Přizpůsobitelný podpůrný dokumentační software

Vytvářejte komplexní báze znalostí pro zákazníky a agenty pomocí několika kliknutí.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Četné studie ukazují, že většina dnešních spotřebitelů raději vyhledává informace online a řeší problémy sama, než aby volala na zákaznickou podporu. Pomocí softwaru pro dokumentaci nápovědy LiveAgent můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Poskytněte svým zákazníkům znalosti za běhu, kdykoli je nejvíce potřebují – a to bez nutnosti přímé asistence vašich agentů. S aplikací LiveAgent můžete úspěšně snížit pracovní zátěž svého týmu a zároveň uspokojit své zákazníky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
3 people reviewing support documentation

Co je to podpůrná dokumentace?

Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace vysvětlující použití, funkce, tvorbu nebo architekturu produktu nebo služby společnosti. Může zahrnovat cokoli od základních uživatelských příruček typu “jak na to” až po pokročilé technické návody ve znalostní databázi.

Dokumentace podpory se vytváří pro zákazníky, pracovníky podpory a všechny ostatní členy vašeho týmu, kteří potřebují znát základní informace o tom, jak váš produkt nebo služba funguje. Dokumentace podpory je nutností zejména pro společnosti SaaS a technologické společnosti, které prodávají složitá softwarová řešení.

Hlavní výhody dobře napsané dokumentace zákaznické podpory

Důkladná podpůrná dokumentace přináší obchodní výhody na více úrovních. Navíc je nezbytná jak pro vaše zákazníky, tak pro pracovníky podpory.

Podpořte své agenty a týmy

Dokumentace znalostní báze je pro váš tým podpory zásadní. Díky přehledné dokumentaci budou mít vaši agenti vždy po ruce správné informace, aby mohli zákazníkům poskytovat rychlé a konzistentní odpovědi.

Zvýšení spokojenosti zákazníků

Spotřebitelé dávají stále více přednost samoobsluze před interakcí s lidmi. Komplexní znalostní báze a dokumentace podpory umožňuje zákazníkům řešit problémy ještě předtím, než o pomoc požádají.

Staňte se autoritou ve svém oboru

Pokud svým zákazníkům nabídnete spolehlivý, přesný, relevantní a komplexní zdroj informací o svých produktech nebo službách, můžete si vybudovat lepší autoritu značky a získat větší důvěru zákazníků.

Vybavte své zákazníky a tým podpory správnými znalostmi

Pomocí znalostní databáze a softwaru pro dokumentaci online nápovědy LiveAgent můžete veškerou dokumentaci podpory konsolidovat v centralizované znalostní databázi a snadno ji zpřístupnit všem, kteří ji potřebují.

Post Affiliate Pro knowledge base on laptop screen

Výkonný WYSIWYG editor

Díky výkonnému vizuálnímu editoru WYSIWYG nebylo vytváření, úpravy a formátování znalostní báze a dokumentace podpory nikdy jednodušší. Můžete přidávat obrázky, videa, tabulky a další vizuální prvky, aby byl váš obsah atraktivní, poutavý a snadno konzumovatelný.

Interní podpůrná dokumentace

Vytvořte interní znalostní databázi se základní dokumentací, která bude viditelná pouze pro váš tým podpory. Poskytněte agentům okamžitý přístup ke správným informacím a umožněte jim rychle řešit problémy zákazníků, aniž by museli ztrácet hodiny hledáním řešení.

woman behind computer organizing support documentation
woman adding content to multiple support documentation files

Vícenásobná znalostní báze

Založte si neomezený počet znalostních databází, jednu pro každou značku, produkt, službu nebo oddělení – to vše v jediném účtu LiveAgent. Každá znalostní báze je zcela samostatná a bude mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah.

Přílohy v článcích

Doplňte dokumentaci podpory o další užitečné zdroje tím, že ke článkům znalostní báze připojíte soubory ke stažení. Udělejte svůj obsah ještě informativnějším a hodnotnějším a pomozte zákazníkům proniknout hlouběji do témat, která je zajímají.

woman downloading support documentation
search suggestion in LiveAgent - gif

Widget pro vyhledávání s návrhy

Pomozte svým zákazníkům a týmu podpory snadno a bez námahy procházet dokumentaci znalostní báze tím, že povolíte widget pro vyhledávání, který automaticky navrhuje relevantní obsah v reálném čase na základě klíčových slov zadaných do vyhledávacího řádku.

Bohaté možnosti přizpůsobení

Ujistěte se, že dokumentace znalostní báze odpovídá stylu vaší značky s řadou nastavení a možností přizpůsobení. Můžete změnit logo, název, vybrat téma, definovat barvy, vložit vlastní HTML a vlastní CSS nebo přidat sledovací kódy.

woman designing website

Na stránkách LiveAgent je toho mnohem víc

Udržujte veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě a umožněte samoobslužnou podporu. Snadno zpracovávejte tikety, e-maily, chaty, hovory a zprávy ze sociálních sítí pomocí jednotného řešení zákaznické podpory.

book lover - illustration

Samoobslužný portál pro zákazníky

Kromě vytváření dokumentace podpory můžete nastavit kompletní samoobslužný portál, kde mohou zákazníci zadávat a spravovat své tikety, sdílet zpětnou vazbu a komunikovat mezi sebou v komunitním fóru.

Správa tiketů podpory

Od inteligentní distribuce tiketů, pravidel automatizace pracovních postupů a snadné správy odpovědnosti až po odpovědi v plechovkách, smlouvy SLA, robustní reportování a nástroje pro týmovou spolupráci – LiveAgent poskytuje celou řadu funkcí pro ticketing.

Test email campaigns
quick quality customer service through live chat

Chat v reálném čase

Poskytování okamžité zákaznické podpory pomocí chatu. Náš chatovací widget je nejrychlejší na trhu a obsahuje základní i pokročilé funkce, jako je přesměrování chatu, proaktivní pozvánky na chat, monitorování návštěvníků a mnoho dalšího.

Vestavěný software call centra

LiveAgent je vybaven integrovaným call centrem v cloudu a umožňuje integraci s jakýmkoli poskytovatelem VoIP. Přijímejte hovory z pevných telefonů nebo přímo ze svých webových stránek (hlasové i video) bez dalších minutových poplatků.

two people video calling
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Správa kanálů sociálních médií

Integrace s Facebookem, Twitterem a Instagramem umožňuje zefektivnit všechny kanály sociálních médií do jedné schránky. Snadno sledujte všechny zprávy, komentáře a zmínky o značce a odpovídejte na ně z jednoho ovládacího panelu, aniž byste museli přecházet mezi různými sociálními účty.

Proč LiveAgent? Více než 30 000 podniků se nemůže mýlit

Integrations pricing-icon

Více než podpůrná dokumentace

Spojili jsme ticketing, chat, hlasovou a video podporu, sociální média a samoobslužnou podporu do jediného nástroje.

colorful review - icon

Nejvíce recenzovaný a hodnocený jako #1

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarovým řešením helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019-2020.

birthday cake - icon

Více než 15 let na trhu

Náš systém zákaznické podpory poskytujeme firmám z různých odvětví již od roku 2004.

Gear - icon

Bohaté funkce a škálovatelnost

LiveAgent obsahuje více než 180 funkcí, více než 40 integrací a lze jej přizpůsobit vašim požadavkům.

Savings illustration

Vyberte si plán, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám

Díky 4 plánům předplatného, z nichž si můžete vybrat, a zcela transparentním a férovým cenám může být služba LiveAgent přínosem pro každou firmu – bez ohledu na její velikost nebo odvětví, ve kterém působíte. Spusťte bezplatnou 14denní zkušební verzi, abyste si ji vyzkoušeli a zjistili, jak může zlepšit vaši zákaznickou podporu.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Podpůrný dokumentační software
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Campaign Monitor prostřednictvím e-mailu, podpory živého chatu, telefonního čísla nebo samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Campaign Monitor

Kontakty zákaznické podpory společnosti Campaign Monitor jsou k dispozici prostřednictvím e-mailu, live chatu a sociálních médií. Poskytují také bázi znalostí a fórum pro podporu. Společnost se specializuje na e-mailový marketing a poskytuje nástroje pro vytváření a sledování e-mailových kampaní.

Jak kontaktovat zákaznický servis ActiveCampaign prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku ActiveCampaign

ActiveCampaign poskytuje zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu, call centrum a báze znalostí. Také mají přítomnost na sociálních sítích.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Maropost prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Maropost

Maropost je vícekanálová platforma pro elektronické obchodování, která nabízí komplexní řešení, včetně helpdesk software, tiktetovacího software a podpory na sociálních sítích. Kontaktní údaje zákaznické podpory společnosti Maropost jsou k dispozici na jejich webových stránkách.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Constant Contact prostřednictvím e-mailu, podpory živého chatu, telefonního čísla a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Constant Contact

Constant Contact je online marketingová platforma nabízející e-mailový marketing, marketing na sociálních sítích a další nástroje pro malé firmy. Nabízejí zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu, call centra a sociálních médií.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo