníků

Snadno ovladatelný software pro zákaznický servis se špičkovou péčí o zákazníky

Tak jako vy, i my chceme poskytovat nejlepší odpovědi na požadavky zákazníků. Proto je náš poradenský zákaznický servis k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu pro každého, kdo hledá informace. Zanechte nám zprávu prostřednictvím e-mailu nebo chatu, zavolejte nám nebo se podívejte na náš zákaznický portál, kdykoli budete potřebovat pomoc nebo se budete chtít dozvědět něco o některém z našich produktů. Můžete si také přečíst články v naší LiveAgent akademii, kde získáte informace o tom, jak fungují kontaktní centra a jak zlepšit spokojenost zákazníků za jakýchkoli okolností.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Děláme vše pro to, abychom naplnili očekávání zákazníků.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni stát se spokojeným zákazníkem?

Prohlédněte si LiveAgent a začněte 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Bez závazků a bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě. Pokud jste se již rozhodli pro některý z našich plánů, můžete si je prohlédnout zde. LiveAgent nabízí dostupný cenový model vhodný pro firmy většiny velikostí. Tak co, jste připraveni? Klikněte na tlačítko níže a začněte ihned.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Kustomer alternativa
Prohlédka LiveAgent funkce integrace alternativy podpora portál zákaznické podpory migrace dat dostupnost systému protokol změn žádost o nabídku.

Webinář LiveAgent 1: Úvod & Obecný přehled

Prohlédka LiveAgent funkce integrace alternativy podpora portál zákaznické podpory migrace dat dostupnost systému protokol změn žádost o nabídku.

Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.

Postavte své zákazníky do centra VŠEHO, co děláte

Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.

Potřebují vaši zákazníci pomoc na dovolené a výletech? Potřebujete správný software. Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma bez jakýchkoli závazků.

Helpdesk software pro cestovní ruch

Vytvořte bezplatný účet a získávejte produktové novinky a propagační materiály. Nabídněte 24/7 podporu s komplexními samoobslužnými centry.

Rádi byste převedli svá data z Lucepu do jiného rozhraní? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?

Společnost nabízí software zákaznické podpory a telefonní systémy VoIP. Má ocenění a certifikáty. Nabízí 5 snadných kroků k vybudování byznysu s umělou inteligencí.

LiveAgent je skvělá alternativa Tidio, doplněna o bleskurychlý live chat a vícekanálový tiketový systém za rozumnou cenu.

Tidio alternativa - LiveAgent

Integrovaný CRM systém LiveAgent usnadňuje vyhledávání informací o zákaznících a organizaci interakcí se zákazníky napříč různými komunikačními kanály.

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, aby poskytoval výjimečnou podporu. Zvyšte své prodeje se službou LiveAgent ještě dnes.

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

V textu jsou prezentovány různé typy helpdesk softwaru pro různá odvětví, jako je módní průmysl, bankovnictví, maloobchodní prodej a e-commerce. Tyto programy nabízejí automatizaci tiketů, zkrácení doby odezvy a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Zákazníci mohou využít bezplatné zkušební verze těchto softwarů a zlepšit tak svou zkušenost s podporou a zvýšit loajalitu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo