Naši zákazníci

Připojte se k tisícům našich spokojených zákazníků, kteří používají službu LiveAgent. Vytvořte lepší zákaznickou zkušenost díky vícekanálovému řešení.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
  • Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

Happy male customer

Použijte LiveAgent pro...

LiveAgent se přizpůsobí velikosti vaší společnosti a oboru. Pomáháme organizacím všech velikostí a typů.

Vyzkoušejte si ji zdarma. Nastavení trvá méně než 5 minut.

Obchodní řešení

Začínající podniky a malé a střední podniky
Společnosti
Státní správa
Vzdělávání a nevládní organizace
…a další

Řešení pro různá odvětví

Elektronické obchodování &; Služby
Cestování & Hotely
Marketing & Telco
Zábava
…a další

  • Partly testimonial

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • xperience testimonial

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino testimonial

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Studyportals testimonial

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

Related Articles to Zákazníci
Připojte se k tisícům našich spokojených zákazníků, kteří používají službu LiveAgent. Vytvořte lepší zákaznickou zkušenost díky vícekanálovému řešení.

Nay

Služba LiveAgent je skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky. Nabízí různé funkce, integrace a podporu. Získejte nejnovější zprávy a naplánujte si demo.

CRM je management zaměřený na zákazníka, což je obchodní přístup, který se zabývá aktivním vytvářením a pěstováním dlouhodobých vztahů se zákazníky.

Řízení zákaznické podpory

CRM je management zaměřený na zákazníka, který aktivně vytváří a pěstuje dlouhodobé vztahy se zákazníky. Řízení zákaznické podpory je někdy považováno za databázovou technologii, která umožňuje shromažďování, zpracovávání a využívání informací o firemních zákaznících. Tento proces lze automatizovat a zlepšit pomocí software, a dále vyvíjejí zákaznickou podporu řízením eskalací a nasloucháním agentům a zákazníkům. Existuje několik typů CRM, jako například operační, analytický, strategický a pro řízení kampaní, a nabízejí je společnosti jako Hubspot, Keap a Freshworks. Služby CRM jsou důležité pro rozvoj vztahů se zákazníky a zvýšení tržeb a zisku.

Pro větší pohodlí a snadnější správu můžete použít funkci rozdělení tiketu. Rozdělený tiket se prakticky rozdělí na polovinu.

Rozdělení tiketu

Funkce Rozdělit tiket umožňuje efektivní řešení dotazů zákazníků a usnadňuje komunikaci. Pokud zákazník položí více dotazů na jednom tiketu, lze je snadno rozdělit a přiřadit k příslušným agenturám. LiveAgent nabízí nákladově efektivní řešení pro zákaznickou podporu a poskytuje užitečné funkce jako akademii, šablony a webináře. Systém ticketingu umožňuje automatizaci práce agentů a snížení nákladů.

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, aby poskytoval výjimečnou podporu. Zvyšte své prodeje se službou LiveAgent ještě dnes.

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

Virtuální call centrum a live chat v reálném čase jsou klíčové pro zvýšení prodeje a udržení spokojených zákazníků. LiveAgent nabízí tyto funkce a služby concierge migrace. Udržení stávajících zákazníků je méně nákladné než získání nových.

Máte tiket týkající se více problémů? Rozdělte tiket na dva nebo více a nechte různé agenty řešit samostatné problémy zákazníků.

Dělené tikety

LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně možnosti rozdělit tikety a efektivně je vyřešit. Nabízí také integraci komunikačních kanálů a řešení nevyřízených tiketů.

Chcete stimulovat nákupy zákazníků? Přečtěte si o tom, jak používat pobídky pro zákazníky a zlepšovat zákaznický servis s LiveAgent.

Jak používat pobídky pro zákazníky

Pobídky pro zákazníky jsou důležité pro podporu angažovanosti a loajality. Slevy, bonusy a vzorky zdarma jsou skvělými nástroji pro zapojení zákazníků a zvýšení prodeje. Dále mohou pomoci odstranit negativní zkušenosti se zákazníkem a budovat důvěryhodný vztah s dlouhodobými klienty.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x