Co je to celoživotní hodnota?
Z obchodního hlediska je celoživotní hodnota (LTV) peněžní hodnota nebo hodnota, kterou můžete získat od zákazníka s ohledem na jeho vztah s vaší společností.
Hodnota životnosti je velmi silným ukazatelem lidských zdrojů a financování. Sice se do značné míry opírá o odhad, ale poskytuje jasný obraz o počtu zákazníků, kterých můžete v následujících letech dosáhnout, a o tom, jak výhodné je pro vás získat klientelu. Kromě toho poskytuje analýzu nákladů a přínosů (CBA), zda byste měli získat zákazníky a jaké jsou náklady na získání zákazníka.
Frequently Asked Questions
Co je to celoživotní hodnota?
Jednou z klíčových statistik, které umožňují sledovat zákazníka v rámci zákaznického servisu, je celoživotní hodnota zákazníka, tedy CLV nebo LTV. Umožňuje určit, jak hodnotný je zákazník pro vaši společnost na základě celého vztahu mezi zákazníkem a společností. Tento ukazatel pomáhá společnostem vytvářet strategie pro získávání nových zákazníků a udržení těch, kteří si již něco koupil.
Jak lze vypočítat celoživotní hodnotu?
Chcete-li vypočítat dlouhodobou hodnotu zákazníka, musíte nejprve vypočítat průměrnou hodnotu nákupů, které provedl, a poté toto číslo vynásobit průměrnou četností nákupů. Takto určíte hodnotu zákazníka. V dalším kroku ji musíte vynásobit očekávanou délkou života zákazníka.
Jak zlepšit celoživotní hodnotu?
Pro zvýšení celoživotní hodnoty zákazníka existuje několik aspektů. Zaprvé můžete poskytovat hodnotný obsah, který zákazníky zaujme. Za druhé zde bude klíčovou otázkou efektivní zákaznický servis. Rozhodující je také naslouchat svým zákazníkům a zároveň jim nabídnout personalizovanou zkušenost.
Jak používat umělou inteligenci k překladu textu v 5 snadných krocích pomocí aplikace ChatGPT
Překlady pro váš web mohou být snadné pomocí Open AI. Postupujte ve 5 krocích a udržujte text vyvážený a vtipný. Překlady mohou také zlepšit zákaznickou podporu a rozšířit vaše podnikání. S pozdravem, Chris z Voice of AI.
Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do
LiveAgent je komplexní platforma pro zákaznickou podporu a helpdesk s možností chatu, hovorů, videohovorů a dalších funkcí. Nabízí také řadu užitečných šablon, webinářů a testů pro správu podpory zákazníků. Své služby poskytuje prostřednictvím sociálních sítí a nabízí možnost plánování schůzek a získávání nejnovějších aktualizací.
Jak nainstalovat SnackPrompt s rozšířením Chrome pro Open Ai ChatGPT
Efektivní zákaznická podpora v call centrech je klíčem k loajalitě zákazníků. Inovace a strategie pro zákaznickou zkušenost v češtině jsou důležité pro úspěch webových stránek. LiveAgent nabízí bezproblémový helpdesk software pro zvýšení výdělků a spokojenosti zákazníků. Systém GPTSummarizer zlepšuje zážitek zákazníků a aktivně podporuje prostřednictvím live chatu a integrovaného CRM.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.