Jste blogger, stratég obsahu nebo optimalizátor konverzí, který chce vytvořit lákavý magnet na zákazníky?
Pomocí tohoto kontrolního seznamu si můžete být jisti, že máte všechny prvky úspěšného magnetu.
Význam kontrolního seznamu magnetů na potenciální zákazníky
Podle HubSpotu jsou magnety na potenciální zákazníky jedním z nejúčinnějších způsobů, jak generovat kvalifikované potenciální zákazníky a zlepšit konverze, a my s tím naprosto souhlasíme. Už nestačí vytvořit skvělý příspěvek na blogu a požádat lidi o e-mailovou adresu.
Výzvou je vytvořit magnety, které skutečně fungují. Protože je celý proces poměrně složitý, snažíme se vám ho co nejvíce zjednodušit.
Náš kontrolní seznam magnetů pro potenciální zákazníky vám pomůže pokrýt všechny aspekty tvorby magnetu pro potenciální zákazníky, který z nich udělá platící zákazníky a posune je v nákupní cestě.
Kdo může mít prospěch z kontrolního seznamu magnetů na potenciální zákazníky?
Všichni, kdo chtějí vytvořit účinný magnet pro zákazníky. Tento kontrolní seznam vám pomůže ověřit, zda máte všechny potřebné prvky.
Blogeři: rozšiřují své seznamy e-mailových adres.
Obsahoví stratégové: zlepšení konverzí pomocí dobře vytvořeného magnetu.
Majitelé firem: přilákat více potenciálních zákazníků a vytvořit populární magnet, který funguje.
Náboroví manažeři: zvýšení počtu kvalitních uchazečů.
B2B podniky: generování B2B kupujících např. prostřednictvím obsahových marketingových strategií.
Prozkoumejte kontrolní seznam magnetů na potenciální zákazníky
Kontrolní seznam Magnetu na potenciální zákazníky
Ujistěte se, že je váš magnet na vedení relevantní pro správné publikum, a položte si otázku: “Pro koho bude užitečný?”.
Proč je výběr cílové skupiny důležitý?
Pokud váš lead magnet není pro cílovou skupinu relevantní, je méně pravděpodobné, že ji zaujme natolik, aby se přihlásila k odběru a zapojila se do něj.
Nejlepší je oslovit cílovou skupinu (zdroj: ringcentral.com)
Jak si vybrat cílovou skupinu?
Pro to, aby byl váš lead magnet relevantnější pro správné publikum, lze udělat několik věcí:
Proveďte průzkum, kdo je vaše cílová skupina a co ji zajímá.
Podívejte se na lead magnety svých konkurentů a zjistěte, co nabízejí. Můžete také použít sociální média nebo Google a vyhledat, pro koho jsou relevantní.
Pokud máte nějaké stávající zákazníky, zeptejte se jich, zda by pro ně byly vaše současné magnety na vedení užitečné. Získáte tak přehled o tom, kdo další by mohl chtít číst stejný typ obsahu.
Které nástroje byste měli použít pro výběr cílové skupiny?
sociální média
průzkumy
vyhledávání na Googlu
Jaký je hlavní přínos, který potenciální zákazníci získají, když se přihlásí k odběru a zapojí se do vašeho magnetu?
Proč je určení vaší hodnotové nabídky důležité?
Váš lead magnet nebude účinný, pokud cílové skupině nenabídne něco neocenitelného. Proto musí vaše hodnotová nabídka vyniknout a přímo je oslovit.
Příklad hodnot LiveAgent
Jak můžete určit nabídku hodnoty?
Zamyslete se nad tím, čím se váš výrobek nebo služba liší od výrobků nebo služeb vašich konkurentů.
Jaké jsou nejvýznamnější bolestivé body, se kterými se vaše cílová skupina potýká?
S čím se potýkají a co jim můžete pomoci vyřešit?
Které nástroje byste měli použít k určení hodnotové propozice?
průzkum konkurence
průzkum zákazníků
rozhovory
Je čas začít přemýšlet o tom, jaké nástroje a zdroje budete potřebovat k vytvoření magnetu pro potenciální zákazníky.
Mohou zahrnovat software, grafiku, písma nebo dokonce upravitelné šablony, pokud používáte specifický formát, například elektronickou knihu.
Bezplatné zdroje a nástroje jsou užitečné
Proč je hodnocení zdrojů a nástrojů důležité?
Pokud nemáte k dispozici potřebné nástroje a zdroje, které potřebujete k vytvoření magnetu pro potenciální zákazníky, bude to obtížné (nebo nemožné). Nedostatek vhodných nástrojů může také zpomalit proces tvorby, což znamená, že váš lead magnet nemusí být včas připraven ke spuštění.
Jak si poradit s posouzením zdrojů a nástrojů?
Pokud si nejste jisti, jaké nástroje a zdroje potřebujete, udělejte si průzkum na internetu nebo se zeptejte jiných profesionálů ve svém oboru.
Podívejte se po šablonách nebo softwaru, které vám pomohou zjednodušit proces tvorby.
Pokud nemáte čas nebo prostředky na to, abyste vše dělali sami, zvažte možnost zadat část práce externím dodavatelům.
Jaké nástroje byste měli použít k posouzení zdrojů a nástrojů?
vyhledávání na Googlu
průzkum konkurence
rozhovory
Pokud vytváříte něco složitějšího, například online kurz nebo průvodce, může být užitečná osnova magnetů na vedení (osnova vám pomůže udržet projekt na správné cestě).
Proč je osnova magnetu na potenciální zákazníky důležitá?
Osnova vás donutí promyslet si obsah a vyřešit případné zádrhele, než se posunete dál. Je to také skvělý způsob, jak určit, jak dlouhý bude váš lead magnet (magnet na potenciální zákazníky).
Plán a osnova mohou pomoci k úspěšnému dokončení (zdroj: wrike.com)
Jak připravit osnovu lead magnetu?
Začněte tím, že si sepíšete hlavní body, které chcete ve svém lead magnetu zahrnout.
Poté si vytvořte hrubý časový plán, kdy by měly být jednotlivé body pokryty.
V případě potřeby rozdělte každý bod do podrobnějších částí a vytvořte v rámci lead magnetu samostatné oddíly.
Které nástroje byste měli použít k vytvoření osnovy lead magnetu?
Word
prezentační software (např. PowerPoint)
nástroj pro tvorbu myšlenkových map
průzkum/rozhovory
Jakmile jste určili, co bude váš magnet pro potenciální zákazníky a pro koho je relevantní, je čas začít s procesem vytváření.
Obsah musí být pro vaši cílovou skupinu užitečný, hodnotný a užitečný.
Kreativní a relevantní obsah je neodolatelný
Proč je důležité vytvářet neodolatelný obsah?
Pokud chcete, aby se vaši potenciální zákazníci stali vašimi budoucími klienty, potřebujete magnet pro potenciální zákazníky, který jim skutečně přinese užitek.
Jak vytvořit neodolatelný obsah?
Nebojte se přemýšlet nestandardně. Váš lead magnet může mít mnoho různých podob, ale vždy musí mít hodnotu a pomáhat vašim leadům řešit jejich problémy. Může se dokonce změnit v něco většího, pokud o něj bude dostatečný zájem ze strany odběratelů.
Rozdělte obsah pomocí obrázků, zvukových souborů, infografik a videí, aby byl poutavý.
Které nástroje byste měli použít k vytvoření neodolatelného obsahu?
Nástroje pro tvorbu obsahu, jako je Canva, Adobe Photoshop nebo Adobe Illustrator.
Dokumenty Google
Jakmile máte všechny součásti na svém místě, je čas vytvořit vstupní stránku pro váš magnet. Na tu budou potenciální odběratelé chodit, aby se dozvěděli více o tom, co je váš lead magnet a jak ho mohou získat.
Proč je vytvoření vstupní stránky pro lead magnety důležité?
Vstupní stránka je důležitou součástí procesu generování leadů. Je to první věc, kterou potenciální odběratelé uvidí, takže musí být poutavá a přesvědčivá.
Vstupní stránka Live Agent
Jak vytvořit magnet na vstupní stránce?
Promyslete si, jaký design a rozvržení by pro váš lead magnet fungovaly nejlépe.
Zahrňte jasné a stručné informace, které pomohou přesvědčit odběratele k dalšímu kroku.
Které nástroje byste měli použít k vytvoření vstupní stránky?
Landingi.com nebo jiný nástroj pro tvorbu vstupních stránek.
Šablony vstupních stránek
Když už máte obsah, musíte se rozhodnout, jak ho budete distribuovat.
Proč je důležité formátování?
To zajistí, že vše bude při rozesílání odběratelům vypadat uhlazeně a profesionálně.
E-maily by měly vypadat profesionálně a být snadno čitelné.
Jak naformátovat doručení nebo zveřejnění e-mailu?
Pokud vytváříte soubor PDF, ujistěte se, že rozvržení a design jsou profesionální a snadno se v nich orientuje.
Pokud rozesíláte e-mail, zvažte použití šablony nebo navrhněte něco vizuálně atraktivního, co upoutá pozornost lidí.
Které nástroje mohou pomoci s formátováním pro doručení/publikování e-mailu?
MailChimp
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Jakmile je váš magnet navádění zveřejněn, měli byste kontrolovat jeho výkonnost. Měřte výsledky a porovnávejte různé varianty lead magnetů. Testujte, učte se a zlepšujte.
Proč je testování a měření výsledků důležité?
Měli byste testovat a měřit výsledky svého lead magnetu, abyste zjistili, která varianta má nejlepší výsledky. To vám pomůže zlepšit účinnost vašich lead magnetů v budoucnu
Přehled analytiky společnosti LiveAgent
Jak testovat a měřit výsledky lead magnetů?
Otestujte různé varianty svého lead magnetu.
Sledujte potenciální zákazníky, které získáte díky svým lead magnetům za určité období. To vám umožní zjistit, která varianta je pro vaši firmu nejlepší a co lidé u bezplatných magnetů hledají.
Pokračujte v tomto kontrolním seznamu a zjistěte, jak měřit úspěšnost svého lead magnetu.
Jaké nástroje použít pro testování a měření výsledků vašeho lead magnetu?
Google Analytics
E-mailové průzkumy
Hotjar pro sledování interakce lidí s vaším lead magnetem
Když máte dobře fungující magnet, je čas ho propagovat. Sdílejte ho na sociálních sítích, v e-mailovém podpisu a využívejte digitální marketing.
Proč je propagace lead magnetu důležitá?
Pokud lidé o vašem lead magnetu nevědí, nebudou se přihlašovat k odběru newsletteru apod. Abyste maximalizovali jeho účinnost, musíte ho propagovat.
Správa sociálních médií společnosti LiveAgent
Jak zvládnout propagaci lead magnetů?
Sdílejte ji na sociálních sítích.
Přidejte ji na své webové stránky nebo blog.
Pošlete e-mailovou zprávu propagující lead magnet.
Které nástroje byste měli použít k propagaci svého lead magnetu?
Kontentino, které vám pomůže naplánovat příspěvky na sociálních médiích.
MailChimp k vytvoření a odeslání e-mailové kampaně propagující lead magnet.
AWeber k přidání registračního formuláře pro váš lead magnet na vaše webové stránky nebo blog.
Kontrolní seznam pro vytvoření magnetu na získání potenciálních zákazníků
Váš magnet by měl slibovat něco, co vaše publikum chce nebo potřebuje.
Proč je název lead magnetu důležitý?
Vymyslete názvy lead magnetů, které zaujmou a přimějí vaše publikum, aby se chtělo dozvědět více.
Kreativní a chytlavý název (zdroj: yorksj.ac.uk)
Jak vymyslet název lead magnetu?
Zamyslete se nad tím, s jakými problémy se vaši potenciální zákazníci právě teď potýkají. Zamyslete se nad tím, jak je můžete pomoci řešit, a ujistěte se, že toto řešení je něco, co je u vás udrží dlouhodobě.
Jaké jsou nejlepší nástroje pro vymýšlení názvů lead magnetů?
Existuje řada různých nástrojů, které vám pomohou vymyslet skvělé názvy lead magnetů. Mezi oblíbené patří např:
BuzzSumo
Plánovač klíčových slov Google AdWords
Odpovězte veřejnosti
Pokud jde o délku lead magnetu, neexistuje žádný “sladký bod”, ale vše závisí spíše na typu lead magnetu, který budete vytvářet.
Proč záleží na délce lead magnetu?
Váš lead magnet by měl být dostatečně dlouhý, aby poskytoval hodnotu, ale ne tak dlouhý, aby vás zahltil.
Podrobnosti o článku ve WordPressu by mohly pomoci se sledováním počtu slov
Jak stanovit cílový počet slov?
V ideálním případě byste se měli zaměřit na magnet na vedení o délce několika stran. Cokoli kratšího může znamenat, že neposkytnete dostatečnou hodnotu. Cokoli delšího hrozí, že ztratíte pozornost čtenářů dříve, než se stihnou zaregistrovat.
Které nástroje počítají slova?
V každém textovém procesoru je funkce počítání slov, která se jednoduše používá.
Jedná se o zásadní krok při formátování textů, aby byly snadno srozumitelné.
Proč je důležité dělat v lead magnetu přestávky?
Rozdělení lead magnetu na menší části usnadňuje čtenářům jeho pochopení a vstřebání.
Jak vložit zlomy do lead magnetu?
Pokud je váš lead magnet například seznamem kroků nějakého procesu, pak zařazení obrázku pro každou fázi pomůže čtenáři představit si, jak to funguje, a snadněji si jednotlivé kroky zapamatovat.
Správný poměr textu k obrázku
Které nástroje byste měli použít k vytvoření zlomů v lead magnetu?
Mezi oblíbené metody členění obsahu lead magnetů patří např:
seznamy
nadpisy a podnadpisy
tučně psaný text
kurzíva
obrázky
To je důležité zejména v případě, že píšete dlouhý obsah na jedno konkrétní klíčové slovo.
Zahrnutí klíčových slov pomůže webu k lepšímu umístění.
Proč je uvedení klíčových slov důležité?
Abyste pomohli svému magnetu na vedení získat vyšší pozici ve vyhledávačích.
Jak zařadit klíčová slova?
Zahrňte cílová klíčová slova do názvu a do celého dokumentu. Primární klíčová slova by měla být zahrnuta v prvním odstavci vašeho lead magnetu.
Které nástroje vám pomohou najít klíčová slova?
K nalezení relevantních klíčových slov můžete použít mnoho různých nástrojů, například nástroj Adwords Keyword Tool společnosti Google.
Vnitřní propojení je praxe zahrnující odkazy v obsahu vašeho magnetu na vedení, které odkazují na jiné stránky na vašem webu.
Proč je přidávání interních odkazů důležité?
Poskytování dalšího obsahu čtenářům je skvělý způsob, jak zvýšit jejich zapojení a udržení, a navíc pomáhá zvýšit návštěvnost vašeho dalšího obsahu.
Jak přidávat interní odkazy?
Každá kapitola vašeho dokumentu s lead magnety by měla obsahovat alespoň jeden interní odkaz.
Interní propojení má mnoho výhod
Které nástroje byste měli používat k přidávání interních odkazů?
Mezi oblíbené metody vnitřního propojení patří:
kotevní text s hypertextovým odkazem
poznámky pod čarou
Formát svého magnetu by měl být zvolen na základě toho, jak chcete, aby vypadal a působil.
Proč je formát důležitý?
Formátování vašeho lead magnetu je stejně důležité jako samotný obsah, protože by měl zaujmout na první pohled. To může zajistit pouze formátování.
Jak formát nastavit?
Váš dokument lead magnetu může mít mnoho různých formátů, včetně videa, zvuku, formátu PDF, elektronických knih nebo webinářů/videí s prezentacemi (slideshare).
Nastavení formátu podle kontextuNezáleží na tom, jaký formát použijete, pokud svému publiku poskytnete hodnotu. Jen se musíte vyvarovat matení čtenářů nabídkou příliš mnoha různých formátů.
Jaké nástroje byste měli použít k nastavení formátu?
Mezi nástroje, které mohou pomoci s formátováním, patří např:
FileZigzag
Calibre
Nitro
V případě potřeby připojte obrázky nebo videozáznamy, které pojmy blíže vysvětlí.
Proč je důležité přidávat obrázky a videa?
Zahrnutí obrázků nebo videí je skvělý způsob, jak doplnit obsah lead magnetu a udržet čtenáře v napětí.
Přidání multimediálního obsahu
Jak přidat obrázky a videa?
Vaše zdroje by měly být kvalitní, relevantní a doplňující vaše téma.
Videa můžete použít také jako krátké popisy, které vybízejí ke stažení lead magnetů, nebo jako úvod k dalšímu obsahu.
Které nástroje byste měli použít k přidávání obrázků a videí?
Nástroje grafického designéra
Fotobanka
YouTube
Vimeo
Tón, hlas a celkový styl se bude lišit v závislosti na tématu, kterému se ve svém magnetu věnujete.
Proč je hlas a tón důležitý?
Tón a hlas vašeho psaní umocňují samotný obsah. Také lépe oslovuje cílové publikum, protože se s ním může ztotožnit.
Jak upravit hlas a tón?
Uvědomte si dvě úrovně nastavení. Za prvé, obecně platí, že váš lead magnet musí být vždy užitečný, informativní a pozitivní. Na konkrétnější úrovni přizpůsobte tón cílovému publiku. Například u populárního tématu můžete použít neformálnější jazyk, ale zůstat profesionální, pokud je o cílovém publiku známo, že vyznává obchodní žargon.
Které nástroje byste měli použít pro úpravu hlasu a tónu?
Aplikace Hemingway
Kontrola tónu
Aplikace Hemingway editor
Zvolte jednoduché, přehledné a vizuálně atraktivní rozvržení.
Proč je uspořádání rozvržení důležité?
Při vytváření magnetu pro potenciální zákazníky je nezbytné zvážit, jak bude obsah uspořádán a rozvržen. To pomůže čtenářům snadněji vstřebat informace.
Jednoduchá a přehledná optimalizace rozvržení
Jak uspořádat rozvržení?
Vytvořte si plán, připravte si různá rozvržení a zjistěte, které vypadá nejlépe. Nezapomeňte na vizuální hierarchii.
Které nástroje byste měli použít k uspořádání rozvržení?
seznamy s odrážkami
nadpisy a podnadpisy
obrázky a videa
Pro zájemce by nemělo být problémem najít si o vás další informace nebo vám položit další otázky.
Proč je přidání tlačítka chatu důležité?
Je to skvělý způsob, jak poskytnout bezprostřednější zákaznickou podporu, a také vám může pomoci při sběru potenciálních zákazníků. Chatboti jsou stále populárnější, takže přidáním jednoho z nich na své stránky můžete získat náskok před konkurencí, i když nic nepřekoná živou podporu na chatu.
Jak přidat tlačítko chatu do magnetu na lead?
Na vstupní stránku svého lead magnetu můžete přidat widget chatu. Pomocí aplikace LiveAgent můžete přidat živý chat v několika jednoduchých krocích:
Zahrňte silnou výzvu k akci (CTA), která vašemu publiku řekne, co chcete, aby udělalo dál, a pomůže mu zkrátit cestu ke konverzi.
Proč je CTA důležitá?
Dobrá výzva k akci je nutností, pokud chcete udržet zájem všech čtenářů vašich lead magnetů a připravenost jednat.
Tlačítka výzvy k akci LiveAgent
Jak uvést CTA?
Může to být něco tak jednoduchého jako “stáhněte si nyní” nebo “přečtěte si více”, ale musíte se ujistit, že je jasné, že je váš magnet pro potenciální zákazníky připraven ke stažení.
Poskytněte žádoucí nabídku
Dejte jim pocit, že nemohou nic promeškat, když se nezaregistrují.
Vytvořte pocit naléhavosti pomocí časového omezení nebo omezené dostupnosti.
Které nástroje byste měli použít k jasnému uvedení CTA?
model AIDA
copywriterské vzorce
V roce 2022 byste rozhodně měli věnovat pozornost mobilním telefonům.
Proč je přizpůsobení lead magnetu mobilním uživatelům důležité?
Mobilní zařízení již tvoří významnou část návštěvnosti webu, takže rozhodně nechcete přijít o čtenáře jen proto, že soubor nefunguje na konkrétních zařízeních.
Přátelský k mobilním zařízením je přátelský k lidem
Jak upravit lead magnet pro mobilní uživatele?
Vstupní stránku lead magnetu musíte optimalizovat a naformátovat text tak, aby byl čitelný i na menších obrazovkách.
Jaké nástroje použít pro úpravu lead magnetu pro mobilní uživatele?
Existují určité nástroje, které vám pomohou optimalizovat lead magnet pro mobilní zařízení, například Google Search Console nebo Mobile-Friendly Test.
Přečtěte si několikrát svůj lead magnet, abyste se ujistili, že neobsahuje žádné pravopisné nebo gramatické chyby.
Proč je korektura tak důležitá?
Pokud se chcete prosadit jako odborník, je nesmírně důležité, aby vaše kopie neobsahovala žádné chyby.
Předcházení chybám při korektuře
Jak zvládnout korektury?
Překontrolujte a pošlete svému týmu konečnou verzi obsahu. Pokud nepíšete ve svém mateřském jazyce, najměte si odborníka, který provede korekturu obsahu, zjistí, zda zní přirozeně, a zkontroluje případné chyby.
Které nástroje byste měli ke korektuře používat?
Grammarly
Aplikace Hemingway
ProWritingAid
Jak měřit účinnost lead magnetů?
Míra registrace
Míra registrace je počet lidí, kteří se přihlásí k odběru výměnou za váš lead magnet, vydělený celkovým počtem návštěvníků stránky.
Tato metrika vám pomůže posoudit, jak dobře funguje váš magnet na vedení, takže ji pravidelně kontrolujte, abyste zjistili, zda je třeba provést nějaké změny.
Míra dokončení formuláře
Jedná se o počet lidí, kteří vyplnili formulář vašeho lead magnetu, vydělený celkovým počtem návštěvníků dané stránky.
ROI (Návratnost investic)
Návratnost investice (ROI) je částka, kterou vyděláte díky magnetu na vedení, vydělená náklady na jeho vytvoření a propagaci a vynásobená 100, abyste získali procentuální hodnotu.
Čím vyšší je návratnost investic (jinými slovy, čím více upliftů vaše kampaň vygeneruje), tím lépe. Proto toto číslo vždy sledujte.
Míra stahování
Jedná se o procento potenciálních zákazníků, kteří si po registraci stáhli váš lead magnet.
Pomocí této metriky můžete zjistit, zda váš lead magnet splňuje svůj slib a zda lidé využívají to, k čemu se přihlásili.
Míra zapojení
Procento potenciálních zákazníků, kteří se po stažení magnetu zapojí (sdílejí ho na sociálních sítích, komentují, pošlou vám e-mail).
Tato metrika vám pomůže zjistit, zda lidé využívají to, k čemu se přihlásili, a zda to chtějí dále sdílet.
Míra otevření
Jedná se o procento potenciálních zákazníků, kteří otevřeli váš e-mail s magnetem.
Pomůže vám určit, jak dobře váš předmět zaujme lidi a přesvědčí je, aby zprávu otevřeli.
Míra prokliknutí
Počet lidí, kteří klikli na odkaz v e-mailu s magnetem pro potenciální zákazníky, vydělený počtem lidí, kteří jej otevřeli.
Pokud je míra prokliku nízká, znamená to, že lidé nemají zájem o to, co nabízíte. V důsledku toho možná budete muset přehodnotit svůj magnet na vedení nebo způsob jeho poskytování.
Míra odhlášení z odběru
Jedná se o procento potenciálních zákazníků, kteří se rozhodli odhlásit z odběru budoucích e-mailů poté, co se přihlásili k odběru vašeho magnetu.
Pokud je toto číslo vysoké, může to být znamení, že je třeba provést některé změny ve vašem magnetu pro potenciální zákazníky (ujistěte se, že obsah splňuje to, co slibuje).
Kvalita potenciálních zákazníků
Kvalita potenciálních zákazníků vygenerovaných z vašeho lead magnetu.
Tato metrika vám pomůže zjistit, zda jsou získávané potenciální zákazníci kvalitní, nebo ne. Můžete ji sledovat pomocí míry konverze, míry registrace a míry zapojení.
Čas na konverzi
Průměrná doba, za kterou dojde ke konverzi potenciálního zákazníka po přihlášení k odběru vašeho magnetu.
Toto číslo ukazuje, jak dlouho trvá, než někdo využije to, k čemu se přihlásil, a zda se potenciální zákazníci skutečně zajímají o váš obsah.
Shrnutí kontrolního seznamu magnetů na potenciální zákazníky
Vyberte si cílovou skupinu
Určete svou hodnotu
Zhodnocení potřebných zdrojů a nástrojů
Vytvořte osnovu hlavního magnetu
Vytvořte neodolatelný magnet
Vytvořte vstupní stránku pro svůj magnet
Formát pro doručení e-mailem nebo zveřejnění
Testování a měření výsledků
Propagujte svůj lead magnet
Kontrolní seznam pro vytvoření magnetu na získání potenciálních zákazníků
Vymyslete název lead magnetu
Kontrola cílového počtu slov
Dělejte přestávky
Zahrňte klíčová slova
Přidejte interní odkazy
Nastavte formát
Přidejte obrázky a videa
Rozpoznání hlasu a tónu
Uspořádání rozvržení
Jasně uveďte CTA
Přizpůsobení magnetu pro mobilní uživatele
Korektura stránek
Metriky magnetů pro získávání potenciálních zákazníků
Míra přihlášení
Míra vyplnění formuláře
ROI
Míra stažení
Míra zapojení
Míra otevření
Míra prokliknutí
Míra odhlášení z odběru
Kvalita potenciálního zákazníka
Čas na konverzi
Lead magnet checklist FAQs
How to create lead magnets your customers can't ignore?
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.
How to create lead magnets that drive conversions?
The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.
How can lead magnets grow your business?
Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.
What makes an effective lead magnet?
Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.
How to create a lead magnet checklist template?
You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.
Do lead magnets work?
Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.
What are your tips for creating a high-converting lead magnet?
Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.
What are some examples of lead magnets?
A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.
Související zdroje
Vytváříme váš LiveAgent...
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent. Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje. Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Právě vytváříme váš řídící panel LiveAgent (dashboard)...
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.