Četné studie ukazují, že většina dnešních spotřebitelů raději vyhledává informace online a řeší problémy sama, než aby volala na zákaznickou podporu. Pomocí softwaru pro dokumentaci nápovědy LiveAgent můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Poskytněte svým zákazníkům znalosti za běhu, kdykoli je nejvíce potřebují – a to bez nutnosti přímé asistence vašich agentů. S aplikací LiveAgent můžete úspěšně snížit pracovní zátěž svého týmu a zároveň uspokojit své zákazníky.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace vysvětlující použití, funkce, tvorbu nebo architekturu produktu nebo služby společnosti. Může zahrnovat cokoli od základních uživatelských příruček typu “jak na to” až po pokročilé technické návody ve znalostní databázi.
Dokumentace podpory se vytváří pro zákazníky, pracovníky podpory a všechny ostatní členy vašeho týmu, kteří potřebují znát základní informace o tom, jak váš produkt nebo služba funguje. Dokumentace podpory je nutností zejména pro společnosti SaaS a technologické společnosti, které prodávají složitá softwarová řešení.
Důkladná podpůrná dokumentace přináší obchodní výhody na více úrovních. Navíc je nezbytná jak pro vaše zákazníky, tak pro pracovníky podpory.
Dokumentace znalostní báze je pro váš tým podpory zásadní. Díky přehledné dokumentaci budou mít vaši agenti vždy po ruce správné informace, aby mohli zákazníkům poskytovat rychlé a konzistentní odpovědi.
Spotřebitelé dávají stále více přednost samoobsluze před interakcí s lidmi. Komplexní znalostní báze a dokumentace podpory umožňuje zákazníkům řešit problémy ještě předtím, než o pomoc požádají.
Pokud svým zákazníkům nabídnete spolehlivý, přesný, relevantní a komplexní zdroj informací o svých produktech nebo službách, můžete si vybudovat lepší autoritu značky a získat větší důvěru zákazníků.
Pomocí znalostní databáze a softwaru pro dokumentaci online nápovědy LiveAgent můžete veškerou dokumentaci podpory konsolidovat v centralizované znalostní databázi a snadno ji zpřístupnit všem, kteří ji potřebují.
Díky výkonnému vizuálnímu editoru WYSIWYG nebylo vytváření, úpravy a formátování znalostní báze a dokumentace podpory nikdy jednodušší. Můžete přidávat obrázky, videa, tabulky a další vizuální prvky, aby byl váš obsah atraktivní, poutavý a snadno konzumovatelný.
Vytvořte interní znalostní databázi se základní dokumentací, která bude viditelná pouze pro váš tým podpory. Poskytněte agentům okamžitý přístup ke správným informacím a umožněte jim rychle řešit problémy zákazníků, aniž by museli ztrácet hodiny hledáním řešení.
Založte si neomezený počet znalostních databází, jednu pro každou značku, produkt, službu nebo oddělení – to vše v jediném účtu LiveAgent. Každá znalostní báze je zcela samostatná a bude mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah.
Doplňte dokumentaci podpory o další užitečné zdroje tím, že ke článkům znalostní báze připojíte soubory ke stažení. Udělejte svůj obsah ještě informativnějším a hodnotnějším a pomozte zákazníkům proniknout hlouběji do témat, která je zajímají.
Pomozte svým zákazníkům a týmu podpory snadno a bez námahy procházet dokumentaci znalostní báze tím, že povolíte widget pro vyhledávání, který automaticky navrhuje relevantní obsah v reálném čase na základě klíčových slov zadaných do vyhledávacího řádku.
Ujistěte se, že dokumentace znalostní báze odpovídá stylu vaší značky s řadou nastavení a možností přizpůsobení. Můžete změnit logo, název, vybrat téma, definovat barvy, vložit vlastní HTML a vlastní CSS nebo přidat sledovací kódy.
Udržujte veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě a umožněte samoobslužnou podporu. Snadno zpracovávejte tikety, e-maily, chaty, hovory a zprávy ze sociálních sítí pomocí jednotného řešení zákaznické podpory.
Kromě vytváření dokumentace podpory můžete nastavit kompletní samoobslužný portál, kde mohou zákazníci zadávat a spravovat své tikety, sdílet zpětnou vazbu a komunikovat mezi sebou v komunitním fóru.
Od inteligentní distribuce tiketů, pravidel automatizace pracovních postupů a snadné správy odpovědnosti až po odpovědi v plechovkách, smlouvy SLA, robustní reportování a nástroje pro týmovou spolupráci – LiveAgent poskytuje celou řadu funkcí pro ticketing.
Poskytování okamžité zákaznické podpory pomocí chatu. Náš chatovací widget je nejrychlejší na trhu a obsahuje základní i pokročilé funkce, jako je přesměrování chatu, proaktivní pozvánky na chat, monitorování návštěvníků a mnoho dalšího.
LiveAgent je vybaven integrovaným call centrem v cloudu a umožňuje integraci s jakýmkoli poskytovatelem VoIP. Přijímejte hovory z pevných telefonů nebo přímo ze svých webových stránek (hlasové i video) bez dalších minutových poplatků.
Integrace s Facebookem, Twitterem a Instagramem umožňuje zefektivnit všechny kanály sociálních médií do jedné schránky. Snadno sledujte všechny zprávy, komentáře a zmínky o značce a odpovídejte na ně z jednoho ovládacího panelu, aniž byste museli přecházet mezi různými sociálními účty.
Spojili jsme ticketing, chat, hlasovou a video podporu, sociální média a samoobslužnou podporu do jediného nástroje.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarovým řešením helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019-2020.
Náš systém zákaznické podpory poskytujeme firmám z různých odvětví již od roku 2004.
LiveAgent obsahuje více než 180 funkcí, více než 40 integrací a lze jej přizpůsobit vašim požadavkům.
Díky 4 plánům předplatného, z nichž si můžete vybrat, a zcela transparentním a férovým cenám může být služba LiveAgent přínosem pro každou firmu – bez ohledu na její velikost nebo odvětví, ve kterém působíte. Spusťte bezplatnou 14denní zkušební verzi, abyste si ji vyzkoušeli a zjistili, jak může zlepšit vaši zákaznickou podporu.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Software pro podpůrnou dokumentaci vám umožňuje uchovávat veškerou důležitou dokumentaci zaměstnanců a zákazníků uspořádanou a bezpečnou na jednom místě/platformě. Představuje tak možnost samoobsluhy pro zákazníky i agenty, což vytváří lepší pracovní postupy a zvyšuje spokojenost zákazníků.
LiveAgent je bezpečný software pro podporu, který umožňuje vytvořit rozsáhlou interní a externí znalostní databázi. Vaše značka navíc může kategorizovat témata a udržovat obsah uspořádaný.
LiveAgent nabízí tři druhy předplatného podle preferencí zákazníků. Pohybuje se od 15 do 39 amerických dolarů měsíčně za agenta. Nabízíme však také účet zdarma s určitými omezeními.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech