Live chat je ideálním nástrojem pro poskytování rychlé pomoci a podpory pro vzdělávací a nevládní organizace. Poskytuje větší zapojení dárců, přizpůsobuje se generaci a zlepšuje porozumění mezi organizací a dárci. Navíc nabízí funkce jako univerzální schránka a videohovor, které mohou být součástí strategie zákaznické podpory. Využití live chatu umožňuje organizacím rozšířit svou působnost a zlepšit spokojenost zákazníků.
Vytváření osobních vazeb je jedním ze základních kamenů vzdělávacích a nevládních organizací. Opírá se o zájem, pověst a podporu ze strany studentů, dárců nebo zainteresovaných stran (investorů).
Digitální komunikace otevřela dveře novým možnostem v oblasti přijímání studentů, plánování a strategie získávání finančních prostředků.
Live chat je ideálním nástrojem pro všechny instituce, které chtějí modernizovat své služby zákazníkům a navázat s nimi dlouhodobé vztahy.
Pokud vás zajímá, co přesně je live chat, můžeme ho rozdělit na tři základní součásti, které tvoří jeden kompletní komunikační kanál.
Software pro live chat je součástí komplexního, vícekanálového helpdesk softwaru, který zahrnuje ticketing, call centrum, sociální sítě, bázi znalostí, zákaznický portál a mnoho dalších.
Software pro live chat je součástí komplexního, vícekanálového helpdesk softwaru, který zahrnuje ticketing, call centrum, sociální sítě, bázi znalostí, zákaznický portál a mnoho dalších.
Live chat nástroj je okno pro zasílání zpráv v prohlížeči, které se aktivuje po kliknutí na widget chatu, známé také jako tlačítko chatu. Jedná se o plně přizpůsobitelnou a uživatelsky přívětivou funkci, kterou lze snadno integrovat na vaše webové stránky.
Předpřipravený styl pozice, animace atd. každého tlačítka lze nalézt v galerii tlačítek chatu nebo jej lze vytvořit zcela od začátku pomocí implementace vlastního kódu.
Vložte tlačítko chatu na cílové stránky, například na stránky Registrace, Často kladené dotazy nebo Dotace, a uvidíte pozitivní výsledky.
Podpora live chatu je služba, kterou organizace poskytuje externě veřejnosti nebo interně svým zaměstnancům. Jedná se o nejrychlejší způsob, jak pomoci všem návštěvníkům internetových stránek, kteří ji potřebují, protože každá relace probíhá v reálném čase, s lidským pracovníkem chatu, nikoli s chatbotem.
Provide fast learning support
LiveAgent live chat widget is ideal for providing quick advice to everyone who needs it. Start your free 14-day trial and set up your chat in no time.
Buďme k sobě upřímní, telefon ani e-mail v dohledné době nezastarají. Ve skutečnosti jsou pro řadu zákazníků stále preferovaným kanálem. Důvodů je celá řada, ale je nesporné, že od doby, kdy se používání internetu ke komunikaci stalo normou, roste popularita live chatu.
Generace mileniálů si oblíbila zejména software pro live chat. Více než 63 % mileniálů dává přednost tomu, aby jejich základní dotazy na zákaznickou podporu byly zodpovězeny prostřednictvím živého chatu.
S tím, jak se moderní chatovací software stává sofistikovanějším, jsou jeho výhody oproti telefonu nebo e-mailu stále zřetelnější.
Takže jaké to jsou výhody?
Pojďme se podívat na hlavní tři.
Výsledek? Nižší provozní náklady a vyšší návratnost investic (ROI), protože nebudete muset zaměstnávat velké týmy, které by se staraly o komunikační kanály. Velká výhoda pro vzdělávací i neziskové organizace, které často hospodaří s omezeným rozpočtem.
V případě, že je požadavků na chaty příliš mnoho, mohou správci vždy nastavit počet chatů, které může určitý agent provádět najednou, nebo celkovou maximální délku fronty.
To vše je možné díky live chatu, protože veškerá komunikace probíhá z pohodlí vašeho počítače, zatímco vaši potenciální zákazníci nebo stálí zákazníci procházejí vaše stránky.
Nepotřebujete ani počítač. Live chat je optimalizován pro mobilní telefony a další podobná zařízení, takže váš tým může reagovat odkudkoli na jakékoli platformě.
Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.
Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth
Ve vzdělávacích a neziskových organizacích došlo v posledních letech k výrazným změnám v marketingových strategiích a službách. Hlavní hnací silou jsou technologie. S tím, jak se usnadnilo globální propojení, vzrostl i zájem zahraničních studentů či organizací.
Efektivní komunikace je klíč pro for budování loajality.
Je nezbytné uchovávat informace a profily vašich individuálních nebo firemních dárců či studentů jako součást vaší další strategie získávání finančních prostředků, investorů nebo zápisu.
Každá chatová relace je převedena na tikety a uložena do univerzální sdílené schránky. Vaši agenti chatu mohou shromažďovat a ukládat data z konverzací díky integrovanému CRM. Každý agent bude moci reagovat, protože bude mít všechny potřebné informace připravené a kdykoli k dispozici.
Jedna z nejdůležitějších a nejužitečnějších funkcí, proaktivní pozvánka na chat, je časově omezená vyskakovací zpráva, která se zobrazuje na webových stránkách jako přizpůsobená pozvánka nebo úvodní zpráva.
Díky sledování aktuální adresy URL návštěvníků chatu můžete oslovit a nabídnout pomocnou ruku. Agenti mohou vytvářet jednotlivé nebo vícenásobné pozvánky nebo je zcela vypnout, pokud jsou všichni agenti zaneprázdněni jinými chaty.
Volitelná, ale užitečná funkce pro agenty, kteří chtějí být o krok napřed před zákazníky. Během konverzace na chatu může agent sledovat, co píše, a připravit si odpověď dříve, než zákazník stiskne tlačítko odeslat.
Předdefinované odpovědi zefektivňují pracovní postup pomocí uložených a předdefinovaných krátkých textových odpovědí na nejčastější dotazy.
Přesměrování chatu je důležité, pokud má chat dorazit na správné oddělení příslušné fakulty nebo k projektovému týmu kampaně. Agenti nebo správci chatu si mohou vybrat ze tří předdefinovaných možností směrování a zajistit tak rychlou a přesnou komunikaci:
Tagy (značky) lze přidávat buď ručně, nebo automaticky ke konkrétním slovům či frázím, a vytvořit tak vlastní pracovní postup pro jednotlivého agenta.
Umožňuje vstup a zpětnou vazbu od klientů a hodnocení účinnosti agenta nebo celkovou spokojenost s chatovou relací.
Studenti, voliči nebo dárci mohou pocházet z jakéhokoli koutu světa. Live chat umožňuje vaší instituci stát se skutečně globální pomocí jazykově přizpůsobitelných widgetů.
Chcete-li zajistit ještě osobnější přístup k zákaznickým službám, využívejte video a chat současně. Nastavte jej stejným způsobem jako tlačítko chatu a umístěte tlačítko live chatu s videem na konkrétní stránky svého webu.
Pokud si chcete prohlédnout všechny naše cenově dostupné plány, které nabízejí další funkce, přejděte na naši stránku s cenami.
Konverzace v chatu se liší v závislosti na situaci, ale v online komunikaci je třeba dodržovat určité protokoly a pravidla.
Každý pracovník chatu musí mít samostatně nebo ve skupině celou škálu dovedností v oblasti služeb zákazníkům, od tvrdých dovedností (hard skills), jako je počítačová gramotnost, znalost gramatiky nebo rychlost psaní, až po měkké dovednosti, jako je empatie a trpělivost. Všechny tyto dovednosti tvoří kompletní etiketu online chatu.
Konverzace na chatu probíhají rychlou výměnou informací, takže agenti musí být odborníky na danou problematiku. Zavedení a udržování báze znalostí může sloužit jako skvělý zdroj informací pro agenty i zákazníky, kteří dávají přednost samoobsluze před tradiční podporou.
Stále častěji se stává standardem, že podnik nebo instituce outsourcují své týmy zákaznických služeb.
Hlavními motivačními faktory jsou řízení času, obavy o rozpočet a rozdělení pracovní zátěže. Většina institucí EDU a nevládních organizací nezaměstnává rozsáhlé podpůrné týmy ani nepracuje nepřetržitě, takže jejich doba podpory je omezená. Naštěstí právě z tohoto důvodu existují specializovaná centra.
Další informace o výhodách outsourcingu účtu LiveAgent najdete zde.
Integrace tlačítka live chatu na vaše webové stránky je stejně snadná jako naučit se 2+2=4. Po registraci a obdržení přihlašovacího jména k účtu LiveAgent stačí pouze zkopírovat a vložit krátky HTML kód.
Víte, co je ještě skvělé? Není třeba stahovat žádný další software. Pokud si však přejete integrovat se softwarem, aplikacemi nebo pluginy třetích stran, abyste vylepšili své služby zákazníkům, je to plně podporováno prostřednictvím integrace Native nebo Zapier.
Chraňte data svých studentů a dárců. Díky kombinovaným bezpečnostním funkcím služby LiveAgent budete mít klid na duši, protože budete vědět, že všechna jejich data jsou v bezpečí.
Zde jsou některé z nabízených bezpečnostních funkcí:
Jak se říká: “Ve znalostech je síla.” Z toho důvodu je naše báze znalostí neustále doplňována o nové informace. Nejen to, ale také vyzýváme naše předplatitele, aby také přispívali nebo vytvářeli komunitu prostřednictvím našeho zákaznického portálu.
Still not convinced?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Quality Unit, LLC nabízí software zákaznické podpory LiveAgent, který obsahuje funkce jako telefonní systémy VoIP, Software příchozího call centra a Software klientského portálu. Společnost získala ocenění a certifikáty a nabízí také partnerský program. Mají širokou škálu služeb včetně migrace dat a podpory prostřednictvím portálu zákaznické podpory. Vytváření LiveAgent účtu je snadné a poskytne vám špičkovou podporu pro vaše zákazníky.
Live chat pro automobilový průmysl
The TEXT discusses the importance of marketing in business and the key factors for successful marketing strategies. It also highlights the role of customer satisfaction and market research in marketing. The end of the TEXT emphasizes the need for businesses to adapt to changing market trends and customer preferences.
12 rychlých tipů na etiketu live chatu pro nejlepší zákaznickou podporu
Etiketa pro live chat je důležitá pro zdvořilé a profesionální chování při online konverzacích. Příprava, pozdravy, struktura chatu a péče o zákazníka jsou klíčové prvky pro pozitivní zážitek. Důležité je také trénovat zaměstnance pro správnou komunikaci a řešení problémových situací.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team