Hledáte alternativu služby Kustomer?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Kustomer na trhu.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Hledáte alternativu platformy zákaznických služeb Kustomer? Přejděte k LiveAgent a poskytujte prvotřídní zákaznickou podporu z naší vícekanálové platformy. Obohaťte interakci se zákazníky o trochu lidského přístupu, zlepšete jejich zapojení a zároveň ušetřete na některém z našich cenově dostupných plánů. Vytvářejte tu nejlepší zákaznickou zkušenost pomocí správných nástrojů, které podpoří váš tým zákaznické podpory. Zvyšte produktivitu svých agentů pomocí našeho vícekanálového systému ticketingu. Čtěte dále a dozvíte se více o službě LiveAgent nebo si ji ještě dnes vyzkoušejte v bezplatné 14denní zkušební verzi.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete víces LiveAgentem

Kustomer vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent Kustomer
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketový software.
Kustomer nenabízí tiketový software.
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
LiveAgent nabízí live chat v tarifu Ticket+Chat za $29/měsíc.
Kustomer nabízí live chat za $89/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Kustomer nenabízí Call Centrum.
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí Self-Service portál v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí Self-Service portál za $89/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Facebooku. za $89/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Twitteru za $89/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Instagramu za $89/měsíc.
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Kustomer nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí bázi znalostí za $89/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Kustomer nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí automatizaci a pravidla za $89/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí funkce API za $139/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR .
Kustomer nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Kustomer nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezenou historii za $89/měsíc.
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Kustomer nabízí neomezené webové stránky za $89/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezená tlačítka chatu za $89/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezené tikety/e-maily za $89/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Kustomer nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Kustomer nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Sada nástrojů, která klade důraz na spokojenost zákazníků

Vytvořte výjimečnou zákaznickou zkušenost napříč oblíbenými kanály zákaznických služeb a předčete očekávání zákazníků. LiveAgent má ty pravé nástroje, které pomohou vašemu týmu zákaznické podpory poskytovat ty nejlepší zákaznické služby. Řešte problémy napříč kanály pomocí naší funkcemi nabité platformy pro správu emailů, která pokrývá e-maily, live chat, call centrum, bázi znalostí a sociální média – Facebook, Twitter a Instagram. Každá z nich je podporována pokročilými funkcemi, které zvyšují efektivitu agentů a pomáhají vám vytvořit výkonný help desk.

Výkonná sada nástrojů pro zákaznický servis, která pokrývá všechny oblasti

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Výkonný portál služeb zákazníkům stvořený vámi

Jediný nástroj, jako je báze znalostí, může mít zásadní vliv na celou zkušenost zákazníka. Báze znalostí pro zákazníky je skvělou funkcí pro zvýšení produktivity, která umožňuje vašim pokročilým zákazníkům řešit problémy samostatně pomocí užitečných článků. Náš WYSIWYG editor umožňuje snadno vytvářet užitečné články plné přínosných informací. Můžete si také přizpůsobit možnosti tvorbu vaší značky a vytvořit bázi znalostí, která bude reprezentovat vaše obchodní cíle a identitu. Báze znalostí je jednoduše pohodlná možnost samoobsluhy a nezbytná funkce pro každý helpdesk.
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalizovaný zákaznický portál s možností přizpůsobení

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Zlepšete dobu odezvy díky rozšířeným funkcím

Zkušenosti se službami zákazníka závisí na bezproblémové práci agenta s helpdesk softwarem. LiveAgent má vše, co potřebujete pro lepší management vztahů se zákazníky. Zvyšte průměrnou dobu odezvy pomocí nejrychlejšího widgetu pro live chat na trhu, propojte své sociální kanály a dokonce i Viber. Vše je podloženo základními funkcemi, které zajistí hladký průběh vašich pracovních procesů. Vytvářejte inteligentní automatizace, které třídí vaši komunikaci a ušetří vám kolizi agentů. Sledujte historii zákazníků, přidávejte tagy, poznámky, filtry nebo vytvářejte velké množství integrací, které propojí vaše pracovní postupy do jednotného rozhraní.

Univerzální moderní software vytvořen pro služby zákazníků

Snadno ovladatelný software pro zákaznický servis se špičkovou péčí o zákazníky

Tak jako vy, i my chceme poskytovat nejlepší odpovědi na požadavky zákazníků. Proto je náš poradenský zákaznický servis k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu pro každého, kdo hledá informace. Zanechte nám zprávu prostřednictvím e-mailu nebo chatu, zavolejte nám nebo se podívejte na náš zákaznický portál, kdykoli budete potřebovat pomoc nebo se budete chtít dozvědět něco o některém z našich produktů. Můžete si také přečíst články v naší LiveAgent akademii, kde získáte informace o tom, jak fungují kontaktní centra a jak zlepšit spokojenost zákazníků za jakýchkoli okolností.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Děláme vše pro to, abychom naplnili očekávání zákazníků.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni stát se spokojeným zákazníkem?

Prohlédněte si LiveAgent a začněte 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Bez závazků a bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě. Pokud jste se již rozhodli pro některý z našich plánů, můžete si je prohlédnout zde. LiveAgent nabízí dostupný cenový model vhodný pro firmy většiny velikostí. Tak co, jste připraveni? Klikněte na tlačítko níže a začněte ihned.

Porovnejte nás s ostatními

    Related Articles to Kustomer alternativa
    Zastáncem značky nebo ambasadorem značky může být známá osoba nebo zaměstnanec, který šíří značku mezi lidmi. Tito lidé mohou být sociálními influencery.

    Zastánce značky

    Zastánce značky jsou důležitou součástí marketingové strategie a mohou přilákat nové zákazníky prostřednictvím ústního marketingu. Osvědčené postupy a strategie pro získání zastánců značky jsou prezentovány v článku. LiveAgent nabízí nástroje pro úspěšnou zákaznickou podporu a bezplatnou zkušební verzi. Brand advocacy má mnoho benefitů, včetně růstu podniku, zlepšení branding, budování loajální zákaznické základny a nižších nákladů na získání zákazníků.

    Přečtěte si informace o automatizaci e-mailů pro marketingové účely a zjistěte tipy a výhody, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové strategie.

    Automatizace e-mailů

    Automatizace e-mailů je skvělým způsobem, jak zlepšit marketingové pracovní postupy a zvýšit prodej. LiveAgent nabízí službu automatizace e-mailů pro zákaznický servis a marketing. Systém zahrnuje více než 180 integrací pro zvýšení konverzních akcí.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x