Everything you need to start online store

Kontrolní seznam pro založení obchodu Etsy

Přemýšlíte o založení obchodu Etsy? Pokud ano, budete potřebovat všechny potřebné náležitosti.
Zde vám poskytneme kontrolní seznam všeho, co potřebujete do začátku. Máme pro vás vše, od založení obchodu až po vytvoření první nabídky.

Důležitost kontrolního seznamu pro spuštění obchodu Etsy

I když máte skvělé nápady na domácí šperky nebo vintage nálezy, možná nevíte, jak přesně vést obchod.

Nechte si poradit od nás.

Bez ohledu na to, co plánujete prodávat na Etsy, vám kontrolní seznam zabrání v tom, abyste před otevřením obchodu vynechali jakýkoli krok, který by vám mohl zabránit v úspěchu.

Následující kontrolní seznam je rychlý a snadný způsob, jak se vyhnout problémům s obchodem Etsy během procesu nastavení (i po něm).

Kdo může mít prospěch z kontrolního seznamu pro založení obchodu Etsy?

  • Umělci

Na Etsy můžete prodávat svá umělecká díla a stát se majitelem obchodu, ať už malujete, kreslíte, vytváříte sochy nebo se věnujete jakémukoli jinému druhu umění. Tento kontrolní seznam vám pomůže udělat první kroky k vydělávání peněz z vaší vášně.

  • Výrobci domácích, historických a řemeslných potřeb

Přemýšlíte, zda je pro vás obchod Etsy vhodný? Pokud chcete prodávat jedinečné poklady, jako jsou řemeslné nebo vintage předměty, je Etsy skvělým místem, kde můžete najít své publikum a obor. Tím, že vám poskytneme následující kontrolní seznam, vám jednoduše usnadníme začátek vašeho online podnikání.

  • Majitelé malých podniků / startupů

Upozorněte na sebe – Etsy je tržiště pro lidi, kteří hledají jedinečné předměty. Ať už začínáte, nebo jste zkušený profesionál, tento kontrolní seznam zajistí, že váš obchod Etsy bude mít pevné základy.

Kontrolní seznam pro založení obchodu Etsy




Než začnete pořádně podnikat, musíte analyzovat, zda výrobek nebo služba, kterou chcete prodávat, stojí za to, abyste jí věnovali čas a energii.

Woman getting ideas
Proč je důležité zjistit, zda je váš nápad životaschopnou podnikatelskou příležitostí?

Etsy je fantastická platforma pro prodej ručně vyráběných a řemeslných předmětů. Musíte si však být jisti, že po tom, co chcete prodávat, je poptávka.

Jak zjistit, zda je váš nápad životaschopnou obchodní příležitostí?

  • Prozkoumejte konkurenci – zjistěte, zda již na trhu existují podobné výrobky. Vyniknout může být obtížné, pokud již existuje velká konkurence.
  • Prověřte vyhledávací funkci Etsy – pomocí vyhledávací funkce Etsy zjistěte, kolik lidí hledá typ výrobku, který chcete prodávat. Pokud je to hodně lidí, pak po něm určitě existuje poptávka.
  • Zeptejte se svých přátel a rodiny – získat upřímnou zpětnou vazbu od svých nejbližších může být opravdu přínosné. Budou upřímní a sdělí vám, zda si myslí, že váš výrobek je něco, co by si lidé skutečně koupili.

Jaké nástroje použít pro zjištění, zda je váš nápad životaschopnou podnikatelskou příležitostí?

Oba nástroje jsou zdarma, takže byste si je měli před otevřením svého prvního obchodu Etsy určitě vyzkoušet.





Nebudeme si nic nalhávat – bez ní prostě nemůžete začít.

Proč je vytvoření účtu Etsy důležité?

Otevření internetového obchodu je bez účtu Etsy mnohem dražší a složitější. Etsy je dobrou alternativou k placení hostingu a webové domény pro váš e-shop, pokud teprve začínáte a chcete si vyzkoušet, jak to půjde. Kromě toho, že minimalizujete riziko, že vyhodíte spoustu peněz, si vás Etsy také všimne.

Etsy shop registration

Jak si vytvořit účet na Etsy?

Právě jste si uvědomili, že se váš sen o založení malého internetového obchodu mění ve skutečnost, a děsíte se toho?

Zhluboka se nadechněte a klikněte zde pro vytvoření účtu Etsy.

Nebojte se, celým procesem vás provedeme.

Poznámka: Vaše zboží musí být ručně vyráběné, řemeslné nebo vintage (nejméně 20 let staré) a musí vám být nejméně 18 let (pokud váš účet neregistruje rodič nebo zákonný zástupce).

Zadejte svou e-mailovou adresu nebo se zaregistrujte pomocí stávajícího účtu Google, Facebook nebo Apple. Poté stačí přidat své jméno a nastavit heslo. Jste ve hře.

Jaké nástroje použít pro vytvoření účtu Etsy?





Nyní, když máte účet Etsy, je čas nastavit předvolby obchodu. Ty zahrnují aspekty, jako je jazyk a měna, které chcete používat, a také informace o vaší poloze a daních.

Open your Etsy shop and start selling today

Proč je důležité nastavit předvolby obchodu?

Tato nastavení určí, jak se váš obchod zobrazí kupujícím, a ovlivní také věci, jako je doprava a daně.

Jak nastavit předvolby obchodu?

Začněte nastavovat svůj obchod kliknutím na tlačítko Otevřít obchod Etsy.

Vyberte výchozí jazyk obchodu, který budete používat k popisu svého zboží.

Poznámka: Vybírejte pečlivě – tento jazyk nelze změnit, ale později můžete přidat další jazyky.

Poté vyberte zemi obchodu a měnu obchodu. Zákazníkům z jiných zemí se ceny produktů automaticky zobrazí v jejich místní měně.

Posledním krokem je výběr informací o sobě, které vás co nejpřesněji vystihují, například zda je prodej vaší prací na plný úvazek.

Které nástroje použít pro nastavení předvoleb obchodu?

  • Stránka Předvolby obchodu Etsy




Je čas pojmenovat svůj obchod. Podívejme se na naše tipy.

man making choice
Proč je důležité zvolit pro svůj obchod správný název?

Název vašeho obchodu je jednou z prvních věcí, které kupující uvidí, když najdou váš obchod Etsy, proto je důležité zvolit název, který odráží výrobky, které prodáváte, a image značky, kterou chcete vytvářet.

Jak vybrat správný název obchodu?

  • Buďte struční a milí – kratší název se lépe pamatuje a lépe vypadá na marketingových materiálech.
  • Ať je relevantní – zvolte název, který odráží produkty, které prodáváte.
  • Vyhněte se používání číslic a speciálních znaků – pro kupující mohou být obtížně zapamatovatelné a váš obchod může působit méně profesionálně.
  • Proveďte průzkum – zjistěte, zda název již není zabraný nebo zda nemusí mít odezvu na vašem cílovém trhu.

Poznámka: Název obchodu Etsy musí mít délku 4-20 znaků a lze jej později změnit.

Jaké nástroje použít pro výběr správného názvu obchodu?

  • Generátor názvů obchodů Etsy, například Namify.
  • Google pro provedení důkladného průzkumu




Je velmi důležité, abyste svůj obchod Etsy zásobili, protože bez produktů nebudete schopni nic prodat.

Add a photo of product to your Etsy shop

Proč je důležité svůj obchod pečlivě zásobit?

Lidé nakupují na základě toho, co vidí. Aby si potenciální zákazníci dokázali představit, jak vaše výrobky používají, je nezbytné zveřejňovat kvalitní obrázky.

Jak svůj obchod zásobit?

Podle Etsy jsou nejlepší fotografie ty, které zobrazují výrobky ze všech úhlů, ukazují detaily výrobku a předvádějí, jak je používat.

  • Začněte s malým výběrem produktů – později můžete vždy přidat další.
  • Pořizujte kvalitní fotografie – používejte jasné, dobře osvětlené fotografie, které ukazují vaše výrobky v co nejlepším přirozeném světle.
  • Optimální rozměry – pro obrázky produktů jsou 2 700 pixelů na šířku a 2 025 na výšku.
  • Přidávejte videa – zveřejňujte krátké, 5-15 sekund dlouhé filmy (max. 100 MB), které podpoří prodej. Vyplatí se to.

Na základě analýzy společnosti Etsy z roku 2020 je pravděpodobnější, že nakupující koupí zboží zobrazené ve videích.

Poznámka: Některé z produktů prodávaných prostřednictvím Etsy v režimu tisku na vyžádání musí být distribuovány prostřednictvím webů, jako je Printful nebo Printify. Etsy obvykle vyžaduje, aby si lidé své výrobky (keramiku, hodiny, trička, šperky, kabelky, pouzdra na telefony atd.) nastavili na této druhé stránce, aby mohli své výrobky umístit na Etsy.

Které nástroje použít pro naskladnění svého obchodu?

  • Editor fotografií a videí – použijte bezplatný online editor, jako je Canva, nebo si stáhněte program, jako je Adobe Photoshop nebo iMovie.




Nyní je čas říct světu o svých produktech a o tom, proč si je lidé zamilují.

Etsy product listing example

Proč je přidání podrobností a popisu produktu důležité?

Je to povinný krok, takže bez jeho provedení nebudete moci přidat žádný nový produkt.

Jak přidat podrobnosti o výpisu produktu?

  • Vymyslete názvy produktů – Zahrňte klíčová slova, aby vás vaše publikum snadno našlo. Musíte také přidat některé další podrobnosti, a to odpovědí Kdo ho vyrobil, Co je to a Kdy byl vyroben?
  • Zadejte kategorii výrobku – například pánský kabát, háčkovaná deka atd.
  • Zvolte možnosti obnovení – určete, zda se váš inzerát bude automaticky obnovovat. Každé obnovení trvá 4 měsíce a poté vyprší nebo jej lze obnovit znovu (pokaždé stojí např. 0,20 USD).
  • Vyberte typ výrobku – fyzické nebo digitální zboží (soubory, které si kupující stáhnou).
  • Napište jasný a stručný popis každé položky v nabídce – uveďte všechny důležité informace o svých produktech, jako je velikost a materiál atd.
  • Nastavte skladové zásoby a ceny – můžete také přidat varianty, pokud je váš produkt k dispozici např. v různých barvách. V případě potřeby přidejte personalizaci.

Poznámka: Pomocí tlačítka náhledu si můžete prohlédnout, jak bude vaše nabídka vypadat po zveřejnění.

Které nástroje použít pro přidání detailů výpisu produktu?

  • Stránka Etsy s podrobnostmi o výpisu




Jasně informujte zákazníky o době zpracování, aby měli realistická očekávání, pokud jde o dodávky.

Etsy estimated arrival date example

Proč je důležité stanovit realistické doby dodání?

V opačném případě mohou být kupující netrpěliví a rušit své objednávky, což může vést k negativním recenzím a ztrátě obchodu.

Jak nastavit možnosti doručení?

  • Nastavte ceny poštovného – nechte je vypočítat službu Etsy nebo sami zadejte pevné ceny za dopravu. Cena každé nabídky se bude odvíjet od polohy kupujícího a hmotnosti a rozměrů nabídky.
  • Přidejte poštovní směrovací číslo a dobu zpracování – zadejte vlastní rozsah.

Přidejte všechny podrobnosti, například kam budete doručovat, jaké služby si mohou kupující vybrat u pokladny a zda nabízíte doručení zdarma.

Nezapomeňte přidat přesné rozměry a hmotnost zboží, a to i v zabaleném stavu.

Poznámka: Všechny tyto možnosti můžete uložit pro budoucí nabídky jako profil doručení.

Jaké nástroje použít pro organizaci doručení?

  • Profil pro doručování Etsy




Země určení může uvalit dovozní daně, cla a poplatky na zásilky doručované do zahraničí.

Etsy available shipping services
Proč je důležité zkontrolovat požadavky na mezinárodní přepravu?

Pokud nedodržíte zákon, vystavujete se riziku placení vysokých pokut. Etsy může také váš obchod zakázat.

Jak zkontrolovat mezinárodní přepravu?

Poplatky za celní odbavení, cla a daně jsou obecně na odpovědnosti kupujícího. V některých zemích má Etsy povinnost vybírat DPH z dováženého zboží a odvádět ji státu.

Pokud se kupující a prodávající nacházejí v různých zemích, Etsy informuje kupující, že se na ně mohou vztahovat další cla a daně.

Poznámka: Etsy nedávno změnila zákon (1. července 2022), podle kterého musí každý, kdo odesílá zboží do Německa, požádat o certifikaci německou vládu. Pokud se nezaregistrujete a přesto pošlete balíček do Německa, můžete dostat pokutu 200 000 eur. Více informací se dozvíte zde.

Jaké nástroje použít pro kontrolu požadavků na mezinárodní přepravu?

  • Centrum nápovědy Etsy
  • Webové stránky místního celního úřadu
  • Centrální registr obalů agentury




Dejte společnosti Etsy vědět, jak vám bude zaplaceno.

Etsy payment methods
Proč je důležité nastavit platební a fakturační údaje?

Etsy nabízí mnoho různých platebních možností, takže si musíte vybrat tu, která vám nejlépe vyhovuje.

Jak nastavit platební a fakturační údaje?

  • Vyberte si způsob, jakým preferujete přijímat platby – mezi možnosti patří PayPal, šek nebo peněžní poukázka, “jiné” a Etsy Payment.

Etsy Payments je nejoblíbenější možností, kterou prodejci volí. S touto možností budete přijímat platby PayPal, Apple Pay a dárkové karty Etsy a budete mít větší kontrolu nad svými financemi. Nákup tímto způsobem je mnohem bezpečnější, takže vám kupující budou na oplátku více důvěřovat.

Poznámka: Abyste mohli přijímat zálohy z Etsy, musíte si v nastavení plateb nastavit bankovní účet a adresu bydliště.

Za zmínku stojí skutečnost, že Etsy byla navržena především pro občany USA, takže její nejflexibilnější platební možnosti jsou dostupné hlavně pro ně. Pokud jste z Evropy, můžete mít s účastí problémy. Předpisy závisí na vaší zemi. Zkontrolujte si je a najděte nejvhodnějšího zpracovatele plateb, který vám umožní přijímat platby.

Jaké nástroje použít pro nastavení plateb?

  • Platby na Etsy




Přestože banner a logo obchodu jsou samostatné grafické prvky, společně informují zákazníky Etsy o vaší značce.

Proč je důležitý design výlohy vašeho obchodu?

Jako stručné uvítací sdělení pro vaše potenciální zákazníky musí být vaše úvodní stránka obchodu chytlavá, snadno pochopitelná a relevantní k tomu, co prodáváte. Když kupující vstoupí do vašeho obchodu, musí vaše výloha okamžitě sdělit, o čem vaše podnikání je.

Jak navrhnout výlohu svého obchodu s Etsy?

Navrhnout výlohu obchodu Etsy je snadné pomocí jejich vestavěných nástrojů.
Můžete nahrát fotografie, přidat text do sekce o obchodě a dokonce pomocí HTML přizpůsobit vzhled svého obchodu.

  • S vaším obchodem je spojena ikona obchodu Etsy. Tento obrázek reprezentuje váš obchod na celém webu, takže musí odrážet atmosféru a kvalitu vašeho podnikání.
  • Ikona obchodu Etsy by měla mít: jednoduchou grafiku, minimum textu, být zapamatovatelná, srozumitelná a zmenšená na 500 x 500 pixelů.

Poznámka: Ikona obchodu se bude v aplikaci Etsy, v kanálech aktivit a na účtenkách zobrazovat v mnohem menších rozměrech. Berte to v úvahu při navrhování loga.

Váš banner je pravděpodobně první věc, kterou vaši zákazníci při návštěvě obchodu uvidí.

  • Banner Etsy by měl mít: jasné sdělení, vysoce kvalitní vizuály a velikost 1 200 x 300 pixelů.

Jaké nástroje použít pro návrh výlohy svého obchodu?

  • Aplikace Canva nabízí šablony Etsy (pro ikony i bannery obchodu Etsy), takže pokud jste v této oblasti začátečníci, použijte ji pro snadné vytvoření profesionálních vizuálů. Prémiové rozšíření extCanva stojí přibližně 13 dolarů.
  • Adobe Illustrator a Photoshop jsou skvělé nástroje pro tvorbu vlastní grafiky. V závislosti na plánu se pohybují od 9,99 do 54,99 dolarů.




Etsy nabízí možnost propojit svůj obchod s platformami sociálních sítí, jako je Pinterest, Twitter, Facebook a Instagram.

LiveAgent - social media support software

Proč je propojení vašeho obchodu Etsy se sociálními sítěmi tak důležité?

Je to skvělý způsob, jak propagovat své výrobky a oslovit širší publikum. Sdílením svých výrobků na sociálních sítích můžete přilákat nové zákazníky a dosáhnout vyššího prodeje.

Jak propojit svůj obchod Etsy se sociálními sítěmi?

Přejděte do sekce Sociální sítě ve svém obchodě a poté klikněte na účty sociálních médií, abyste propojili Etsy se svými profily.

V sekci Sociální sítě můžete také vytvářet rychlé příspěvky a sdílet důležité novinky o svém obchodě Etsy.

Etsy nabízí šest typů příspěvků:

  • Až 25 nejnovějších výpisů, které jste přidali.
  • Nedávné milníky a úspěchy, například výročí vašeho obchodu
  • Aktuální nebo nadcházející výprodeje a kupóny
  • Pětihvězdičkové recenze
  • Zboží, které jste si oblíbili

Které nástroje použít pro propojení vašeho obchodu se sociálními sítěmi?

  • Profily na sociálních sítích Instagram, Pinterest a Facebook atd.
  • Sekce sociálních médií na Etsy
  • Nástroje, jako je Kontentino, pro efektivní správu vaší přítomnosti na sociálních sítích

Abyste mohli efektivněji oslovit své potenciální zákazníky prostřednictvím sociálních médií, zvažte zavedení takových nástrojů, jako je software pro podporu sociálních sítí LiveAgent. Umožňuje nastavit automatizační pravidla a vyřizovat všechny zprávy ze sociálních sítí, a to z jedné univerzální schránky.





Reklamy Etsy jsou skvělým způsobem propagace vašich produktů ve výsledcích vyhledávání i na jiných stránkách Etsy.

Etsy ads example

Proč je důležité uvažovat o placené reklamě?

Investice do placené propagace vám umožní oslovit širší publikum a potenciálně přilákat nové zákazníky.

Jak začít používat reklamy Etsy?

  • Přejděte do Správce obchodu > Marketing > Reklama.
  • Vytvořte reklamní kampaň, vyberte, kterou nabídku chcete propagovat, a nastavte denní rozpočet.

Poznámka: Jedná se o maximální částku, kterou jste ochotni utratit za inzerci svých položek denně a kterou můžete kdykoli změnit. Výchozí minimální denní rozpočet připadá na cca 1 dolar. 

Etsy pak vaše produkty porovná s relevantními nakupujícími.

Při vytváření reklamní kampaně mějte na paměti, že byste měli:

  • Určit svůj rozpočet
  • Zvolit cílovou skupinu
  • Vybrat produkty, které chcete propagovat

Kde se budou vaše reklamy zobrazovat?

Na celém webu Etsy, tedy na stránkách vyhledávače Etsy, stránkách kategorií a stránkách trhu na webu Etsy.com i v aplikaci Etsy.

Chcete-li zahájit nebo ukončit inzerování jednotlivých nabídek, přejděte na stránku Etsy Ads a spravujte odtud všechny své aktuální kampaně.

Které nástroje používat pro placenou reklamu?

  • Etsy Ads
  • Google Ads




Můžete nabídnout snížení ceny zboží, dopravy nebo obojího.

Sales manager

Proč je důležité nabízet slevy?

Jsou skvělým způsobem, jak nalákat kupující, zejména pokud teprve začínáte. Nabídkou slev můžete na svůj obchod upozornit a zvýšit pravděpodobnost, že u vás lidé nakoupí.

Jak nabízet slevy na Etsy?

Etsy nabízí prodejcům tři způsoby, jak zlevnit zboží v jejich obchodech: Výprodeje, propagační kódy a cílené nabídky.

  • Výprodeje – zlevnění některých nebo všech položek pro určité publikum na omezenou dobu.
  • Propagační kódy – kupující je mohou použít během objednávky. Kódy můžete sdílet prostřednictvím zpráv, sociálních médií, oznámení o obchodu nebo jiným způsobem.
  • Cílené nabídky – vytváření promo kódů, které jsou automaticky zasílány e-mailem nakupujícím, kteří projevili zájem o vaše zboží.

Přejděte do Správce obchodu > karta Marketing > Prodej a slevy, a zde nastavte všechny slevy, které chcete. 

Na výběr máte takové typy slev, jako je procentuální sleva, sleva na pevnou částku nebo standardní doprava zdarma.

➡️ Pokud potřebujete více informací, podívejte se do Centra nápovědy Etsy.

Několik tipů, jak nabízet slevy na zboží:

  • Zvažte poskytnutí procenta z původní ceny položky.
  • Zvažte nabídku akce “1+1 zdarma nebo Kup 2, zaplať 1”.
  • Vytvořte slevu na balíčky, která zákazníkům ušetří peníze při nákupu více položek najednou.

Jen si nezapomeňte stanovit určité zásady, abyste nakonec nepřišli o peníze z každého prodeje.

Které nástroje pro nabízení slev použít?

  • Vestavěný nástroj Etsy
  • Propagační kódy
  • Cílené nabídky
  • Prodejní stránky




Mnoho prodejců Etsy spoléhá na tyto komunitní prostory, aby mohli rozvíjet své podnikání, a proto se zapojte do konverzace s ostatními prodejci.

Join Etsy community

Proč je důležité připojit se ke komunitě Etsy?

Je to skvělé místo pro navazování kontaktů, vytváření sítí a hledání spolupracovníků. Chatujte s ostatními prodejci, abyste se dozvěděli, co je na Etsy nového, požádejte o radu nebo diskutujte o čemkoli, co vás zajímá.

Jak se zapojit do komunity Etsy?

Nejlepším způsobem je připojit se k některému z mnoha týmů, které jsou k dispozici.

Jaké nástroje použít pro zapojení do komunit Etsy?

  • Vlastní komunitní fóra Etsy
  • Skupiny na Facebooku určené pro prodejce Etsy
  • Instagramové hashtagy určené speciálně pro obchody a výrobky Etsy
  • Online katalogy, které obsahují seznam obchodů Etsy v konkrétních kategoriích nebo výklencích.




Pokud jste obdrželi první objednávku, ale nevíte, co dál, Etsy má ve svém Správci obchodu skvělý nástroj, který vám pomůže vše sledovat.

Etsy Shop Manager dashboard
Proč je důležité používat Správce obchodu?

Pomocí nástroje Správce obchodu (Shop Manager), můžete z jednoho místa sledovat, které objednávky byly zaplaceny a odeslány, a také tisknout přepravní štítky. Také můžete své kupující informovat o stavu jejich nákupů, abyste si vybudovali důvěru a mohli se k vám vracet pro další.

Jak spravovat objednávky?

Po přijetí první objednávky přejděte do Správce obchodu a aktualizujte stav objednávky. Kupující tak bude vědět, že jste jeho objednávku přijali a pracujete na ní. Můžete mu také zanechat zprávu, pokud máte nějaké dotazy ohledně jeho nákupu.

Poznámka: Po kliknutí na tlačítko Dokončit objednávku můžete přidat volitelnou poznámku pro kupujícího, sledovací číslo, poskytovatele dopravy pro zásilku a nastavit datum odeslání.

Po odeslání zboží označte objednávku ve Správci obchodu jako odeslanou. Tím kupujícímu odešlete oznámení, že jeho objednávka je na cestě.

Správce obchodu vám také umožňuje:

  • Vytvářet a odesílat faktury
  • Tisknout přepravní štítky
  • Sledovat platby
  • Komunikovat s kupujícími

Které nástroje používat pro správu objednávek?

  • Správce obchodu – Shop Manager Etsy




Po obdržení objednávky zašlete kupujícímu krátkou děkovnou zprávu prostřednictvím služby Etsy.

Thank you for your order template

Proč je důležité poděkovat zákazníkovi?

Především je to jednoduše dobré vychování. Tím, že svým zákazníkům poděkujete, začnete s nimi budovat vztah a zvýšíte šanci, že se k vám v budoucnu opět vrátí a nakoupí u vás. Také pokud se někdy vyskytnou nějaké problémy s objednávkou, poděkování zákazníkovi předem může situaci rozptýlit.

Jak poděkovat kupujícím za objednávku?

Ve zprávě byste měli:

  • Poděkovat za objednávku.
  • Potvrdit, že jste objednávku obdrželi a zpracováváte ji.
  • Poskytnout jim odhadovanou dobu dodání.
  • Uvést odkaz na zásady vašeho obchodu.
  • Sdělit jim, jak vás mohou kontaktovat v případě jakýchkoli dotazů.

Jaké nástroje použít pro to, abyste poděkovali svým zákazníkům?

  • Systém přímého zasílání zpráv Etsy




Objednávku s láskou zabalte a pak je čas ji odeslat.

Etsy - Completing order

Proč je důležité mít efektivní strategii pro odesílání objednávek?

Zavedením efektivní strategie plnění a odesílání objednávek můžete ušetřit čas i peníze.

Jak odesílat a kompletovat objednávky?

  • Spočítejte si podrobnosti o přepravě (hmotnost položky, velikost, přepravce), abyste mohli přesně vypočítat náklady na přepravu.
  • Jakmile je objednávka na cestě, označte ji v aplikaci Etsy jako odeslanou a uveďte veškeré informace o sledování.
  • Přejděte do Správce obchodu > Objednávky a doprava > Klikněte na ikonu časovače na pravé straně objednávky, kterou jste odeslali, a poté klikněte na tlačítko Dokončit objednávku.

Poznámka: Po zakoupení přepravního štítku na Etsy se objednávka automaticky dokončí a kupujícímu se odešle oznámení o odeslání v den odeslání štítku.

Které nástroje použít pro odeslání a dokončení objednávky?





Nezapomeňte si od kupujícího vyžádat pár slov o jeho zkušenostech s vaším produktem.

customer reviews checks

Proč je důležité požádat o recenze?

Požádat kupující o recenze je skvělý způsob, jak získat zpětnou vazbu o vašich produktech a zlepšit tak vaše podnikání. Recenze jsou také důležité pro budování důvěry u potenciálních zákazníků.

Jak požádat o recenze na Etsy?

Etsy umožňuje kupujícím zanechat recenze poté, co jejich objednávky dorazí.

Vaši kupující vám mohou dát hodnocení od 1 do 5 hvězdiček spolu se zprávou. Tyto recenze si může veřejnost prohlédnout ve vašem obchodě. A nemusíte se bát, že byste získali anonymní zpětnou vazbu. Kupující mohou zanechat hodnocení, pouze pokud jsou přihlášeni do Etsy.

Poznámka: Recenze, které podle vás porušují pravidla Etsy, můžete nahlásit.

Které nástroje použít pro žádost o recenze?

  • Žádné – recenze se přidají automaticky

Shrnutí kontrolního seznamu pro zahájení obchodu Etsy

Zjistěte, zda je váš nápad životaschopnou obchodní příležitostí

Začínáme

  • Vytvořte si účet na Etsy

Konfigurace obchodu Etsy

  • Nastavte si předvolby obchodu
  • Vyberte název pro svůj obchod
  • Zásobujte svůj obchod
  • Přidejte podrobnosti o výpisu produktu
  • Naplánujte dodávky
  • Zkontrolujte požadavky na mezinárodní přepravu
  • Nastavte své platební a fakturační údaje
  • Navrhněte výlohu svého obchodu

Propagace

  • Propojte svůj obchod se sociálními sítěmi
  • Zamyslete se nad placenou reklamou
  • Zvažte nabízení slev zákazníkům
  • Připojte se ke komunitě a týmům Etsy

Začněte prodávat

  • Spravujte své objednávky ve Správci obchodu
  • Poděkujte kupujícímu za vytvoření objednávky
  • Odešlete a dokončete objednávku
  • Požádejte o recenze

Pokud chcete ze svého nového podnikání vytěžit maximum, LiveAgent vám pomůže. Jedná se o nástroj, který poskytuje spoustu funkcí užitečných pro poskytování vynikajících služeb zákazníkům, jako je například live chat, ticketovací systém a vícekanálová schránka sociálních médií. Vyzkoušejte si jej zdarma!

Frequently asked questions

Vyplatí se Etsy v roce 2022?

Určitě – je to jedno z předních online tržišť na světě. Obchodem Etsy se dá skvěle vydělat a jeho provozování nestojí mnoho peněz.

Kdo platí za dopravu na Etsy?

Dopravu na Etsy hradí kupující. To je něco, co budete muset vzít v úvahu při stanovování cen svých položek. V úvahu je třeba vzít také náklady na obalové materiály.

Jak dostávají prodejci na Etsy zaplaceno?

Etsy používá ke zpracování plateb pro prodejce službu Direct Checkout (Zaplacení přímo na pokladně). Pomocí služby Direct Checkout mohou kupující platit kreditními nebo debetními kartami, dárkovými kartami Etsy nebo službou PayPal. Když obdržíte platbu za objednávku, bude připsána na váš účet Platby Etsy (Etsy Payments). Odtud můžete peníze převést na svůj bankovní účet.

Dá se obchodem na Etsy uživit?

Ano – ve skutečnosti to dělá hodně lidí. Je důležité začít s produktem, který lidé chtějí kupovat. Může se to zdát samozřejmé, ale stojí za to to říct, protože mnoho lidí se snaží prodávat věci, které nikdo nechce. Udělejte si průzkum a ověřte si, že pro to, co byste chtěli prodávat, existuje poptávka.

S kolika produkty byste měli na Etsy začít?

Etsy doporučuje alespoň 10, protože čím více nabídek máte, tím větší je pravděpodobnost, že vás zákazníci najdou. To vám poskytne dobrý výběr zboží a také vám pomůže dobře určit zájem zákazníků.

Jaké jsou požadavky na otevření obchodu na Etsy?

Abyste si mohli otevřít obchod Etsy, musí vám být alespoň 18 let a musíte mít kreditní nebo debetní kartu. Musíte také uvést několik dalších údajů, jako je vaše zákonné jméno, adresa a telefonní číslo.

Kolik stojí provozování obchodu na Etsy?

Je třeba vzít v potaz několik poplatků:

  • Za každou položku, kterou nabídnete k prodeji na webu Etsy.com nebo v mobilních aplikacích Etsy, vám bude účtován poplatek 0,20 USD. Doba trvání každé nabídky je 4 měsíce nebo dokud se položka neprodá. Po uplynutí této doby vám bude znovu účtován poplatek za zařazení, pokud se rozhodnete položku znovu zařadit na seznam.
  • Transakční poplatky – Při prodeji prostřednictvím služby Etsy.com vám bude účtován transakční poplatek ve výši 6,5 % z celkové ceny nabídky plus částka, kterou si účtujete za doručení a dárkové balení.
  • Poplatky za zpracování platby – Pokud používáte službu Etsy Payments – Platby Etsy (což je doporučená metoda), bude za každou transakci účtován malý poplatek. Etsy Payments je nejjednodušší způsob, jak dostat zaplaceno na Etsy, protože umožňuje kupujícím používat kreditní karty, debetní karty, dárkové karty Etsy a PayPal.

Co potřebuji, abych mohl začít prodávat na Etsy?

Chcete-li začít prodávat na Etsy, musíte si vytvořit účet a nastavit obchod. Musíte také vytvořit seznamy svých výrobků, z nichž každý by měl obsahovat fotografii, popis výrobku, cenu, informace o dopravě a klíčová slova.
Budete také muset zvolit způsob platby pro své zákazníky. Etsy nabízí jako možnost platby přímou pokladnu (Direct Checkout) a PayPal.
Použijte výše uvedený kontrolní seznam, abyste při zakládání obchodu Etsy nevynechali žádné zásadní kroky.

Související zdroje

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo