Kontrolní seznam pro založení obchodu na Etsy obsahuje důležité kroky pro nastavení účtu, přidání produktů, organizaci dodávek a plánování marketingových akcí. Zjistěte, co je nutné udělat pro úspěšné podnikání na této platformě pro prodej řemeslných výrobků.
Přemýšlíte o založení obchodu Etsy? Pokud ano, budete potřebovat všechny potřebné náležitosti.
Zde vám poskytneme kontrolní seznam všeho, co potřebujete do začátku. Máme pro vás vše, od založení obchodu až po vytvoření první nabídky.
I když máte skvělé nápady na domácí šperky nebo vintage nálezy, možná nevíte, jak přesně vést obchod.
Nechte si poradit od nás.
Bez ohledu na to, co plánujete prodávat na Etsy, vám kontrolní seznam zabrání v tom, abyste před otevřením obchodu vynechali jakýkoli krok, který by vám mohl zabránit v úspěchu.
Následující kontrolní seznam je rychlý a snadný způsob, jak se vyhnout problémům s obchodem Etsy během procesu nastavení (i po něm).
Umělci
Na Etsy můžete prodávat svá umělecká díla a stát se majitelem obchodu, ať už malujete, kreslíte, vytváříte sochy nebo se věnujete jakémukoli jinému druhu umění. Tento kontrolní seznam vám pomůže udělat první kroky k vydělávání peněz z vaší vášně.
Výrobci domácích, historických a řemeslných potřeb
Přemýšlíte, zda je pro vás obchod Etsy vhodný? Pokud chcete prodávat jedinečné poklady, jako jsou řemeslné nebo vintage předměty, je Etsy skvělým místem, kde můžete najít své publikum a obor. Tím, že vám poskytneme následující kontrolní seznam, vám jednoduše usnadníme začátek vašeho online podnikání.
Majitelé malých podniků / startupů
Upozorněte na sebe – Etsy je tržiště pro lidi, kteří hledají jedinečné předměty. Ať už začínáte, nebo jste zkušený profesionál, tento kontrolní seznam zajistí, že váš obchod Etsy bude mít pevné základy.
Než začnete pořádně podnikat, musíte analyzovat, zda výrobek nebo služba, kterou chcete prodávat, stojí za to, abyste jí věnovali čas a energii.
Etsy je fantastická platforma pro prodej ručně vyráběných a řemeslných předmětů. Musíte si však být jisti, že po tom, co chcete prodávat, je poptávka.
Oba nástroje jsou zdarma, takže byste si je měli před otevřením svého prvního obchodu Etsy určitě vyzkoušet.
Nebudeme si nic nalhávat – bez ní prostě nemůžete začít.
Otevření internetového obchodu je bez účtu Etsy mnohem dražší a složitější. Etsy je dobrou alternativou k placení hostingu a webové domény pro váš e-shop, pokud teprve začínáte a chcete si vyzkoušet, jak to půjde. Kromě toho, že minimalizujete riziko, že vyhodíte spoustu peněz, si vás Etsy také všimne.
Právě jste si uvědomili, že se váš sen o založení malého internetového obchodu mění ve skutečnost, a děsíte se toho?
Zhluboka se nadechněte a klikněte zde pro vytvoření účtu Etsy.
Nebojte se, celým procesem vás provedeme.
Poznámka: Vaše zboží musí být ručně vyráběné, řemeslné nebo vintage (nejméně 20 let staré) a musí vám být nejméně 18 let (pokud váš účet neregistruje rodič nebo zákonný zástupce).
Zadejte svou e-mailovou adresu nebo se zaregistrujte pomocí stávajícího účtu Google, Facebook nebo Apple. Poté stačí přidat své jméno a nastavit heslo. Jste ve hře.
Nyní, když máte účet Etsy, je čas nastavit předvolby obchodu. Ty zahrnují aspekty, jako je jazyk a měna, které chcete používat, a také informace o vaší poloze a daních.
Tato nastavení určí, jak se váš obchod zobrazí kupujícím, a ovlivní také věci, jako je doprava a daně.
Začněte nastavovat svůj obchod kliknutím na tlačítko Otevřít obchod Etsy.
Vyberte výchozí jazyk obchodu, který budete používat k popisu svého zboží.
Poznámka: Vybírejte pečlivě – tento jazyk nelze změnit, ale později můžete přidat další jazyky.
Poté vyberte zemi obchodu a měnu obchodu. Zákazníkům z jiných zemí se ceny produktů automaticky zobrazí v jejich místní měně.
Posledním krokem je výběr informací o sobě, které vás co nejpřesněji vystihují, například zda je prodej vaší prací na plný úvazek.
Je čas pojmenovat svůj obchod. Podívejme se na naše tipy.
Název vašeho obchodu je jednou z prvních věcí, které kupující uvidí, když najdou váš obchod Etsy, proto je důležité zvolit název, který odráží výrobky, které prodáváte, a image značky, kterou chcete vytvářet.
Poznámka: Název obchodu Etsy musí mít délku 4-20 znaků a lze jej později změnit.
Je velmi důležité, abyste svůj obchod Etsy zásobili, protože bez produktů nebudete schopni nic prodat.
Lidé nakupují na základě toho, co vidí. Aby si potenciální zákazníci dokázali představit, jak vaše výrobky používají, je nezbytné zveřejňovat kvalitní obrázky.
Podle Etsy jsou nejlepší fotografie ty, které zobrazují výrobky ze všech úhlů, ukazují detaily výrobku a předvádějí, jak je používat.
Na základě analýzy společnosti Etsy z roku 2020 je pravděpodobnější, že nakupující koupí zboží zobrazené ve videích..
Poznámka: Některé z produktů prodávaných prostřednictvím Etsy v režimu tisku na vyžádání musí být distribuovány prostřednictvím webů, jako je Printful nebo Printify. Etsy obvykle vyžaduje, aby si lidé své výrobky (keramiku, hodiny, trička, šperky, kabelky, pouzdra na telefony atd.) nastavili na této druhé stránce, aby mohli své výrobky umístit na Etsy.
Nyní je čas říct světu o svých produktech a o tom, proč si je lidé zamilují.
Je to povinný krok, takže bez jeho provedení nebudete moci přidat žádný nový produkt.
Poznámka: Pomocí tlačítka náhledu si můžete prohlédnout, jak bude vaše nabídka vypadat po zveřejnění.
Jasně informujte zákazníky o době zpracování, aby měli realistická očekávání, pokud jde o dodávky.
V opačném případě mohou být kupující netrpěliví a rušit své objednávky, což může vést k negativním recenzím a ztrátě obchodu.
Přidejte všechny podrobnosti, například kam budete doručovat, jaké služby si mohou kupující vybrat u pokladny a zda nabízíte doručení zdarma.
Nezapomeňte přidat přesné rozměry a hmotnost zboží, a to i v zabaleném stavu.
Poznámka: Všechny tyto možnosti můžete uložit pro budoucí nabídky jako profil doručení.
Země určení může uvalit dovozní daně, cla a poplatky na zásilky doručované do zahraničí.
Pokud nedodržíte zákon, vystavujete se riziku placení vysokých pokut. Etsy může také váš obchod zakázat.
Poplatky za celní odbavení, cla a daně jsou obecně na odpovědnosti kupujícího. V některých zemích má Etsy povinnost vybírat DPH z dováženého zboží a odvádět ji státu.
Pokud se kupující a prodávající nacházejí v různých zemích, Etsy informuje kupující, že se na ně mohou vztahovat další cla a daně.
Poznámka: Etsy nedávno změnila zákon (1. července 2022), podle kterého musí každý, kdo odesílá zboží do Německa, požádat o certifikaci německou vládu. Pokud se nezaregistrujete a přesto pošlete balíček do Německa, můžete dostat pokutu 200 000 eur. Více informací se dozvíte zde.
Dejte společnosti Etsy vědět, jak vám bude zaplaceno.
Etsy nabízí mnoho různých platebních možností, takže si musíte vybrat tu, která vám nejlépe vyhovuje.
Etsy Payments je nejoblíbenější možností, kterou prodejci volí. S touto možností budete přijímat platby PayPal, Apple Pay a dárkové karty Etsy a budete mít větší kontrolu nad svými financemi. Nákup tímto způsobem je mnohem bezpečnější, takže vám kupující budou na oplátku více důvěřovat.
Poznámka: Abyste mohli přijímat zálohy z Etsy, musíte si v nastavení plateb nastavit bankovní účet a adresu bydliště.
Za zmínku stojí skutečnost, že Etsy byla navržena především pro občany USA, takže její nejflexibilnější platební možnosti jsou dostupné hlavně pro ně. Pokud jste z Evropy, můžete mít s účastí problémy. Předpisy závisí na vaší zemi. Zkontrolujte si je a najděte nejvhodnějšího zpracovatele plateb, který vám umožní přijímat platby.
Přestože banner a logo obchodu jsou samostatné grafické prvky, společně informují zákazníky Etsy o vaší značce.
Jako stručné uvítací sdělení pro vaše potenciální zákazníky musí být vaše úvodní stránka obchodu chytlavá, snadno pochopitelná a relevantní k tomu, co prodáváte. Když kupující vstoupí do vašeho obchodu, musí vaše výloha okamžitě sdělit, o čem vaše podnikání je.
Navrhnout výlohu obchodu Etsy je snadné pomocí jejich vestavěných nástrojů.
Můžete nahrát fotografie, přidat text do sekce o obchodě a dokonce pomocí HTML přizpůsobit vzhled svého obchodu.
Poznámka: Ikona obchodu se bude v aplikaci Etsy, v kanálech aktivit a na účtenkách zobrazovat v mnohem menších rozměrech. Berte to v úvahu při navrhování loga.
Váš banner je pravděpodobně první věc, kterou vaši zákazníci při návštěvě obchodu uvidí.
Etsy nabízí možnost propojit svůj obchod s platformami sociálních sítí, jako je Pinterest, Twitter, Facebook a Instagram.
Je to skvělý způsob, jak propagovat své výrobky a oslovit širší publikum. Sdílením svých výrobků na sociálních sítích můžete přilákat nové zákazníky a dosáhnout vyššího prodeje.
Přejděte do sekce Sociální sítě ve svém obchodě a poté klikněte na účty sociálních médií, abyste propojili Etsy se svými profily.
V sekci Sociální sítě můžete také vytvářet rychlé příspěvky a sdílet důležité novinky o svém obchodě Etsy.
Etsy nabízí šest typů příspěvků:
Abyste mohli efektivněji oslovit své potenciální zákazníky prostřednictvím sociálních médií, zvažte zavedení takových nástrojů, jako je software pro podporu sociálních sítí LiveAgent. Umožňuje nastavit automatizační pravidla a vyřizovat všechny zprávy ze sociálních sítí, a to z jedné univerzální schránky.
Reklamy Etsy jsou skvělým způsobem propagace vašich produktů ve výsledcích vyhledávání i na jiných stránkách Etsy.
Investice do placené propagace vám umožní oslovit širší publikum a potenciálně přilákat nové zákazníky.
Jak začít používat reklamy Etsy?
Poznámka: Jedná se o maximální částku, kterou jste ochotni utratit za inzerci svých položek denně a kterou můžete kdykoli změnit. Výchozí minimální denní rozpočet připadá na cca 1 dolar.
Etsy pak vaše produkty porovná s relevantními nakupujícími.
Při vytváření reklamní kampaně mějte na paměti, že byste měli:
Na celém webu Etsy, tedy na stránkách vyhledávače Etsy, stránkách kategorií a stránkách trhu na webu Etsy.com i v aplikaci Etsy.
Chcete-li zahájit nebo ukončit inzerování jednotlivých nabídek, přejděte na stránku Etsy Ads a spravujte odtud všechny své aktuální kampaně.
Můžete nabídnout snížení ceny zboží, dopravy nebo obojího.
Jsou skvělým způsobem, jak nalákat kupující, zejména pokud teprve začínáte. Nabídkou slev můžete na svůj obchod upozornit a zvýšit pravděpodobnost, že u vás lidé nakoupí.
Etsy nabízí prodejcům tři způsoby, jak zlevnit zboží v jejich obchodech: Výprodeje, propagační kódy a cílené nabídky.
Přejděte do Správce obchodu > karta Marketing > Prodej a slevy, a zde nastavte všechny slevy, které chcete.
Na výběr máte takové typy slev, jako je procentuální sleva, sleva na pevnou částku nebo standardní doprava zdarma.
➡️ Pokud potřebujete více informací, podívejte se do Centra nápovědy Etsy.
Několik tipů, jak nabízet slevy na zboží:
Jen si nezapomeňte stanovit určité zásady, abyste nakonec nepřišli o peníze z každého prodeje.
Mnoho prodejců Etsy spoléhá na tyto komunitní prostory, aby mohli rozvíjet své podnikání, a proto se zapojte do konverzace s ostatními prodejci.
Je to skvělé místo pro navazování kontaktů, vytváření sítí a hledání spolupracovníků. Chatujte s ostatními prodejci, abyste se dozvěděli, co je na Etsy nového, požádejte o radu nebo diskutujte o čemkoli, co vás zajímá.
Nejlepším způsobem je připojit se k některému z mnoha týmů, které jsou k dispozici.
Pokud jste obdrželi první objednávku, ale nevíte, co dál, Etsy má ve svém Správci obchodu skvělý nástroj, který vám pomůže vše sledovat.
Pomocí nástroje Správce obchodu (Shop Manager), můžete z jednoho místa sledovat, které objednávky byly zaplaceny a odeslány, a také tisknout přepravní štítky. Také můžete své kupující informovat o stavu jejich nákupů, abyste si vybudovali důvěru a mohli se k vám vracet pro další.
Po přijetí první objednávky přejděte do Správce obchodu a aktualizujte stav objednávky. Kupující tak bude vědět, že jste jeho objednávku přijali a pracujete na ní. Můžete mu také zanechat zprávu, pokud máte nějaké dotazy ohledně jeho nákupu.
Poznámka: Po kliknutí na tlačítko Dokončit objednávku můžete přidat volitelnou poznámku pro kupujícího, sledovací číslo, poskytovatele dopravy pro zásilku a nastavit datum odeslání.
Po odeslání zboží označte objednávku ve Správci obchodu jako odeslanou. Tím kupujícímu odešlete oznámení, že jeho objednávka je na cestě.
Správce obchodu vám také umožňuje:
Po obdržení objednávky zašlete kupujícímu krátkou děkovnou zprávu prostřednictvím služby Etsy.
Především je to jednoduše dobré vychování. Tím, že svým zákazníkům poděkujete, začnete s nimi budovat vztah a zvýšíte šanci, že se k vám v budoucnu opět vrátí a nakoupí u vás. Také pokud se někdy vyskytnou nějaké problémy s objednávkou, poděkování zákazníkovi předem může situaci rozptýlit.
Ve zprávě byste měli:
Objednávku s láskou zabalte a pak je čas ji odeslat.
Zavedením efektivní strategie plnění a odesílání objednávek můžete ušetřit čas i peníze.
Poznámka: Po zakoupení přepravního štítku na Etsy se objednávka automaticky dokončí a kupujícímu se odešle oznámení o odeslání v den odeslání štítku.
Nezapomeňte si od kupujícího vyžádat pár slov o jeho zkušenostech s vaším produktem.
Požádat kupující o recenze je skvělý způsob, jak získat zpětnou vazbu o vašich produktech a zlepšit tak vaše podnikání. Recenze jsou také důležité pro budování důvěry u potenciálních zákazníků.
Etsy umožňuje kupujícím zanechat recenze poté, co jejich objednávky dorazí.
Vaši kupující vám mohou dát hodnocení od 1 do 5 hvězdiček spolu se zprávou. Tyto recenze si může veřejnost prohlédnout ve vašem obchodě. A nemusíte se bát, že byste získali anonymní zpětnou vazbu. Kupující mohou zanechat hodnocení, pouze pokud jsou přihlášeni do Etsy.
Poznámka: Recenze, které podle vás porušují pravidla Etsy, můžete nahlásit.
Zjistěte, zda je váš nápad životaschopnou obchodní příležitostí
Pokud chcete ze svého nového podnikání vytěžit maximum, LiveAgent vám pomůže. Jedná se o nástroj, který poskytuje spoustu funkcí užitečných pro poskytování vynikajících služeb zákazníkům, jako je například live chat, ticketovací systém a vícekanálová schránka sociálních médií. Vyzkoušejte si jej zdarma!
Určitě – je to jedno z předních online tržišť na světě. Obchodem Etsy se dá skvěle vydělat a jeho provozování nestojí mnoho peněz.
Dopravu na Etsy hradí kupující. To je něco, co budete muset vzít v úvahu při stanovování cen svých položek. V úvahu je třeba vzít také náklady na obalové materiály.
Etsy používá ke zpracování plateb pro prodejce službu Direct Checkout (Zaplacení přímo na pokladně). Pomocí služby Direct Checkout mohou kupující platit kreditními nebo debetními kartami, dárkovými kartami Etsy nebo službou PayPal. Když obdržíte platbu za objednávku, bude připsána na váš účet Platby Etsy (Etsy Payments). Odtud můžete peníze převést na svůj bankovní účet.
Ano – ve skutečnosti to dělá hodně lidí. Je důležité začít s produktem, který lidé chtějí kupovat. Může se to zdát samozřejmé, ale stojí za to to říct, protože mnoho lidí se snaží prodávat věci, které nikdo nechce. Udělejte si průzkum a ověřte si, že pro to, co byste chtěli prodávat, existuje poptávka.
Etsy doporučuje alespoň 10, protože čím více nabídek máte, tím větší je pravděpodobnost, že vás zákazníci najdou. To vám poskytne dobrý výběr zboží a také vám pomůže dobře určit zájem zákazníků.
Abyste si mohli otevřít obchod Etsy, musí vám být alespoň 18 let a musíte mít kreditní nebo debetní kartu. Musíte také uvést několik dalších údajů, jako je vaše zákonné jméno, adresa a telefonní číslo.
Je třeba vzít v potaz několik poplatků:Za každou položku, kterou nabídnete k prodeji na webu Etsy.com nebo v mobilních aplikacích Etsy, vám bude účtován poplatek 0,20 USD. Doba trvání každé nabídky je 4 měsíce nebo dokud se položka neprodá. Po uplynutí této doby vám bude znovu účtován poplatek za zařazení, pokud se rozhodnete položku znovu zařadit na seznam.Transakční poplatky – Při prodeji prostřednictvím služby Etsy.com vám bude účtován transakční poplatek ve výši 6,5 % z celkové ceny nabídky plus částka, kterou si účtujete za doručení a dárkové balení.Poplatky za zpracování platby – Pokud používáte službu Etsy Payments – Platby Etsy (což je doporučená metoda), bude za každou transakci účtován malý poplatek. Etsy Payments je nejjednodušší způsob, jak dostat zaplaceno na Etsy, protože umožňuje kupujícím používat kreditní karty, debetní karty, dárkové karty Etsy a PayPal.
Chcete-li začít prodávat na Etsy, musíte si vytvořit účet a nastavit obchod. Musíte také vytvořit seznamy svých výrobků, z nichž každý by měl obsahovat fotografii, popis výrobku, cenu, informace o dopravě a klíčová slova.Budete také muset zvolit způsob platby pro své zákazníky. Etsy nabízí jako možnost platby přímou pokladnu (Direct Checkout) a PayPal.Použijte výše uvedený kontrolní seznam, abyste při zakládání obchodu Etsy nevynechali žádné zásadní kroky.
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
V textu se řeší témata optimalizace e-mailových kampaní a zákaznické podpory. Dále obsahuje informace o výhodách používání šablon pro e-mailový marketing, včetně propagačních e-mailů. Šablona propagačního e-mailu může pomoci udržet konzistenci značky a profesionální vzhled, což může přispět k úspěšné propagační kampani. Je doporučeno být přímý a použít jasný předmět pro propagační e-mail.
Kontrolní seznam vstupní stránky
Tento text radí, jak vylepšit vstupní stránku, aby se na ní návštěvníci snadno registrovali. Doporučuje se použít výrazné a jednoznačné tlačítka s výzvami k akci, které využívají přiměřené barvy a slova jako "získejte" nebo "vyzkoušejte". Důležitá je korektura gramatických a pravopisných chyb a minimalizace matoucího obsahu. Rychlost načítání stránky by měla být optimalizována, aby se zvýšila pravděpodobnost přeměny návštěvníků na zákazníky.
Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!
Virtuální call centrum a live chat v reálném čase jsou klíčové pro zvýšení prodeje a udržení spokojených zákazníků. LiveAgent nabízí tyto funkce a služby concierge migrace. Udržení stávajících zákazníků je méně nákladné než získání nových.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team