Četné studie ukazují, že většina dnešních spotřebitelů raději vyhledává informace online a řeší problémy sama, než aby volala na zákaznickou podporu. Pomocí softwaru pro dokumentaci nápovědy LiveAgent můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Poskytněte svým zákazníkům znalosti za běhu, kdykoli je nejvíce potřebují – a to bez nutnosti přímé asistence vašich agentů. S aplikací LiveAgent můžete úspěšně snížit pracovní zátěž svého týmu a zároveň uspokojit své zákazníky.
Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace vysvětlující použití, funkce, tvorbu nebo architekturu produktu nebo služby společnosti. Může zahrnovat cokoli od základních uživatelských příruček typu “jak na to” až po pokročilé technické návody ve znalostní databázi.
Dokumentace podpory se vytváří pro zákazníky, pracovníky podpory a všechny ostatní členy vašeho týmu, kteří potřebují znát základní informace o tom, jak váš produkt nebo služba funguje. Dokumentace podpory je nutností zejména pro společnosti SaaS a technologické společnosti, které prodávají složitá softwarová řešení.
Důkladná podpůrná dokumentace přináší obchodní výhody na více úrovních. Navíc je nezbytná jak pro vaše zákazníky, tak pro pracovníky podpory.
Dokumentace znalostní báze je pro váš tým podpory zásadní. Díky přehledné dokumentaci budou mít vaši agenti vždy po ruce správné informace, aby mohli zákazníkům poskytovat rychlé a konzistentní odpovědi.
Spotřebitelé dávají stále více přednost samoobsluze před interakcí s lidmi. Komplexní znalostní báze a dokumentace podpory umožňuje zákazníkům řešit problémy ještě předtím, než o pomoc požádají.
Pokud svým zákazníkům nabídnete spolehlivý, přesný, relevantní a komplexní zdroj informací o svých produktech nebo službách, můžete si vybudovat lepší autoritu značky a získat větší důvěru zákazníků.
Pomocí znalostní databáze a softwaru pro dokumentaci online nápovědy LiveAgent můžete veškerou dokumentaci podpory konsolidovat v centralizované znalostní databázi a snadno ji zpřístupnit všem, kteří ji potřebují.
Díky výkonnému vizuálnímu editoru WYSIWYG nebylo vytváření, úpravy a formátování znalostní báze a dokumentace podpory nikdy jednodušší. Můžete přidávat obrázky, videa, tabulky a další vizuální prvky, aby byl váš obsah atraktivní, poutavý a snadno konzumovatelný.
Vytvořte interní znalostní databázi se základní dokumentací, která bude viditelná pouze pro váš tým podpory. Poskytněte agentům okamžitý přístup ke správným informacím a umožněte jim rychle řešit problémy zákazníků, aniž by museli ztrácet hodiny hledáním řešení.
Založte si neomezený počet znalostních databází, jednu pro každou značku, produkt, službu nebo oddělení – to vše v jediném účtu LiveAgent. Každá znalostní báze je zcela samostatná a bude mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah.
Doplňte dokumentaci podpory o další užitečné zdroje tím, že ke článkům znalostní báze připojíte soubory ke stažení. Udělejte svůj obsah ještě informativnějším a hodnotnějším a pomozte zákazníkům proniknout hlouběji do témat, která je zajímají.
Pomozte svým zákazníkům a týmu podpory snadno a bez námahy procházet dokumentaci znalostní báze tím, že povolíte widget pro vyhledávání, který automaticky navrhuje relevantní obsah v reálném čase na základě klíčových slov zadaných do vyhledávacího řádku.
Ujistěte se, že dokumentace znalostní báze odpovídá stylu vaší značky s řadou nastavení a možností přizpůsobení. Můžete změnit logo, název, vybrat téma, definovat barvy, vložit vlastní HTML a vlastní CSS nebo přidat sledovací kódy.
Udržujte veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě a umožněte samoobslužnou podporu. Snadno zpracovávejte tikety, e-maily, chaty, hovory a zprávy ze sociálních sítí pomocí jednotného řešení zákaznické podpory.
Kromě vytváření dokumentace podpory můžete nastavit kompletní samoobslužný portál, kde mohou zákazníci zadávat a spravovat své tikety, sdílet zpětnou vazbu a komunikovat mezi sebou v komunitním fóru.
Od inteligentní distribuce tiketů, pravidel automatizace pracovních postupů a snadné správy odpovědnosti až po odpovědi v plechovkách, smlouvy SLA, robustní reportování a nástroje pro týmovou spolupráci – LiveAgent poskytuje celou řadu funkcí pro ticketing.
Poskytování okamžité zákaznické podpory pomocí chatu. Náš chatovací widget je nejrychlejší na trhu a obsahuje základní i pokročilé funkce, jako je přesměrování chatu, proaktivní pozvánky na chat, monitorování návštěvníků a mnoho dalšího.
LiveAgent je vybaven integrovaným call centrem v cloudu a umožňuje integraci s jakýmkoli poskytovatelem VoIP. Přijímejte hovory z pevných telefonů nebo přímo ze svých webových stránek (hlasové i video) bez dalších minutových poplatků.
Integrace s Facebookem, Twitterem a Instagramem umožňuje zefektivnit všechny kanály sociálních médií do jedné schránky. Snadno sledujte všechny zprávy, komentáře a zmínky o značce a odpovídejte na ně z jednoho ovládacího panelu, aniž byste museli přecházet mezi různými sociálními účty.
Spojili jsme ticketing, chat, hlasovou a video podporu, sociální média a samoobslužnou podporu do jediného nástroje.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarovým řešením helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019-2020.
Náš systém zákaznické podpory poskytujeme firmám z různých odvětví již od roku 2004.
LiveAgent obsahuje více než 180 funkcí, více než 40 integrací a lze jej přizpůsobit vašim požadavkům.
Díky 4 plánům předplatného, z nichž si můžete vybrat, a zcela transparentním a férovým cenám může být služba LiveAgent přínosem pro každou firmu – bez ohledu na její velikost nebo odvětví, ve kterém působíte. Spusťte bezplatnou 14denní zkušební verzi, abyste si ji vyzkoušeli a zjistili, jak může zlepšit vaši zákaznickou podporu.
Objevte nejlepší samoobslužný softwarový portál pro rok 2021 s LiveAgent! Umožněte svým zákazníkům řešit problémy 24/7 s komplexní bází znalostí, fóry a sledováním tiketů. Zlepšete produktivitu, zvýšte spokojenost a snižte náklady na podporu s intuitivním samoobslužným softwarem. Začněte již dnes bez vstupních poplatků!
Hledáte lepší software helpdesku?
Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team