Co je to zadržený tiket?
Tikety, které nelze okamžitě vyřešit, se nazývají vyčkávací tikety a jsou označeny jako otevřené. Důvodem nemožnosti jejich vyřešení může být to, že se očekává odpověď od zákazníka nebo člena týmu.
Frequently Asked Questions
Co je to podržený tiket?
Podržené tikety jsou tikety, které nelze okamžitě ukončit. Jsou pak označeny jako otevřené, ale pozastavené.
Jaké jsou nejčastější důvody podržených tiketů?
Nejčastějšími důvody pro zadržení tiketů je čekání na další informace od někoho, kdo potřebuje podporu, nebo když agent musí čekat na odpověď od člena týmu.
Kde mohu zadržené tikety v LiveAgent najít?
Zadržené tikety naleznete v sekci tiketů. Jsou odpovídajícím způsobem označeny, takže je lze snadno najít a vybrat.
Expert note
Podržený tiket je tiket, který nelze okamžitě vyřešit a je pozastaven. Toto může být způsobeno čekáním na další informace od zákazníka nebo od člena týmu.

Call centrum vs. Kontaktní centrum: Jaký je rozdíl?
Videos - Call Centrum Vs Kontaktni Centrum Jaky Je Rozdil