Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přepněte na LiveAgent a my přemístíme vaše data z Helpshift zdarma.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓Lze zrušit kdykoliv
Začínáme | 14 dní zdarma Podívejte se na to v akci
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přesun z Helpshiftu?

Hledáte alternativní software k Helpshift? Vyzkoušejte službu LiveAgent pro zákaznickou podporu nebo technickou podporu a podívejte se na výhody.

Přemisťte tým podpory z Helpshift na LiveAgent nebo začněte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes. Je to jednoduché. Stačí se zaregistrovat k bezplatné zkušební verzi, zadat své přihlašovací údaje a jste téměř připraveni.

Jaký druh dat můžete přemístit z Helpshift?

Lidé

Přemisťte správce, profily agentů a kontakty se zákazníky

Tikety

Přemisťte lístky včetně řetězců zpráv, zpráv agentů a dalších souvisejících

Značky

Přemisťte značky

HelpShift vs LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma!Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
HelpShift
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí tiketing v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat v programu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí živý chatu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
HelpShift nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším lístkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí samoobslužný portál v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
HelpShift nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
HelpShift nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
HelpShift nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
HelpShift nenabízí integraci Viberu.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí znalostní bázi v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
HelpShift nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 40 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí v plánu funkce API za 60 $/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
HelpShift nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
HelpShift nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezenou historii v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezené webové stránky v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezená tlačítka chatu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
HelpShift nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HelpShift nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezenou 24/7 podporu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Maximum queue time

Bezplatná migrace Helpshift

Migrace dat nemusí být složitý proces, když to děláte s námi. Náš tým podpory vám rád pomůže s postupem migrace – zdarma. Do té doby si můžete udělat přestávku a upozorníme vás na dokončení procesu migrace.

Přemístíme lístky, profily zákazníků a zástupců, značky a veškerou vaši zpětnou vazbu, abyste měli vše, co potřebujete k podnikání.

4 výhody přemístění na LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Skvělá zákaznická zkušenost

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu a získejte lepší zpětnou vazbu s naším řešením

Service desk

Plně vybavený software helpdesku

Všechny nástroje, funkce a integrace jsou k dispozici, abyste mohli dělat svou nejlepší práci

Reports

Ušetřete více a více vydělávejte

Proměňte potenciální zákazníky v platící zákazníky a ušetřete peníze s našimi placenými plány

On time resolution

Zvyšte pracovní tok

S naší sadou nástrojů zvládnete více za kratší dobu

Seznamte se s našimi nástroji a funkcemi

Dobrý software pro zákaznický servis musí mít všechny nástroje, které potřebujete k poskytnutí nejlepší podpory. Zlepšete svůj pracovní postup díky skvělé sadě nástrojů a s LiveAgentem zvládnete víc.

LiveAgent obsahuje spolehlivý systém tiketingu, který obsahuje všechny vaše e -maily, zprávy a další, abyste měli vše organizované. Obsahuje také e-mailovou podporu, vaši vlastní znalostní základnu, super rychlý živý chat, call centrum a dokonce i podporu sociálních médií, jako je Facebook Messenger, Twitter nebo Instagram. Přidali jsme také Viber. Tak co si myslíte? Chtěli byste vyzkoušet naše nástroje?

Vyzkoušejme to
liveagent tools

Nástroje LiveAgent

get inspired

Perfektní zákaznický servis

Víme, že naši klienti očekávají špičkový zákaznický servis. Proto jsme zavedli podporu od LiveAgent, abychom jim pomohli 24/7.

Máte problém s nastavením, šablonou nebo se nás prostě chcete na něco zeptat? Spojte se s námi jakýmkoli způsobem chcete. Zavolejte nám, zahajte chat, prohlédněte si naši knihovnu podpory nebo nám pošlete e-mail, kdykoli máte vlastní problém nebo chcete získat přístup k některým informacím.

Chci být spokojený zákazník

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Migrujete z jiného softwaru helpdesku?

Zdarma přemístěte svá data od kteréhokoli z níže uvedených poskytovatelů řešení helpdesku. Proveďte změnu ještě dnes. Zajistili jsme vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migrace Helpshiftu
Pracovník zákaznického servisu by měl mít vynikající tvrdé i měkké dovednosti. Jaké měkké dovednosti jsou ale pro zákazníka nejdůležitější?

Měkké dovednosti zákaznické služby

Vynikající komunikační dovednosti v oblasti zákaznického servisu vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a lepší pověsti značky. Měkké dovednosti, jako je proaktivní naslouchání, trpělivost, pozitivní přístup a přátelský tón, jsou klíčové pro úspěch v oblasti zákaznického servisu. LiveAgent nabízí komplexní software helpdesku s podporou pro správu zákazníků a komunikační nástroje pro zlepšení komunikace se zákazníky.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW nebo Yamaha, a poskytněte prvotřídní zákaznickou podporu.

Přecházíte z Tawk do LiveAgent?

Agent subdomény se nazývá podle názvu společnosti nebo týmu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, jako je tiketing, chatování v reálném čase a integrace s různými sociálními médii. Nabízí také různé plány a možnosti pro podniky různé velikosti.

Liveagent je nejkontrolovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, O2 a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. Služba Liveagent je navždy zdarma nebo si můžete vybrat jeden ze tří placených plánů.

Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?

Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Chcete přejít z Bitrix24 na LiveAgent? Máme pro vás řešení!

Migrujete z Bitrix24 ke službě LiveAgent?

Pět snadných kroků k vytvoření nového podnikání s umělou inteligencí. LiveAgent nabízí bezproblémový helpdesk software s výjimečným zákaznickým servisem a možností migrace dat. Zmigrujte svá data od Bitrix24 ještě dnes a získejte prvotřídní podporu pro své zákazníky. Vyberte si jeden ze tří placených tarifů nebo vyzkoušejte LiveAgent zdarma.

Chcete migrovat data ze Samange do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a přesvědčte se o jeho výhodách. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?

Získejte 7 nebo 30denní zkušební verzi zdarma s použitím firemního e-mailu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zlepšení zákaznické podpory. Sledujte, jak může LiveAgent pomoci vaší firmě.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x