Řekněte sbohem osTicketu

Přejděte na LiveAgent a my převedeme vaše data zdarma.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Zvažujete přechod od osTicketu?

Zvažujete přejít od osTicketu na jiné řešení? LiveAgent je tu, aby vám pomohl efektivně vyřizovat zákaznické dotazy. Přejděte na multikanálové řešení ticketingu a přemístěte svá data ještě dnes. Poskytujte lepší zákaznickou podporu s plně vybaveným helpdeskem. Získejte přístup k tiketovacímu systému, který spravuje e-maily, live chat, call centrum, sociální sítě i zákaznický portál. Vyzkoušejte ho na 14 dní zdarma ještě dnes.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Proč byste měli přejít k LiveAgent

Zde jsou 3 hlavní výhody používání služby LiveAgent.

Zvýšená spokojenost

Spolehlivý software zákaznické podpory znamená lepší průběh práce, spokojenější zákazníky a vyšší míru konverze.

Šetří čas i peníze

LiveAgent nabízí bohatý balíček za dostupnou cenu, což z něj činí skvělý software zákaznické podpory

Lepší míra konverze

Poskytujte tu nejlepší zákaznickou podporu a přeměňte návštěvníky vašich webových stránek a potenciální klienty na platící zákazníky.

Porovnání osTicket vs LiveAgent

Funkce LiveAgent
Vyzkoušejte tu nejlepší možnou alternativu zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
osTicket
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
osTicket nabízí ticketing ve svém plánu za 9 USD/agent/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí live chat.
osTicket nenabízí live chat.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
osTicket nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, který mohou vaši zákazníci využívat pro přístup ke svým předešlým ticketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
osTicket nabízí Samoobslužný portál za 9 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tickety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
osTicket nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tickety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
osTicket nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tickety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
osTicket nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tickety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
osTicket nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
osTicket nabízí znalostní bázi ve svém plánu za 9 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
osTicket nabízí zákaznické fórum za 9 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
osTicket nabízí automatizaci a pravidla v rámci plánu za 9 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
osTicket nabízí funkci API v rámci plánu za 9 USD/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
osTicket nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
osTicket nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tickety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
osTicket nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
osTicket nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezené množství tlačítek chatu.
osTicket nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tickety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a ticketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tickety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
osTicket nabízí neomezené tickety/e-maily v rámci plánu za 9 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
osTicket nenabízí neomezené nahrávání hovorů
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
osTicket nenabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Spusťte zkušební verzi a migrujte

Migrujte vše, co potřebujete, abyste mohli okamžitě začít řešit problémy zákazníků. Začněte se seznamovat s LiveAgent.

Pokud narazíte na nějaké potíže nebo se chcete naučit něco nového, určitě nás kontaktujte. Náš tým zákaznické podpory je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu pro jakékoli dotazy týkající se LiveAgent.

Výhody přechodu na LiveAgent

Podívejte se, co všechno získáte přechodem na LiveAgent
ticket thread

Multikanálový tiketovací systém

E-maily, live chat, call centrum, zákaznický portál, Facebook, Instagram, Twitter a Viber
money icon

Nákladově efektivní helpdesk

Plaťte jen za to, co skutečně využijete. Přidávejte volitelné funkce do svého plánu podle potřeby
On time resolution

Zvýšená efektivita díky různým funkcím

Každý nástroj je vybaven funkcemi, které zvyšují produktivitu, čímž vám pomáhají zautomatizovat a usnadnit pracovní postupy
Extension puzzle piece

Propojení s více než 140 aplikacemi

Propojení aplikací s našimi pluginy vám pomůže lépe se soustředit na práci a nepřepínat tak často mezi jednotlivými okny

Získejte přístup k našemu multikanálovému tiketovacímu systému

S přechodem k nám můžete očekávat zvýšení vašeho celkového dosahu a pokrytí více komunikačních kanálů než dříve. Spravujtee-mailové tickety, live chat, call centra, zákaznický portál, Facebook, Twitter, Instagram a Viber. Zatímco budeme převádět vaše data, můžete se seznámit se svou novou sadou nástrojů a naučit se, jak poskytovat podporu napříč všemi důležitými komunikačními kanály.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Poskytujte podporu napříč všemi důležitými kanály

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Připraveni? Tak pojďme přesunout data

Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma a seznamte se se všemi jeho funkcemi. Pokud se rozhodnete přesunout svá data, zavolejte nám nebo nám napište přes live chat či e-mail. Probereme s vámi detaily ohledně převodu dat a postaráme se, abyste o žádná z nich při převodu z osTicket na LiveAgent nepřišli. Rádi byste se nejdřív o naší službě něco dozvěděli? Podívejte se na našeho video průvodce nebo si prohlédněte dostupné funkce, integrace s jinými aplikacemi, ale i další stránky, které vám pomohou udělat si o LiveAgent ucelený obraz.

Přecházíte z jiného helpdesku?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Přechod z osTicket
Chcete migrovat z Olarku na LiveAgent? Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a O2 při poskytování podpory světové úrovně.

Migrujete z Olarku?

GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Intercomu, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat z Intercomu do LiveAgentu je rychlý.

Odcházíte od Intercom?

LiveAgent nabízí plány za výhodnou cenu s podporou 43 jazyků a 24/7 zákaznickou podporu. Migrace z Intercomu nabízí výhody jako plně funkční helpdesk, úspory a návratnost investic.

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

Poskytujeme moderní tiketovací systém s různými funkcemi a integracemi pro e-mail, živý chat, call centrum a sociální média. Také poskytujeme nepřetržitou podporu a pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Nabízíme širokou škálu nástrojů pro komunikaci se zákazníky a funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s různými sociálními médii. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Vyzkoušejte nyní zdarma.

Rádi byste převedli svá data z Lucepu do jiného rozhraní? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?

LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznický servis včetně ticketingu, live chatu, call centra a integrace se sociálními sítěmi. Zákaznický servis je klíčový pro udržení spokojenosti zákazníků a úspěch podniku. S LiveAgentem získáte výjimečný zákaznický servis a návratnost investic. Srovnání s konkurenčními službami ukazuje výhody LiveAgentu včetně neomezené historie tiketů, neomezeného počtu webových stránek a tlačítek chatu. Mnoho známých společností již využívá LiveAgent pro svůj zákaznický servis.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní požadovaný cíl. Vysoký konverzní poměr ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Neefektivní design stránek může snižovat konverzi. Zvýšení konverzního poměru lze dosáhnout pomocí drobných vylepšení, jako je poskytování podpory v reálném čase.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x