Podržený tiket

Co je to zadržený tiket?

Tikety, které nelze okamžitě vyřešit, se nazývají vyčkávací tikety a jsou označeny jako otevřené. Důvodem nemožnosti jejich vyřešení může být to, že se očekává odpověď od zákazníka nebo člena týmu.

Frequently asked questions

Co je to podržený tiket?

Podržené tikety jsou tikety, které nelze okamžitě ukončit. Jsou pak označeny jako otevřené, ale pozastavené.

 

Jaké jsou nejčastější důvody podržených tiketů?

Nejčastějšími důvody pro zadržení tiketů je čekání na další informace od někoho, kdo potřebuje podporu, nebo když agent musí čekat na odpověď od člena týmu.

 

Kde mohu zadržené tikety v LiveAgent najít?

Zadržené tikety naleznete v sekci tiketů. Jsou odpovídajícím způsobem označeny, takže je lze snadno najít a vybrat.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo