Ticketing software

Zajistěte bezproblémovou péči
o zákazníky na všech kanálech.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Helpdesk tiketovací software od společnosti LiveAgent

Jste unaveni z nudného softwaru pro tiketing? My také. S LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a další kanály končit v jedné univerzální schránce a s pomocí pokročilých automatizačních pravidel a integrací skončí vaše noční můra zákaznického servisu pouhým kliknutím na tlačítko “Zaregistrovat se”.

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Tiketing software demo verze

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Co je to tiketing neboli tiketovací software?

Systém tiketingu převádí požadavky zákazníků na tikety, které lze snadno rozdělit mezi tým zákaznické podpory. To může výrazně zlepšit správu tiketů, protože agenti helpdesku mohou přistupovat k dotazům zákazníků a efektivně je řešit z jednoho místa.

LiveAgent Prohlídka produktu

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Systém tiketingu s intuitivním uživatelským rozhraním

Software LiveAgent pro tiketing automaticky sleduje a transformuje všechny problémy zákazníků do tiketů. Každá příchozí forma komunikace je transformována do tiketů pro lepší pohodlí a správu úkolů. Uživatelské rozhraní je přizpůsobitelné a intuitivní.

Software tiketingu pro lepší spokojenost zákazníků

Zlepšete své schopnosti helpdesku správným řešením pro vystavení tiketů. Posilte svůj tým zákaznické podpory širokou škálou nástrojů a funkcí. Podívejte se, co získají vaši agenti helpdesku s LiveAgent.

Zde je, co získá váš tým podpory:

  • Moderní systém pro vystavení tiketů
  • Zvýšená efektivita a správa služeb
  • Všechny nástroje, které očekáváte od helpdesku
  • Široká škála funkcí a integrací
  • Podpora 24/7 od našeho týmu helpdesku
LiveAgent's ticketing system - support team view

LiveAgent přesahuje rámec IT tiketingového softwaru

LiveAgent je software pro tiketing IT, který kombinuje více kanálů, jako jsou e-maily, chaty, hovory a sociální média, a poskytuje tak zákazníkům komplexní služby. Ale tím to nekončí. LiveAgent nabízí zákaznický portál s podporou v podobě multi-knowledge base, fóra a zpětnou vazbu a návrhy zákazníků. Objevte, co může nejpokročilejší ticketovací systém helpdesku nabídnout vaší organizaci.

Klíčové funkce efektivního softwaru pro vystavení tiketů helpdesku

Řešení “vše v jednom”

Univerzální schránka

  • Nemusíte sledovat každý komunikační kanál zvlášť. Univerzální sdílená schránka shromažďuje všechny vaše zprávy na jednom místě a mění je na tikety. Získejte svou e-mailovou schránku a odpovídejte na e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, zprávy z živého chatu a tikety znalostní báze na jednom centrálním místě.
  • Každá komunikace se zákazníkem na jednom místě
  • Pohodlný řídicí panel se snadnou organizací
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hybridní tiketování

Organizované interakce se zákazníky

Každý příchozí tiket může pocházet z libovolného kanálu vždy, když zákazník kontaktuje podporu. Systém pro vystavení tiketů LiveAgent organizuje veškerou komunikaci, takže rozsáhlé vyhledávání nemusí být součástí vašich každodenních úkolů. Zachovávejte veškeré požadavky zákazníka v jednom vlákně tiketu v helpdesku, ať už přichází z e-mailu, živého chatu nebo sociálních médií.

  • Udržujte veškerou komunikaci organizovanou bez ohledu na kanály
  • Snižte dobu odezvy agentů a poskytněte rychlejší odpovědi
  • Zlepšete své pracovní postupy a snadno vyhledávejte zákaznické tikety

Týmová komunikace

Interní tikety a poznámky

  • Vytvářejte tikety, které jsou viditelné pouze pro pracovníky zákaznické podpory. Používejte je jako poznámky k zapsání důležitých informací, připomenutí, která si máte zapamatovat, nebo k vytvoření konkrétních úkolů v rámci vlákna tiketu. Sdílejte vše důležité se svými kolegy přímo v tiketech.
  • Vytváření poznámek a úkolů pro agenty
  • Zapisujte si důležité informace o zákaznících
  • Vytvářejte pro sebe upomínky přímo v tiketech
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Efektivní pracovní postupy

Předpřipravené zprávy

Pomocí předpřipravených odpovědí můžete odpovídat na nejčastěji kladené otázky v zákaznických tiketech a zkrátit dobu odezvy agentů. Tým helpdesku může řešit běžné problémy výrazně rychleji a zaměřit se na složitější dotazy zákazníků. Soustřeďte se na to, co vyžaduje vaši pozornost.

  • Předem napsané odpovědi pro různé scénáře
  • Rychlejší řešení často kladených otázek
  • Vyšší produktivita a soustředění agentů

Správa znalostí

Znalostní databáze jako součást tiketingu

  • Vytvoření znalostních databází pro zákazníky, kteří dávají přednost samoobslužným možnostem před kontaktováním zákaznického servisu. LiveAgent nabízí přizpůsobitelný zákaznický portál se znalostní databází, který podporuje vlastní značku. Přidejte často kladené dotazy a fóra pro konverzace. Nechte své zákazníky, aby si pomohli sami, když jsou agenti offline.
  • Plně funkční možnosti samoobslužného portálu
  • Zákaznický portál, znalostní databáze, fóra a často kladené dotazy
LiveAgent - knowledge base software

Jak může online software pro tiketing pomoci vašemu podnikání?

Zjistěte, jak vám tiketing může pomoci s vyřizováním požadavků zákazníků, zvýšením retence zákazníků nebo zlepšením spokojenosti zákazníků.

Uspokojte zákazníky

Uspokojte své zákazníky pomocí systému tiketingu, který vám pomůže poskytovat rychlejší a kompetentnější odpovědi. Nabídněte svým zákazníkům pohodlí a odpovídejte napříč různými kanály a zároveň mějte ve všem pořádek.

  • Uspokojení zákazníků rychlými a informativními odpověďmi
  • Poskytovat podporu napříč různými komunikačními kanály
Chart

80 %

spotřebitelů očekává rychlost a pohodlí

Většina zákazníků považuje za důležité prvky zákaznického servisu rychlost, kvalifikovanou pomoc, pohodlí a vstřícnost.

Zvyšte ROI

Zákazníci ocení dobrý zákaznický servis v každém podniku. Zvyšte své příjmy díky rychlejší a spolehlivější podpoře a zároveň snižte náklady na oddělení služeb zákazníkům díky jednomu specializovanému systému ticketingu helpdesku.

  • Snížení nákladů na služby zákazníkům díky službě LiveAgent
  • Zvyšte příjmy poskytováním spolehlivé podpory
Chart

86 %

jsou ochotni zaplatit za kvalitní služby

Snižte své náklady a zároveň vydělejte více. Zákazníci jsou vždy ochotni zaplatit více za skvělý zákaznický servis.

Získejte důvěru

Vděční zákazníci vždy ocení dobré služby a kvalifikovanou pomoc pracovníků zákaznické podpory. Zlepšete své služby zákazníkům v době vysokého počtu objednávek a vybudujte si silnou loajalitu zákazníků díky skvělým interakcím.

  • Budování loajality zákazníků v jakémkoli preferovaném kanálu
  • Získejte věrné zákazníky, kteří se vrátí k dalšímu nákupu
Chart

73%

Vyšší míra spokojenosti

Poskytněte personalizované konverzace a udělejte svým zákazníkům radost. Náš plně vybavený software pro živý chat vám pomůže se spokojeností zákazníků a skvělými zkušenostmi s agenty.

Ušetřete více na softwaru pro vystavení tiketů

Zlepšete správu zákaznického servisu za dostupnou cenu. Získejte správné funkce pro interakci se zákazníky a ušetřete peníze na svém řešení pro vystavování tiketů.

Reference

Získejte LiveAgent
tiketing software a připojte se k 7000 spokojeným klientům

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Transparentní a férové ceny

Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky – pouze měsíční fakturace. Plně transparentní ceny, účtované každý měsíc pouze za skutečné využití. Vyberte si ten správný tarif a začněte poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.

14 nebo 30denní zkušební verze zdarma
Zkušební verze zdarma po dobu 14 dnů s volnou e-mailovou adresou nebo 30 dnů s firemní e-mailovou adresou
Nejsou požadovány žádné platební údaje
a mnoho dalšího
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Kompletní průvodce nejlepším softwarem ticketingu

Poskytněte nejlepší péči o zákazníky a organizujte své dotazy pomocí ticketingu

Náklady na software tiketingu

Ceny za ticketing software pro help desk se mohou pohybovat od bezplatného po velmi drahé. To závisí na mnoha faktorech. Než se rozhodnete pro výběr systému, musíte vždy zvážit několik věcí. Náklady se mohou lišit v závislosti na funkcích a jejich kvalitě, počtu vlastních integrací, popularitě vybrané značky, použitelnosti v různých scénářích, škálovatelnosti a mnoho dalších faktorů. Existuje několik cenových modelů, které je třeba vzít v úvahu, abyste se ujistili, že systém podpory stojí za to a vyhovuje vašemu obchodnímu modelu.

Podpora

Každý software pro help desk by měl svým uživatelům poskytovat hvězdnou podporu. Proto jsou uživatelsky přívětivé možnosti samoobsluhy a možnosti přímého kontaktu nezbytností. Zákazníci společnosti LiveAgent se mohou kdykoli obrátit na nepřetržitou linku podpory prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu. Můžete také procházet naši externí znalostní zákaznickou bázi, kde najdete možnosti samoobsluhy.

Poskytované možnosti kontaktu

Zajistěte hvězdný zákaznický servis s výběrem nástrojů, které vám pomohou oslovit všechny důležité zákaznické kanály. Poskytněte svým zákazníkům například možnosti kontaktovat vás prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonů nebo dokonce sociálních médií. Přidáním zákaznického portálu a externí znalostní databáze zajistíte, že vaši zákazníci najdou preferovanou možnost.

Možnost rozšiřování/snižování

Cítíte se zahlceni příchozími požadavky? Každý dobrý software pro ticketing vám pomůže škálovat, kdykoli je to nutné, a pomůže vám vytvořit prostor pro více agentů zákaznické podpory. Funguje to i obráceně. Nebojte se snížit úroveň, kdykoli budete mít pocit, že přeplácíte za funkce, které nevyužíváte.

Omezení softwaru

Váš tým zákaznické podpory by měl mít k dispozici vše potřebné k poskytování podpory. Omezení softwaru nemusí být nutně špatné, zejména pro oddělení podpory zákazníků, která nevyžadují všechny nástroje a funkce, které může software nabídnout. Zvažte, co všechno potřebujete, a vyberte nejlepší možnosti za přiměřenou cenu.

Možnosti spolupráce

Zástupci zákaznického servisu by měli pracovat jako jeden celek. Využívejte nástroje pro spolupráci na helpdesku, sdílejte profily zákazníků a snadno spolupracujte na zákaznických problémech. Každý se může zapojit. LiveAgent vám pomůže s poznámkami, značkami, kontaktními informacemi a v případě potřeby s rozdělením zákaznických tiketů.

8 nejlepších poskytovatelů softwaru ticketingu

1. LiveAgent

LiveAgent ticketing software homepage

Doporučujeme všem, kteří chtějí poskytovat hvězdné služby zákazníkům napříč všemi kanály.

LiveAgent je skvělý univerzální systém helpdesku, který dokáže zpracovat téměř jakýkoli typ zákaznické podpory. Je vybaven podporou e-mailu, chatu, call centra, sociálních médií a zákaznického portálu se znalostní databází. LiveAgent také nabízí řadu funkcí pro zvýšení produktivity, analytiku a velké množství nativních integrací s dalším užitečným softwarem. Agenti zákaznické podpory LiveAgent jsou navíc každému k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zákazníci společnosti LiveAgent

Mezi zákazníky LiveAgentu patří některé velmi známé společnosti, například BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar a Airbus.

Cena

LiveAgent nabízí čtyři tarify s různými funkcemi a přístupem ke komunikačním kanálům. Vyberte si ten, který vyhovuje vašim potřebám, za příznivou cenu. Navíc si vždy můžete dokoupit samostatné funkce, aniž byste museli svůj plán upgradovat.

  • Free
  • Small – 9 USD za agenta/měsíc
  • Medium – 29 USD za agenta/měsíc
  • Large – 49 USD za agenta/měsíc

Klíčové informace o službě LiveAgent

Služba LiveAgent má tisíce zákazníků z různých oblastí podnikání a odvětví po celém světě. Zákazníky jsou jednotlivci i firmy všech velikostí. LiveAgent je vícekanálový help desk, který umožňuje poskytovat podporu prostřednictvím všech důležitých zákaznických kanálů. Náš software pro ticketovací systém vám pomůže zpracovávat e-maily, živý chat, hovory, sociální média a zákaznický portál se znalostní databází. Vše je podporováno více než 130 funkcemi a můžete vytvořit více než 195 integrací s jiným softwarem. LiveAgent také nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu pro každého klienta.

2. Zoho Desk

Zoho desk ticketing system homepage

Doporučujeme všem, kteří hledají dobře vybavený helpdesk software se snadným používáním.

Stejně jako LiveAgent poskytuje Zoho Desk komplexní řešení zákaznické podpory za přijatelnou cenu. Postrádá některé funkce, například geotargeting nebo sledování návštěvníků webových stránek, ale vyniká ve všem, co zákazníkům nabízí. Zoho Desk je jedním z nejlépe zavedených a nejspolehlivějších helpdesků, které jsou dnes k dispozici. Mezi zákazníky služby Zoho Desk patří společnosti Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins a Lycamobile.

Cena

  • Free
  • Standard – 20 USD za agenta/měsíc (14 USD/agent/ročně)
  • Professional – 35 USD za agenta/měsíc (23 USD/agent/ročně)
  • Enterprise – 50 USD za agenta/měsíc (40 USD/agent/ročně)

Klíčové informace o službě Zoho Desk Služba Zoho Desk je jedním z nejpoužívanějších helpdesků na světě. Pomáhá tisícům helpdesků poskytovat fantastickou podporu. Aplikace Zoho Desk je vhodná pro firmy většiny velikostí a nabízí vynikající řešení pro většinu helpdesků. Plány obsahují řadu užitečných funkcí a samostatných zákaznických kanálů, které mohou firmy využívat podle toho, co potřebují. Kromě toho nabízí Zoho Desk férové ceny a spolehlivost.

Srovnání služeb LiveAgent a Zoho Desk

3. HappyFox

Happyfox helpdesk ticketing system homepage

Doporučujeme těm, kteří hledají help desk se zaměřením na live chat.

HappyFox vytváří help desk a specializovaný podnikový software pro live chat vybavený různými funkcemi. Aplikace je dodávána pro operační systémy Mac i Windows a také pro zařízení Android, iPhone a iPad. HappyFox lze použít k vyřizování tiketů, chatování s návštěvníky webových stránek a sledování jejich aktivity na stránkách. Mezi zákazníky společnosti HappyFox patří společnosti Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital a Rockhurst University.

Cena

Ceny nejsou snadno dostupné, ale nabízejí čtyři úrovně cen založených na agentech od 29 USD/agent/měsíc. Existují také čtyři úrovně neomezených agentů s limity lístků a vlastních polí. Limity začínají na 10 000 tiketech za rok a deseti vlastních polích a nejvyšší úroveň má 250 000 tiketů za rok a 200 vlastních polí.

Klíčové informace o společnosti HappyFox

HappyFox je známá aplikace pro help desk a chaty vhodná pro firmy vyžadující funkce call centra. Používá se po celém světě a nabízí komfort a spolehlivost při používání. HappyFox nabízí stovky funkcí se snadno použitelným rozhraním v každém plánu. Používá ji více než 12 000 společností po celém světě.

Srovnání služeb LiveAgent a HappyFox

4. Zendesk

Zendesk ticketing software homepage

Doporučujeme lidem, kteří hledají flexibilní a spolehlivé řešení helpdesku.

Zendesk je dalším zavedeným a jedním z nejpropracovanějších řešení helpdesku dostupných na trhu. Za mírně vyšší cenu je Zendesk jako stvořený pro zákaznické podpory, které očekávají špičkové služby bez ohledu na cenu. Můžete zůstat v kontaktu se zákazníky prostřednictvím všech důležitých kanálů podporovaných prémiovými funkcemi. Mezi zákazníky společnosti Zendesk patří Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper nebo Ultimate Ears Help Center.

Cena

  • Support Team – 19 $ na agenta/měsíc účtované ročně
  • Support Professional – 49 $ na agenta/měsíc účtované ročně
  • Support enterprise – 99 $ na agenta/měsíc účtované ročně
  • Suite Team – 59 $ na agenta/měsíc účtované ročně
  • Suite Growth – 99 $ na agenta/měsíc účtované ročně
  • Suite Professional– 125 $ na agenta/měsíc účtované ročně
  • Suite Enterprise – 199 $ na agenta/měsíc účtované ročně

Klíčové informace o službě Zendesk

Službu Zendesk používá přibližně 170 000 zákazníků po celém světě. Jedná se o firmy jakékoli velikosti nebo odvětví, které vyžadují spolehlivé řešení helpdesku. Zendesk je jedno z nejbohatších řešení, které můžete získat za vyšší cenu. Poskytuje špičkové služby, skvělou použitelnost a bezproblémovou práci.

Srovnání služeb LiveAgent a Zendesk

5. Teamsupport

Doporučujeme pro ty, kteří dávají přednost jednoduchosti se standardními funkcemi helpdesku.

Teamsupport je ticketovací nástroj s funkcemi pro správu zákazníků a mnoha integracemi. Je to skvělý software pro spolupráci a týmovou práci, správu produktů a zásob a také pro analytiku. Mezi zákazníky Teamsupport patří společnosti Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell nebo RealPlus.

Ceny Teamsupport

Cenová politika Teamsupport nabízí plány založené na cenové nabídce s cenami od 50 USD měsíčně. Kromě toho si můžete vybrat mezi plány Essential, Professional a Enterprise, které poskytují řadu funkcí pro každou část služby Teamsupport.

Zákaznická podpora

Plány zahrnují správu ticketů, samoobsluhu pro zákazníky, znalostní databázi, spolupráci, CSAT, zákaznickou podporu, API, správu SLA a mnoho dalších užitečných funkcí. Chat v reálném čase Bez ohledu na to, jaký plán si vyberete, chat v reálném čase může mít jako základní funkce integraci CRM a helpdesku, zabezpečení, vícekanálovou správu incidentů a standardní podporu. S vyššími plány můžete získat další funkce a získat chatboty, pokročilé zabezpečení, onboardingové služby nebo dokonce prémiovou podporu.

Úspěšnost zákazníků

Funkce v plánu zahrnují správu příjmů z předplatného, profil zdraví zákazníka, segmentaci zákazníků, integraci e-mailů, sledování produktivity CSM a další. Srovnání služeb LiveAgent a Teamsupport

6. Freshdesk

Doporučujeme pro ty, kteří chtějí přizpůsobitelný univerzální software pro help desk.

Freshdesk je dalším dobře vybaveným nástrojem pro help desk, který je vybaven výkonnými funkcemi a možností přidat všechny důležité zákaznické kanály do jediného systému. Jedná se o jedno z nejoblíbenějších řešení helpdesku používaných po celém světě. Mezi zákazníky Freshdesku patří například společnosti Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired nebo 360training.com.

Cena

  • Zdarma
  • Pro – 49 € za agenta/měsíc
  • Enterprise – 79 € za agenta/měsíc

Klíčové informace o službě

Freshdesk Službu Freshdesk používají malé a střední podniky po celém světě díky plně vybavenému helpdesku, který podporuje téměř všechny důležité zákaznické kanály. Je také vysoce přizpůsobivý a přizpůsobuje se pracovním postupům agentů.

Srovnání služeb LiveAgent a Freshdesk

7. HubSpot Service Hub

Doporučujeme pro ty, kteří hledají výkonný software pro CRM ticket a help desk v jednom řešení.

HubSpot Service Hub je součástí širšího balíčku samostatných obchodních nástrojů společnosti HubSpot. Nabízí podporu všech hlavních komunikačních kanálů v jedné platformě helpdesku se vším všudy, od ticketingu po VoIP volání. Mezi zákazníky HubSpotu patří například Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest nebo Niswey.

Cena

  • Starter – 41 € měsíčně
    • Professional – 331 € měsíčně
      • Enterprise – 1104 € měsíčně pro deset placených uživatelů

      Klíčové informace o Hubspot Service Hub

      Společnost Hubspot nabízí širokou škálu řešení, včetně marketingového řešení, centra pro komunikaci se zákazníky a prodejního řešení. Společnost Hubspot nepředstavuje řešení typu “vše v jednom”, protože své produkty prodává se samostatnými plány předplatného. Hubspot Service Hub je specializovaná platforma pro služby zákazníkům, která může uživatelům pomoci zpracovávat tikety a propojit se s dalšími řešeními, pokud si to přejí.

      Srovnání služeb LiveAgent a HubSpot Service Hub

      8. Solarwinds

      Doporučujeme těm, kteří chtějí výkonný nástroj pro správu IT s funkcemi helpdesku.

      Společnost Solarwinds nabízí široké řešení pro správu IT s vlastní platformou helpdesku, která se zaměřuje na portál služeb ticketingu a chatu. Představuje ideální balíček pro firmy, které se potřebují zaměřit na správu sítě, monitorování infrastruktury a další technické služby. Mezi zákazníky společnosti Solarwinds patří AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestlé, Blue Cross a Blue Shield.

      Cena

      • Tým – 19 USD za uživatele/měsíc
      • Business – 39 USD za uživatele/měsíc
      • Professional – 69 USD za uživatele/měsíc
      • Enterprise – 89 USD za uživatele/měsíc

      Klíčové informace o společnosti Solarwinds

      Společnost Solarwinds poskytuje platformu pro služby zákazníkům s primárním zaměřením na podniky, které se zabývají správou sítí a IT infrastruktury. Díky tomu je ideální pro týmy IT služeb, které potřebují řešit problémy se sítí a IT infrastrukturou u uživatelů.

      Srovnání LiveAgent vs Solarwinds

      Jaký je nejlepší software ticketingu?

      LiveAgent nabízí nejmodernější systém, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály. Každý zákaznický kanál a výkonný nástroj je podpořen pokročilými funkcemi, které vám pomohou rychle a spolehlivě vyřešit příchozí tikety. Propojte další aplikace s LiveAgent díky našim integracím a vytvořte pro své agenty dokonalé centrum zákaznických služeb. Záleží nám na loajalitě zákazníků, a proto můžete s naším týmem zákaznické podpory diskutovat o čemkoli 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Získejte přístup k našemu řešení za férovou cenu a získejte nejlepší hodnotu za své peníze.

      Chyby, kterých je třeba se vyvarovat při nákupu softwaru ticketingu

      Žádný vyškolený personál

      Pokud se nechcete soustředit pouze na předdefinované odpovědi, měli by být vaši zaměstnanci vyškoleni v základech i pokročilých aspektech ticketingu a zákaznické podpory. Proto by se měl software pro ticketing snadno naučit každý, a to i ve složitých scénářích událostí, a pomoci vašim agentům naučit se používat plně funkční software pro help desk. Systém LiveAgent nabízí praktickou úvodní příručku, která každého naučí, jak vše nastavit a začít. Součástí našich webových stránek je také Akademie. Je plná článků, které pokrývají celé spektrum systémů helpdesku, jako je ticketing, live chat, call centrum a další. Navíc pomůže vašim agentům naučit se, jak se stát plnohodnotnými odborníky na help desk a spolehlivými pracovníky zákaznického servisu.

      Více funkcí neznamená vždy lepší produkt

      Interakce se zákazníky nevyžaduje vždy všechny nástroje, kanály nebo funkce, které máte k dispozici. Různé podniky vyžadují různá řešení s ohledem na problémy ticketingu. Přeplácení funkcí, které nikdy nevyužijete, může snížit produktivitu agentů a vést ke komplikacím s vaší platformou zákaznických služeb. Nezapomeňte plně využít bezplatné zkušební verze, abyste zjistili, co vám vyhovuje a co ne.

      Nevyužití všech výhod zkušební verze

      Zkušební verze jsou důležité, protože nám umožňují vyzkoušet systém a jeho rozhraní s funkcemi. Nevynechávejte bezplatnou zkušební verzi kvůli efektním řečem jen proto, že jste si přečetli informace na webových stránkách. Bezplatné zkušební verze vám umožní vyzkoušet si základní funkce a ukáží vám, jak řešit složité události a situace v každodenní zákaznické podpoře.

      Nepřemýšlíte dopředu o rozšíření

      Rozhraní helpdesku s funkcemi, za které v současné době platíte, vám možná stačí, ale uvažovali jste o tom, co se stane, až provedete upgrade? Většina ticketovacích systémů nabízí různé placené plány, které jsou dodávány s některými funkcemi nebo bez nich. Ujistěte se, že jste si vybrali řešení s přizpůsobitelným uživatelským rozhraním, které vám v případě potřeby umožní upgrade a uspokojení vašich potřeb.

      Náklady na software ticketingu

      Ceny softwaru pro ticketing help desk se mohou pohybovat od bezplatných až po velmi drahé. To závisí na mnoha faktorech. Než se rozhodnete pro výběr systému, musíte vždy zvážit několik věcí. Náklady se mohou lišit kvůli funkcím a jejich kvalitě, počtu integrací, popularitě vybrané značky, použitelnosti v různých scénářích, škálovatelnosti a mnoha dalším faktorům. Existuje několik cenových modelů, které je třeba zvážit, abyste se ujistili, že se systém helpdesku vyplatí a vyhovuje vašemu obchodnímu modelu.

      Cenové modely ticketovacího softwaru

      Za tiket – Cenové modely za tiket umožňují platit za to, co potřebujete. Tento cenový model je ideální pro helpdesky s nízkým počtem zákaznických tiketů. Největší nevýhodou může být nedostatečná motivace agentů k vyřizování podpory, protože každý vyřízený tiket se rovná větší částce zaplacené poskytovateli služeb.

      Za licenci – Cenové modely za licence mohou zahrnovat licence pro jednoho nebo více uživatelů. Každý, kdo ji má, může software používat neomezeně dlouho, pokud byla zaplacena cena. Cena za licenci může být paušální nebo na bázi předplatného.

      Na zařízení – Podobně jako v případě cenového modelu licence můžete zaplatit paušální částku nebo předplatné, které vám umožní používat software pro prodej vstupenek na více zařízeních. Konečná částka se střádá za každé zařízení používané v helpdesku.

      Na agenta – Model založený na agentovi je nejběžnější a nejpreferovanější, protože vám poskytuje spravedlivé podmínky. Vaše cena závisí na počtu uživatelů softwaru. Ti mohou používat software s každou placenou funkcí bez omezení stanovených ticketingem nebo runtime.

      Na co se zeptat při ukázkovém hovoru o softwaru pro ticketing

      Dotazy zákazníků

      Existuje několik klíčových věcí, na které se stovky organizací ptají při demo hovorech. V první řadě je třeba zjistit, za co budete platit. Ptejte se na podporované komunikační centrum nebo možnosti kanálů pro komunikaci se zákazníky, stejně jako na funkce zahrnuté v plánech nebo podporované integrace s jiným softwarem. Pak přijde na řadu stanovení ceny. Celkové náklady na vlastnictví jsou jednou z klíčových priorit.

      Implementace softwaru ticketingu

      Implementace ticketingového softwaru je obecně snadný proces, který se může lišit v několika ohledech. Hlavní rozdíl je mezi webovým nebo aplikačním softwarem. U webových řešení obecně přeskočíte proces instalace a můžete je začít ihned používat. Stačí zadat e-mailovou adresu a zaregistrovat se k bezplatné zkušební verzi. Po potvrzení e-mailu se můžete přihlásit a seznámit se s platformou helpdesku. Jako příklad lze uvést službu LiveAgent, která hned na začátku nabízí praktického průvodce pro začátek. Každého nového uživatele provede několika jednoduchými kroky, které mu pomohou nastavit nové řešení.

      Závěr

      Ticketovací software se stal jedním z nejdůležitějších nástrojů pro obsluhu zákaznické podpory. Správa příchozích požadavků zákazníků prostřednictvím tiketů vám pomůže poskytovat rychlejší a spolehlivější poradenství a také umožní agentům vyřizovat větší počet požadavků zákazníků. Systémy ticketingu mohou poskytnout přidanou hodnotu každému helpdesku. Záleží na komunikačních kanálech se zákazníky, funkcích a integracích, na které se rozhodnete spolehnout, a také na vyškolených agentech zákaznické podpory. Reagujte na požadavky snadno a pořiďte si pro svůj help desk ten správný ticketovací software.

Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
.
Related Articles to Tiketingový software
Prozkoumejte výběr nejlepších helpdesk softwarů na trhu. Vyberte si ideální helpdesk software pro své webové stránky a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Správné řešení pro váš helpdesk

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

Při poskytování podpory vašim zákazníkům je software pro správu báze znalostí nezbytný. LiveAgent nabízí nejen tento software, ale mnohem víc. Zjistěte, proč byste si měli vybrat právě LiveAgent.

Pomozte zákazníkům pomocí softwaru báze znalostí

Vytvoření základních článků a jejich publikování v jazycích, které potřebuje vaše společnost, může zlepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost zákazníků. Pro nadnárodní společnost je vhodné vytvořit vícejazyčnou podporu prostřednictvím báze znalostí LiveAgent, což nabízí možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích. Závisle na velikosti společnosti se doporučuje vytvořit více bází znalostí a mít interní znalostní bázi pro usnadnění práce zaměstnanců.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.

Dnešní zákazníci očekávají jednotnou zkušenost napříč různými kanály. Softwarové kontaktní centrum LiveAgent umožňuje efektivně spravovat všechny interakce s zákazníky z jednoho místa. Nabízí také snížení nákladů na podporu, více prodejních příležitostí a lepší správu služeb.

LiveAgent je plně vybavený software pro oddělení služeb, který využívá systém ticketingu ke spojení všech procesů oddělení služeb zákazníkům.

Software pro oddělení služeb pro lepší zákaznickou zkušenost

Software pro oddělení služeb, jako je LiveAgent, integruje různé kanály komunikace pro snadnou správu helpdesku a lepší službu zákazníkům. Efektivní komunikace přes různé kanály je klíčová pro budování pozitivního vztahu se zákazníky. Řešení "vše v jednom" spojuje help desk, live chat, call centrum a sociální média. Tato integrace pomáhá oddělení zákaznických služeb lépe komunikovat a obsluhovat zákazníky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x